El galerista Tomás March mor a València, deixant un llegat incommensurable

El galerista Tomás March ha mort este divendres, segons ha informat l’Associació de Galeries d’Art Contemporani de la Comunitat Valenciana (LAVAC) en una publicació en el seu perfil d’Instagram.

LAVAC ha lamentat profundament la pèrdua de March, qui va ser fundador de l’espai homònim, i ha destacat la seva tasca com a continuador de la galeria Temple, que va tancar les portes fa anys. March va mantenir una dedicació constant a l’art contemporani nacional i internacional, centrant-se en les noves tendències de l’art contemporani espanyol i estranger.

La comunitat de l’art internacional es queda, així, sense una de les figures fonamentals de la seva història. A través d’una comunicació emotiva, LAVAC ha volgut enviar el seu més sentit condol a la família de Tomás March, incloent la seva filla i la seva dona, en aquests moments tan difícils. La seva absència és una gran pèrdua no només per a la seva família, sinó també per a tots aquells que estimaven l’art.

La trajectòria de Tomás March ha deixat una profunda empremta en el món de les galeries, i el seu llegat perdurarà en la història de l’art contemporani.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.