El galerista Tomás March mor a València, deixant un llegat incommensurable

El galerista Tomás March ha mort este divendres, segons ha informat l’Associació de Galeries d’Art Contemporani de la Comunitat Valenciana (LAVAC) en una publicació en el seu perfil d’Instagram.

LAVAC ha lamentat profundament la pèrdua de March, qui va ser fundador de l’espai homònim, i ha destacat la seva tasca com a continuador de la galeria Temple, que va tancar les portes fa anys. March va mantenir una dedicació constant a l’art contemporani nacional i internacional, centrant-se en les noves tendències de l’art contemporani espanyol i estranger.

La comunitat de l’art internacional es queda, així, sense una de les figures fonamentals de la seva història. A través d’una comunicació emotiva, LAVAC ha volgut enviar el seu més sentit condol a la família de Tomás March, incloent la seva filla i la seva dona, en aquests moments tan difícils. La seva absència és una gran pèrdua no només per a la seva família, sinó també per a tots aquells que estimaven l’art.

La trajectòria de Tomás March ha deixat una profunda empremta en el món de les galeries, i el seu llegat perdurarà en la història de l’art contemporani.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una avaria en una grua col·lapsa la Pista de Silla i provoca 13 quilòmetres d’embossos cap a València

L'avaria d'una grua que treballava de nit en la Pista de Silla obliga a tallar l'eixida de València cap a Alacant i manté 13 quilòmetres de retencions d'entrada a la ciutat.

Ratxes de vent molt fort a Castelló i pujada de temperatures este dimecres en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dimecres intervals de núvols alts, pujada generalitzada de les temperatures i vent molt intens a Castelló, que podria registrar ratxes molt fortes durant la segona mitat del dia.

Avís taronja a l’interior de Castellon per ratxes de vent de mes de 100 km/h

Deu comunitats estan hui sota avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb nivell taronja en Castellon per ratxes molt fortes i en Cataluna per ones de fins a 10 metres.

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.