El ‘passaport COVID’ estarà vigent a partir de l’1 de juliol

 

Brussel·les ha acordat la posada en marxa i les condicions del ‘passaport covid’ amb l’objectiu que estiga funcionant “com més prompte millor”, ja que permetrà els viatges i la mobilitat a Europa.

La reunió ha sigut decisiva per a aprovar el passaport covid. Les negociacions estaven “bastant avançades” pel que esta podria ser la reunió definitiva, encara que continuen demanant que les proves PCR siguen gratuïtes, alguna cosa que Espanya va admetre que “era difícil d’assumir”, tal com va afirmar la ministra d’Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, que va indicar que la despesa que “més preocupa” és poder sustentar “el sector turístic”.

L’Eurocambra vol que estos test siguen gratuïts per als turistes que es vulguen desplaçar per la Unió Europea i que el certificat covid eximisca de realitzar una quarantena. Amb esta mesura pretenen evitar “la discriminació” entre els turistes que podran viatjar per haver rebut la vacuna contra la COVID-19 sense cost.
Turistes de fora de la UE

El passaport covid a més de permetre recuperar el turisme dins de la Unió Europea, també permetrà el turisme de fora de la UE, ja que Brussel·les ha fet un pas avant amb els passatgers fora de les fronteres de la UE i s’espera que en els pròxims dies es puga rebre als turistes estrangers després de més d’un any, encara que hauran de presentar que han rebut la vacuna contra el coronavirus, almenys, 14 dies abans de viatjar.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla