Tamara Falcó revela per error el major secret de la seua família

Tamara Falcó | El Hormiguero

 

Tamara Falcó ha utilitzat Instagram per a publicar una foto antiga amb la qual ha felicitat la seua germana Chabeli Iglesias pel seu aniversari. Fins ací tot pot semblar normal, però la veritat és que amb aquest fet ha revelat un secret familiar que romania ocult des de fa 50 anys.

 

La guanyadora de ‘Masterchef Celebrity‘ compartia la imatge el passat 1 d’agost amb el següent missatge: «Happy birthday Sis @chabeliiglesias_oficial. Et desitge un dia ple de felicitat i tant de bo poder celebrar-ho tots junts prompte. Love o».

 

Immediatament, la seua publicació ha fet saltar totes les alarmes en les xarxes socials, ja que fins ara es pensava que Chabeli, la filla major d’Isabel Preysler i Julio Iglesias havia nascut el 3 de setembre. «Però… no és el 3 de setembre?», escrivia un seguidor de Tamara en la publicació de la felicitació d’aniversari. Ella per descomptat no ha contestat a cap dels dubtes dels seus seguidors.

 

Una vegada més, l’espontaneïtat de Tamara Falcó ha tornat a convertir-se en notícia i aquesta vegada ho ha fet en felicitar de manera innocent a la seua germana Chabeli Iglesias en les xarxes socials. Fa 50 anys que la premsa del cor anunciava el naixement de la primera filla de Julio Iglesias i Isabel Presley, i ho feia un 3 de setembre. No obstant això, sembla que la col·laboradora de ‘El Hormiguero‘ no recorda quina és la data de l’aniversari de la seua germana o ens han estat mentint durant tot aquest temps.

 

 

La felicitació pública de Tamara Falcó el passat 1 d’agost podria confirmar que Chabeli no va nàixer el mes de setembre de 1971 i que el seu vertader naixement va ser un mes abans. A més, l’enllaç entre Julio Iglesias i Isabel Preysler va tindre lloc al gener d’aqueix mateix any i que la xicoteta va nàixer a Estoril (Portugal), en un part en el qual la celebrity va ser atesa pel pare de Julio Iglesias, ‘Papuchi’, que era ginecòleg. 

 

Aquest part va ajudar perquè tota la informació sobre el naixement de Chabeli Iglesias es mantinguera en total secret durant anys. Alguna cosa que ara es podria haver revelat per culpa de la publicació de la seua germana Tamara.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.