Jorge Javier Vázquez és durament criticat a les xarxes socials

Jorge Javier Vázquez torna a protagonitzar una polèmica

Jorge Javier Vázquez torna a protagonitzar una polèmica | TELECINCO

 

 

L’actual gal·la de GH DÚO està sent una de les més polèmiques que hi ha hagut fins ara. Segons ha explicat La Coctelera, a més de sobreeixir la peculiar relació d’Antonio Tejado i María Jesús Ruiz, el reality no es viu solament dins de la casa de Guadalix de la Sierra.

 

El contingut del programa és comentat i debatut constantment, a més de no passar per alt cap actitud dels participants. No obstant això, hi ha opinions que tenen més magnitud que altres, sobretot si provenen del mateix presentador de GH DÚO, Jorge Javier Vázquez.

 

El presentador es col·loca a favor d’Antonio Tejado

Jorge Javier Vázquez és conegut per no ser imparcial amb les seues opinions i habitualment fer comentaris de caràcter polític, un fet que desaprova l’audiència que el segueix.

 

El presentador de Telecinco torna a ser el protagonista d’una polèmica d’aquesta setmana per haver declarat públicament a favor d’Antonio Tejado, un dels nominats de ‘GH DÚO’, juntament amb Carolina Sobe i Juan Miguel.

 

Antonio Tejado a 'Gran Hermano Dúo'

Antonio Tejado a ‘Gran Hermano Dúo’ | TELECINCO

 

 

Sabent perfectament que la seua opinió arriba a una multitud de públic, Jorge va aprofitar el seu poder mediàtic per a realitzar un al·legat a favor del concursant: “Antonio Tejado és trampós, mentirós, manipulador, bromista, divertit, ‘embuster’, simpàtic i molt sexual. O siga, un concursant de reality de primeríssima categoria. Va fracassar a Supervivientes, però a GH DÚO ha fet un gir i mereix arribar lluny perquè s’entrega, perquè ho viu”.

 

La fama de Jorge Javier Vázquez de no tindre cap límit per a parlar del que vulga es demostra amb aquest fet, ja que no ha dubtat en insistir diverses vegades en què el seu favorit per a guanyar aquesta gal·la és Antonio Tejado.

 

“Sentimentalment, Antonio és una bata de cua errant, una copa de vi al migdia, un acord de guitarra a la vesprada i un glopet de whisky bé carregadet a la nit. En definitiva: una bomba de rellotgeria. Confiava en ell, però les meues expectatives s’han vist superades”.

 

Criticat a les xarxes socials

Les crítiques no van tardar en arribar i han sigut molts els qui han criticat durament l’actitud de Jorge Javier Vázquez per estar defensant a un concursant nominat.

 

L’opinió defensada pels detractors és que no estava sent imparcial dins del concurs: “Jorge Javier no et pots posicionar a favor de cap concursant com a presentador professional que eres… Jo sóc una fanàtica teua des de sempre però aquesta vegada sembla que no has estat correcte… L’audiència és sobirana i si Tejado no cau bé no pots fer res”.

 

D’altra banda, alguns internautes asseguraven que Jorge Javier no pot defensar a algú “misogin, mentirós i manipulador”. “Ja està bé de protegir a espècimens d’aquest tipus”, declarava una de les seguidores.

Últimes notícies

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.

L’avís groc per vent de fins a 80 km/h continua actiu a l’interior nord de Castelló

L'avís groc per ratxes de vent de fins a 80 km/h es manté durant la nit i fins a les 10 hores del dimecres a l'interior nord de Castelló, amb pluja i tempestes localment intenses.