El galerista Tomás March mor a València, deixant un llegat incommensurable

El galerista Tomás March ha mort este divendres, segons ha informat l’Associació de Galeries d’Art Contemporani de la Comunitat Valenciana (LAVAC) en una publicació en el seu perfil d’Instagram.

LAVAC ha lamentat profundament la pèrdua de March, qui va ser fundador de l’espai homònim, i ha destacat la seva tasca com a continuador de la galeria Temple, que va tancar les portes fa anys. March va mantenir una dedicació constant a l’art contemporani nacional i internacional, centrant-se en les noves tendències de l’art contemporani espanyol i estranger.

La comunitat de l’art internacional es queda, així, sense una de les figures fonamentals de la seva història. A través d’una comunicació emotiva, LAVAC ha volgut enviar el seu més sentit condol a la família de Tomás March, incloent la seva filla i la seva dona, en aquests moments tan difícils. La seva absència és una gran pèrdua no només per a la seva família, sinó també per a tots aquells que estimaven l’art.

La trajectòria de Tomás March ha deixat una profunda empremta en el món de les galeries, i el seu llegat perdurarà en la història de l’art contemporani.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Troben en el pantà de La Pedrera el cos de l’home desaparegut a Fortuna

La Guàrdia Civil localitza en el pantà de La Pedrera el cos sense vida d'un home de 47 anys desaparegut a Fortuna i manté oberta la investigació a l'espera de l'autòpsia.

València endurix la normativa i deixa quasi impossible obrir nous apartaments turístics

L'Ajuntament de València ultima una normativa que limita de forma molt estricta els apartaments turístics, amb topalls per barris i fortes condicions urbanístiques.

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià ennuegat en un restaurant de Cullera

Dos guàrdies civils reanimen a un home de 86 anys que va deixar de respirar després d'ennuegar-se mentres menjava en un restaurant de Cullera. L'ús ràpid de la maniobra de Heimlich va permetre que l'ancià expulsara el menjar i recuperara la respiració abans de ser traslladat a l'hospital.

Cinc persones ateses per inhalació de fum en un incendi en una vivenda de Pedralba

Un incendi declarat de matinada en una vivenda de Pedralba ha obligat a atendre cinc persones per inhalació de fum, una d'elles traslladada a l'Hospital de Llíria.