La Diputació de València presenta a Ámsterdam l’oferta turística als professionals del sector

VALÈNCIA, 16 (EUROPA PRESS)

La marca turística de la Diputació de València, València Turisme, ha presentat a Ámsterdam l’oferta turística de la província als professionals del sector turístic i mitjans de comunicació especialitzats, en una jornada de promoció directa i networking en la qual també va participar l’Hotel Oliva Nova Golf de València.

L’acció, desenvolupada en col·laboració amb Turespaña, ha comptat amb la presència de turoperadors, agents de viatges, empreses especialitzades i hotels, a més d’entitats turístiques de tota Espanya, que «van poder conèixer en profunditat la província de Valencia com a destinació turística en general i, especialment, la seua oferta de sol i platja que tant atrau al mercat de Països Baixos», segons ha assenyalat la institució provincial en un comunicat.

D’altra banda, València Turisme també ha participat activament en el workshop organitzat a Saragossa per l’Associació Empresarial Valenciana d’Agències de Viatges (AEVAV) amb professionals d’agències de viatges locals, juntament amb la Mancomunitat del Racó d’Ademús.

El diputat de Turisme de la Diputació de València, Pedro Cuesta, ha apuntat que la marca turística de la Diputació de València col·labora amb AEVAV enguany en un total de set trobades de treball d’aquest tipus per tot el territori nacional.

Sobre aquest tema, ha destacat que aquestes cites «contribueixen enormement a acostar l’oferta turística de la província a les agències de viatges, que són prescriptoras directes per a gran part dels consumidors finals de les experiències turístiques que ofereix el nostre territori».

Últimes notícies

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.

Aules a més de 34 graus: CCOO alerta d’un risc generalitzat als col·legis valencians

CCOO PV ha denunciat que en més de 65 centres educatius públics de la Comunitat Valenciana s’han registrat fins a 34 graus o més en aules i espais docents, per damunt del límit legal de 27 graus.

Les apostes en línia es disparen entre els menors de 35 anys a la Comunitat, segons Patim

Un estudi de Patim mostra que el joc patològic s’ha fet més complex, amb més pes del joc online entre menors de 35 anys, inici en l’adolescència i forta combinació amb altres addiccions com alcohol i cocaïna.

València enceta el camí cap a un pla director per a l’àrea metropolitana

La ciutat de València ha iniciat l’elaboració d’un document de bases per a un futur Pla Director Metropolità, impulsat per Joan Romero i la Universitat de València, per a coordinar mobilitat, vivenda, territori i cohesió social en l’àrea metropolitana.

Canvi en l’alcaldia de Manises: Jesús Borràs substituïx Javier Mansilla segons el pacte de govern

Jesús Borràs, regidor d’APM-Compromís, ha assumit l’alcaldia de Manises en substitució del socialista Javier Mansilla, tal com preveia el pacte de govern signat a l’inici de la legislatura entre PSPV-PSOE, APM-Compromís i Podem.