Tamara Falcó revela per error el major secret de la seua família

Tamara Falcó | El Hormiguero

 

Tamara Falcó ha utilitzat Instagram per a publicar una foto antiga amb la qual ha felicitat la seua germana Chabeli Iglesias pel seu aniversari. Fins ací tot pot semblar normal, però la veritat és que amb aquest fet ha revelat un secret familiar que romania ocult des de fa 50 anys.

 

La guanyadora de ‘Masterchef Celebrity‘ compartia la imatge el passat 1 d’agost amb el següent missatge: «Happy birthday Sis @chabeliiglesias_oficial. Et desitge un dia ple de felicitat i tant de bo poder celebrar-ho tots junts prompte. Love o».

 

Immediatament, la seua publicació ha fet saltar totes les alarmes en les xarxes socials, ja que fins ara es pensava que Chabeli, la filla major d’Isabel Preysler i Julio Iglesias havia nascut el 3 de setembre. «Però… no és el 3 de setembre?», escrivia un seguidor de Tamara en la publicació de la felicitació d’aniversari. Ella per descomptat no ha contestat a cap dels dubtes dels seus seguidors.

 

Una vegada més, l’espontaneïtat de Tamara Falcó ha tornat a convertir-se en notícia i aquesta vegada ho ha fet en felicitar de manera innocent a la seua germana Chabeli Iglesias en les xarxes socials. Fa 50 anys que la premsa del cor anunciava el naixement de la primera filla de Julio Iglesias i Isabel Presley, i ho feia un 3 de setembre. No obstant això, sembla que la col·laboradora de ‘El Hormiguero‘ no recorda quina és la data de l’aniversari de la seua germana o ens han estat mentint durant tot aquest temps.

 

 

La felicitació pública de Tamara Falcó el passat 1 d’agost podria confirmar que Chabeli no va nàixer el mes de setembre de 1971 i que el seu vertader naixement va ser un mes abans. A més, l’enllaç entre Julio Iglesias i Isabel Preysler va tindre lloc al gener d’aqueix mateix any i que la xicoteta va nàixer a Estoril (Portugal), en un part en el qual la celebrity va ser atesa pel pare de Julio Iglesias, ‘Papuchi’, que era ginecòleg. 

 

Aquest part va ajudar perquè tota la informació sobre el naixement de Chabeli Iglesias es mantinguera en total secret durant anys. Alguna cosa que ara es podria haver revelat per culpa de la publicació de la seua germana Tamara.

Últimes notícies

Maribel Vilaplana evita aportar més dades en el Congrés i remitent tot a la seua declaració judicial

Maribel Vilaplana ha declarat en el Congrés que ja va explicar tot el que sabia sobre la DANA davant el jutge i que, per responsabilitat i prudència, no afegirà nova informació en la comissió política.

El PSPV de la Diputació de València proposa uns pressupostos de 250 milions centrats en l’equitat territorial

El PSPV en la Diputació de València presenta una proposta de pressupostos per a 2026 amb 250 milions en inversions, centrats en l'equitat territorial i la recuperació dels municipis afectats per la dana.

Valenciaport licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric en el port

L'Autoritat Portuària de València licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric vinculat a la subestació ST1, clau en el seu pla Valenciaport Net Zero Emissions 2035.

Grues de 90 metres reparen de nit el pont de lAssut de lOr a València

Un equip d'especialistes treballa de nit amb grues de fins a 90 metres per a reparar i reforçar el pont de lAssut de lOr de València, allargant la seua vida útil i millorant la seua seguretat.

València tramita 7.500 informes de vulnerabilitat per la regularització d’immigrants

L'Ajuntament de València ha rebut més de 7.500 sol·licituds d'informe de vulnerabilitat des del 16 d'abril i manté una unitat específica per a agilitzar la regularització extraordinària d'immigrants.

La Comunitat Valenciana frega els 4 milions de passatgers aeris internacionals fins a abril

Espanya va rebre prop de 32,4 milions de passatgers aeris internacionals entre gener i abril i la Comunitat Valenciana va sumar 3,98 milions, quasi un 10% més que un any abans.

Segona jornada de vaga de metges en la Comunitat Valenciana amb ampli seguiment

La vaga de metges en la Comunitat Valenciana afronta la seua segona jornada amb un seguiment del 80% segons el sindicat convocant i prepara manifestacions a València i Alacant.

Cinc detinguts per una xarxa de cocaïna vinculada a una partida de 1.400 quilos a Castelló

La Guàrdia Civil deté en diverses localitats de Castelló a cinc persones vinculades a una organització de tràfic de cocaïna relacionada amb una partida de 1.400 quilos intervingut fa dos anys.