Mercadona retira un dels seues productes més venuts temporalment

Mercadona ha hagut de fer front a les crítiques dels seus consumidors en les xarxes una volta més, per no trobar un producte en una de les seues estanteries. Si fa unes setmanes el producte que trobaven a faltar els seus clients era el torró nadalenc de galleta salada, ara tot el món es pregunta per què el salmó natural en llauna de la marca Hacendado ha deixat de vendre’s en els supermercats Mercadona.

 

Les llaunes de salmó natural poden ser un article bastant desconegut per a la majoria de consumidors, ja que la gran reina de les conserves sol ser la tonyina, és més, Mercadona té un gran aparador de tonyina que plena bona part de la seua secció de llaunes. Tot i això, molts clients han apostat pel salmó natural en conserva com a forma de menjar saludable, ja que este aliment és indispensable en una dieta variada i equilibrada.

 

Els clients de Mercadona volen que este producte torne a les estanteries

D’esta manera, quan els clients han trobat a faltar este producte en el seu Mercadona habitual s’han escandalitzat i han anat corrent a Twitter a demanar explicacions a la cadena de supermercats valenciana, pel motiu de l’absència d’este producte tan preuat.

 

 

 

A partir dels continus missatges i queixes de diferents usuaris a través de Twitter, Mercadona s’ha hagut de pronunciar finalment, tranquil·litzant als seus clients i assegurant que a finals de desembre tornaran a tindre este producte tan apreciat en les estanteries dels seus supermercats: «Estem treballant per a restablir el servici el més prompte possible i tornarem a tindre’l a partir de finals de desembre aproximadament. Tenim en compte el seu comentari i el compartim amb els responsables del producte».

 

D’esta manera, pareix que Mercadona no retirarà definitivament el producte i que pròximament el tornarem a vore a la venda, notícia que segur que ha relaxat a tots els fans d’este producte. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València tanca parcs i jardins per l’avís taronja per pluges i tempestes

L’Ajuntament de València ha activat el Cecopal, tanca parcs i jardins des de les 12 hores i reforça la vigilància al litoral per l’avís taronja per pluges i tempestes.

Olocau, Marines i Gàtova exigixen un tallafoc continu a la CV-25 per a protegir la Calderona

Els ajuntaments d’Olocau, Marines i Gàtova han registrat una petició conjunta a la Generalitat perquè execute íntegrament l’àrea tallafoc d’Orden 1 prevista al voltant de la carretera CV-25, clau per a la defensa de la Serra Calderona.

Detinguda a Alacant una cuidadora per sostraure 40.800 euros a un matrimoni octogenari

Una cuidadora de 26 anys ha sigut detinguda a Alacant per efectuar, presumptament, 110 extraccions amb la targeta d’un matrimoni octogenari, per un total de 40.800 euros. La Policia Nacional l’ha interceptada quan eixia de casa de les víctimes amb diners en efectiu acabats de traure.

Les infermeres valencianes reclamen reforços urgents davant la crisi assistencial a Ceuta

El CECOVA demana reforços immediats d'infermeria i un contingent estatal per a donar resposta a l'emergència sanitària de Ceuta i evitar la sobrecàrrega de les plantilles.

Estrella Morente tanca la programació de Sagunt a Escena al Teatre Romà

La cantaora Estrella Morente clourà este dissabte la programació escènica del Teatre Romà de Sagunt, mentres l’Off Romà oferix dos muntatges de circ a la ciutat.

Requena reunirà per primera vegada Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía en una gala lírica

Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía actuaran junts per primera vegada este diumenge a Requena, en una gala de zarzuela del Festival Internacional de Música la Vendimia y el Vino. El concert se celebrarà al Teatre Principal a les 22.00 hores, dins de la Fira i Festa de la Verema.

Cauen tres butroners que havien furtat 120.000 euros en bancs de Montserrat i Benetússer

La Guàrdia Civil ha detingut tres butroners quan preparaven un nou assalt a Benifaió, després d’haver furtat més de 120.000 euros en sucursals de Montserrat i Benetússer. Dos dels arrestats han ingressat ja a la presó per ordre judicial.

Nit històrica a València amb una mínima sufocant de 30,9 graus

València ha viscut la nit més càlida des que hi ha registres, amb una mínima de 30,9 graus, i altres punts de la Comunitat Valenciana també han marcat valors excepcionals. Aemet ha indicat que les dades són provisionals i que la mínima podria baixar si es registren tempestes de vesprada.