Tamara Falcó revela per error el major secret de la seua família

Tamara Falcó | El Hormiguero

 

Tamara Falcó ha utilitzat Instagram per a publicar una foto antiga amb la qual ha felicitat la seua germana Chabeli Iglesias pel seu aniversari. Fins ací tot pot semblar normal, però la veritat és que amb aquest fet ha revelat un secret familiar que romania ocult des de fa 50 anys.

 

La guanyadora de ‘Masterchef Celebrity‘ compartia la imatge el passat 1 d’agost amb el següent missatge: «Happy birthday Sis @chabeliiglesias_oficial. Et desitge un dia ple de felicitat i tant de bo poder celebrar-ho tots junts prompte. Love o».

 

Immediatament, la seua publicació ha fet saltar totes les alarmes en les xarxes socials, ja que fins ara es pensava que Chabeli, la filla major d’Isabel Preysler i Julio Iglesias havia nascut el 3 de setembre. «Però… no és el 3 de setembre?», escrivia un seguidor de Tamara en la publicació de la felicitació d’aniversari. Ella per descomptat no ha contestat a cap dels dubtes dels seus seguidors.

 

Una vegada més, l’espontaneïtat de Tamara Falcó ha tornat a convertir-se en notícia i aquesta vegada ho ha fet en felicitar de manera innocent a la seua germana Chabeli Iglesias en les xarxes socials. Fa 50 anys que la premsa del cor anunciava el naixement de la primera filla de Julio Iglesias i Isabel Presley, i ho feia un 3 de setembre. No obstant això, sembla que la col·laboradora de ‘El Hormiguero‘ no recorda quina és la data de l’aniversari de la seua germana o ens han estat mentint durant tot aquest temps.

 

 

La felicitació pública de Tamara Falcó el passat 1 d’agost podria confirmar que Chabeli no va nàixer el mes de setembre de 1971 i que el seu vertader naixement va ser un mes abans. A més, l’enllaç entre Julio Iglesias i Isabel Preysler va tindre lloc al gener d’aqueix mateix any i que la xicoteta va nàixer a Estoril (Portugal), en un part en el qual la celebrity va ser atesa pel pare de Julio Iglesias, ‘Papuchi’, que era ginecòleg. 

 

Aquest part va ajudar perquè tota la informació sobre el naixement de Chabeli Iglesias es mantinguera en total secret durant anys. Alguna cosa que ara es podria haver revelat per culpa de la publicació de la seua germana Tamara.

Últimes notícies

El rector de la UV reclama finançament suficient per a garantir una universitat pública equitativa

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, defensa que la universitat pública necessita finançament suficient, planificació a llarg termini i més participació en les decisions polítiques per a garantir una societat més justa i equitativa.

Detingut a Montserrat per apunyalar greument son germà i atrinxerar-se a casa

La Guàrdia Civil ha detingut a Montserrat un home de 50 anys acusat d’intentar matar son germà a ganivetades i atrinxerar-se durant hores amb diverses armes blanques.

Dissabte amb calor extrema i tempestes fortes a la vesprada a l’interior de València

Les màximes tornen a ser molt altes a l’interior de València i sud d’Alacant este dissabte, amb tempestes fortes de vesprada i pols en suspensió. Diumenge s’esperen ruixats i tronades fortes o molt fortes a la província de València.

El FIB aguanta la calor i es rendix a l’indie amb The Kooks i Kaiser Chiefs

La segona jornada del FIB 2026 ha omplit Benicàssim d’indie britànic amb The Kooks i Kaiser Chiefs, i ha confirmat l’empenta de les bandes estatals malgrat la forta calor.

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.