20.9 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Demanen 15 anys de presó per agredir sexualment a una xiqueta, de 7, i amenaçar de mort a la mare en València

Agressió sexual

La va agredir sexualment durant tres anys  | PIXABAY

 

Demanen 15 anys de presó per a un home, de 61 anys, que va agredir sexualment a una xiqueta de 7 anys en diferents ocasions. L’acusat, davall les inicials L. G. G. P, és familiar de la menor i, a demés, li va dir a la xiqueta que mataria a sa mare si li contava a algú que abusava d’ella.

 

Va ser entre els anys 2015 i 2018 quan es van produir estos fets. «L’home tapava la boca a la xiqueta quan ella cridava», conta la Fiscalia, qui afegix que la menor va sagnar en dos ocasions durant els abusos. L’acusat es va oferir a cuidar d’ella quan van ingressar a son pare i va ser en eixe període quan va passar, segons explica ‘Las Provincias’.

 

Va ser en el 2018, quan després de canviar bruscament el seu humor, la xiqueta va contar tots estos episodis als seus pares, ja que l’acusat li havia dit que anaven a gitar-se junts per a tindre un fill.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Més de 30.000 atletes van completar la Marató València per primera vegada en la seua història

València va reunir 30.777 corredors que van acabar la Marató València Trinidad Alfonso, màxim històric, amb 36.000 dorsals i un 85,4% de finalització. John Korir i Joyciline Jepkosgei es van imposar amb les millors marques de l'any a nivell mundial

Hugo Duro empata en el 93 i salva el 1-1 del València davant el Sevilla

Hugo Duro va firmar l'empat en el 93 després d'una passada de Ugrinic, després que un autogol de Tárrega avançara al Sevilla. Repartiment de punts que va deixar insatisfets als dos.

El SUV urbà de gasolina lidera la demanda en la Fira de l’Automòbil de València

La 27a edició de la Fira de l'Automòbil de València ha constatat que el vehicle nou, especialment el SUV urbà de gasolina, concentra l'interés. Híbrids i electrificats guanyen terreny i l'afluència es dispara.

Més de 30.000 atletes van completar la Marató València per primera vegada

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers, un màxim històric, després de vendre 36.000 dorsals i aconseguir un 85,4% d'arribada. John Korir i Joyciline Jepkosgei es van imposar amb les millors marques de l'any en la prova femenina i la tercera de l'any en la masculina.

Un camió dispersa 210 botelles de butà després de rebentar una roda en l’A-7 a Godella

Un camió de mercaderies perilloses ha patit la rebentada d'una roda en l'A-7 a l'altura de Godella i han caigut 210 botelles de butà. No hi ha hagut ferits, però sí retencions i s'ha activat el pla per a mercaderies perilloses

Cristina Ouviña va reaparéixer després de ser mare: 573 dies després del seu últim partit oficial

La base del València Basket va reaparéixer 573 dies després de la seua última trobada després de la seua maternitat i va tancar amb un triple el 83-66 davant el Spar Gran Canària.

Sarabia reivindica a l’Elx després del 3-0 al Girona: superiors des del primer minut

El tècnic de l'Elx va assegurar que el seu equip va ser superior des de l'inici en el 3-0 al Girona i va subratllar la pressió alta, el 3-4-3 i l'aportació de Fort i Rafa Mir. Va considerar que era un dia clau per a tallar la ratxa i reforçar la confiança.

Marcelino es convertix en el tècnic del Vila-real amb més victòries en Lliga: 93

La victòria davant el Getafe situa a Marcelino com l'entrenador del Vila-real amb més triomfs en Primera, amb 93, per davant de Pellegrini. La ratxa de lliga de l'equip encadena sis victòries i suma onze en quinze jornades.