12.2 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Detingut per saltar-se l’ordre d’allunyament contra la seua ex en València

Una dona intenta defendre's d'una agressió

La dona se sentia amenaçada i el deixava entrar en casa | Pxhere

Un home ha sigut detingut este dimarts per la Policia Local de València per un delicte de violència de gènere. Pel que pareix, l’home hauria infringit l’ordre d’allunyament que té en vigor contra la seua exparella, segons ha informat el cos policial municipal en un comunicat.

 

Els fets s’han produït cap a les 14.20 hores, quan un agent s’ha desplaçat fins a la casa de la víctima, de 54 anys, perquè la seua exparella, de 45 anys, presumptament, havia infringit l’ordre d’allunyament que té contra ella. La Policia li estava fent un seguiment a la dona i, en tocar al timbre, ningú responia; però, «presumptament, se sentia un soroll en l’interior».

 

El policia ha preguntat a diferents veïns per la parella i li han explicat que l’exparella de la dona «es presentava moltes voltes per la finca des de feia alguns mesos i tocava a altes hores de la matinada als timbres del veïnat i begut». L’home comptava amb una ordre d’allunyament consistent amb la prohibició d’arrimar-se a menys de 300 metres de la seua exparella i de comunicar-se amb ella.

 

Davant d’estos fets, l’agent s’ha posat en contacte amb la víctima, que en eixe moment es trobava prop de la vivenda. Finalment, la dona li ha explicat a l’agent que se sentia amenaçada, pel que havia estat deixant entrar a la seua exparella en casa. Per esta raó, l’agent ha sol·licitat un indicatiu policial per a entrar en el pis de la víctima amb el seu consentiment, i a on han trobat a l’ara detingut.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.