16.7 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Mercadona retira un dels seues productes més venuts temporalment

Mercadona ha hagut de fer front a les crítiques dels seus consumidors en les xarxes una volta més, per no trobar un producte en una de les seues estanteries. Si fa unes setmanes el producte que trobaven a faltar els seus clients era el torró nadalenc de galleta salada, ara tot el món es pregunta per què el salmó natural en llauna de la marca Hacendado ha deixat de vendre’s en els supermercats Mercadona.

 

Les llaunes de salmó natural poden ser un article bastant desconegut per a la majoria de consumidors, ja que la gran reina de les conserves sol ser la tonyina, és més, Mercadona té un gran aparador de tonyina que plena bona part de la seua secció de llaunes. Tot i això, molts clients han apostat pel salmó natural en conserva com a forma de menjar saludable, ja que este aliment és indispensable en una dieta variada i equilibrada.

 

Els clients de Mercadona volen que este producte torne a les estanteries

D’esta manera, quan els clients han trobat a faltar este producte en el seu Mercadona habitual s’han escandalitzat i han anat corrent a Twitter a demanar explicacions a la cadena de supermercats valenciana, pel motiu de l’absència d’este producte tan preuat.

 

 

 

A partir dels continus missatges i queixes de diferents usuaris a través de Twitter, Mercadona s’ha hagut de pronunciar finalment, tranquil·litzant als seus clients i assegurant que a finals de desembre tornaran a tindre este producte tan apreciat en les estanteries dels seus supermercats: «Estem treballant per a restablir el servici el més prompte possible i tornarem a tindre’l a partir de finals de desembre aproximadament. Tenim en compte el seu comentari i el compartim amb els responsables del producte».

 

D’esta manera, pareix que Mercadona no retirarà definitivament el producte i que pròximament el tornarem a vore a la venda, notícia que segur que ha relaxat a tots els fans d’este producte. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els metges reprenen les protestes per a demanar jornada de 35 hores, topalls d’agenda i menys pacients

Els metges han représ concentracions davant la Conselleria de Sanitat per a exigir jornada de 35 hores de dilluns a divendres, topar agendes i limitar pacients. També demanen reforços en urgències i claredat en la productivitat variable.

Benavent sosté que els treballadors zombi eren altres i que ell sí que treballava

Marcos Benavent ha assegurat que no és un 'treballador zombi' i que 'clar que treballava' a l'inici del juí del cas Imelsa. S'enfronta a 6 anys i 6 mesos de presó, mentres les defenses discutixen nul·litats i prescripció.

Pérez Llorca i Barrachina han acordat reforçar la col·laboració per a l’aigua i la sanitat a Castelló

El president de la Generalitat i la presidenta de la Diputació han alineat prioritats per a accelerar el nou Hospital General, garantir el subministrament d'aigua i ordenar infraestructures. El full de ruta inclou incentius al sector ramader jove i la recatalogació de carreteres per a municipis xicotets.

El detingut per la mort del menor a Sueca passarà a disposició judicial el dimarts

L'home que es va entregar a Sueca per la mort d'un menor de 13 anys serà presentat davant el jutge el dimarts. L'autòpsia i totes les hipòtesis continuen obertes.

Camarero demana defendre a Europa el taulell de Castelló per a protegir l’ocupació

Susana Camarero ha reclamat al Govern que s'alie amb Castelló i defenga a Europa al sector tauleller davant la directiva d'emissions, pel seu impacte en costos, competitivitat i ocupació.

El PSOE tanca files amb Puente i defén una gestió rigorosa després de l’accident de Adamuz

El PSOE ha recolzat l'actuació d'Óscar Puente després de l'accident de Adamuz i la situació de Rodalies, reivindicant transparència, dades i atenció a les víctimes.

La Generalitat retira més de 840 tones d’enderrocs a Xirivella i dona per finalitzat el pla de suport

La Generalitat ha culminat la retirada de més de 840 tones de restes a Xirivella i tanca la fase de suport per a la gestió de residus de les riuades. L'actuació ha suposat 125.000 euros dins d'un pla que aconseguix a 19 municipis.

El PP acusa a Morant d’ego i imposició per la seua falta de lideratge en el PSPV

El PP ha acusat a Diana Morant de tindre un problema d'ego i imposició per la seua falta de lideratge en el PSPV i ha defés l'agenda institucional de Pérez Llorca. Els populars han subratllat que la líder socialista no és diputada autonòmica i han condicionat la seua valoració de les 26 propostes del PSPV al fet que incloguen un fons d'anivellament i avanços en el 'finançament just'.