Mercadona retira un dels seues productes més venuts temporalment

Mercadona ha hagut de fer front a les crítiques dels seus consumidors en les xarxes una volta més, per no trobar un producte en una de les seues estanteries. Si fa unes setmanes el producte que trobaven a faltar els seus clients era el torró nadalenc de galleta salada, ara tot el món es pregunta per què el salmó natural en llauna de la marca Hacendado ha deixat de vendre’s en els supermercats Mercadona.

 

Les llaunes de salmó natural poden ser un article bastant desconegut per a la majoria de consumidors, ja que la gran reina de les conserves sol ser la tonyina, és més, Mercadona té un gran aparador de tonyina que plena bona part de la seua secció de llaunes. Tot i això, molts clients han apostat pel salmó natural en conserva com a forma de menjar saludable, ja que este aliment és indispensable en una dieta variada i equilibrada.

 

Els clients de Mercadona volen que este producte torne a les estanteries

D’esta manera, quan els clients han trobat a faltar este producte en el seu Mercadona habitual s’han escandalitzat i han anat corrent a Twitter a demanar explicacions a la cadena de supermercats valenciana, pel motiu de l’absència d’este producte tan preuat.

 

 

 

A partir dels continus missatges i queixes de diferents usuaris a través de Twitter, Mercadona s’ha hagut de pronunciar finalment, tranquil·litzant als seus clients i assegurant que a finals de desembre tornaran a tindre este producte tan apreciat en les estanteries dels seus supermercats: «Estem treballant per a restablir el servici el més prompte possible i tornarem a tindre’l a partir de finals de desembre aproximadament. Tenim en compte el seu comentari i el compartim amb els responsables del producte».

 

D’esta manera, pareix que Mercadona no retirarà definitivament el producte i que pròximament el tornarem a vore a la venda, notícia que segur que ha relaxat a tots els fans d’este producte. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les veus del Misteri d’Elx porten la Festa a la històrica església St. Etheldreda’s de Londres

Les veus del Misteri d'Elx ofereixen este divendres un concert a la St. Etheldreda's Roman Catholic Church de Londres, coincidint amb el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i amb un clar objectiu de projecció turística d'Elx.

València afronta un avís roig per calor extrema amb fins a 42 graus

La Comunitat Valenciana està entre els territoris més afectats per l’onada de calor, amb avís roig a la província de València i avisos per altes temperatures i tempestes en diversos punts del país, segons Aemet.

Nit tòrrida a la Comunitat: Alcoi registra una mínima de 29,6 graus

La passada matinada ha deixat mínimes de fins a 29,6 graus a Alcoi i valors per damunt dels 25 graus en moltes localitats de la Comunitat Valenciana, en una nova nit tòrrida abans d’un nou episodi de calor intens i prolongat.

S’ensorra un edifici de tres plantes a Benetússer després d’evacuar tots els veïns

Un edifici de tres plantes al carrer Las Américas de Benetússer s’ha ensorrat de matinada després que els veïns foren evacuats en detectar-se esquerdes i sorolls, sense causar ferits.

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.