La història de Jesús i el Sant Sudari arriben a Elx amb ‘The mystery man’

ALACANT, 24 (EUROPA PRESS)

L’exposició internacional ‘The mystery man’ obri les seues portes este divendres en la sala d’exposicions del Gran Teatre a Elx. La mostra conta la història de Jesús de Natzaret a través del «misteri» del Sant Sudari. Les entrades es poden adquirir en taquilla o per internet i es podrà visitar fins al pròxim 24 de març.

En concret, la componen cinc sales per les quals el visitant podrà conèixer la Passió de Crist des del punt de vista de l’arqueologia «mitjançant objectes originals».

També es mostraran estudis científics on s’analitza el Sant Sudari des de la prova del carboni 14, la imatge tridimensional (3D) o la iconografia de la imatge real de Jesús. A més, els assistents podran contemplar «la primera imatge hiperrealista» de la història de Jesús de Natzaret, segons ha indicat l’Ajuntament en un comunicat.

La mostra s’emmarca en les activitats organitzades amb motiu de l’Any Jubilar i, segons el consistori, ha congregat a més de 250.000 visitants a tot el món.

L’Ajuntament i els organitzadors de l’exposició han presentat esta iniciativa en la Fira Internacional del Turisme (Fitur) de Madrid.

‘The mystery man’ es va inaugurar a Salamanca el 2022 i des de llavors ha passat per la província de Granada –per la capital i Guadix– i per ciutats com Caravaca de la Cruz (Múrcia), Sigüenza (Guadalajara) o recentment a Barcelona, per on han desfilat més de 40.000 persones. També s’ha exposat a Venècia.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.