Quin temps farà durant els primers dies de les Falles de València?

or

Quan s’acaba agost sempre ens plantegem com es presentarà la tardor climatològica. Enguany a més, ens hem de preocupar per l’oratge de Falles.

La setmana ha sigut molt moguda meteorològicament parlant, i tot indica que les primeres hores del setembre i de les Falles també ho seran.

El primer dia de setembre serà un dia més de tardor que d’estiu amb pluges generals i localment intenses i en forma de tempesta que vindran acompanyades de fortes ratxes de vent i fins i tot de pedra. Així ens ho demostra l’avís meteorològic que tenim hui a la major part de la Comunitat, que es traduirà en un dia marcat per la inestabilitat des de primera fins a última hora del dia

or

Les tronades i les pluges més intenses i perilloses seran les que es registren en punts de l’interior, però no descarte que arriben a les comarques centrals amb activitat i que fins i tot puguen tocar punts de la costa.

or

or

Pense que demà dijous fins a mig matí encara queden restes d’inestabilitat que podran deixar ruixats i fins i tot les últimes tronades al centre o a la costa però amb el pas de les hores l’oratge serà més estable i fins i tot acabaran pujant les temperatures màximes. De vesprada els núvols d’evolució sovintejaran les zones de muntanya on podrà quallar alguna tempesta.

La recta final de la setmana, la recta final i els dies grans de les Falles sembla que podem estar més tranquils perquè encara que tant divendres com dissabte creixeran nuvolades a les muntanyes del nord i de l’interior, però difícilment arribaran a la costa, i diumenge en bufar el ponent i el llebeig les temperatures quedaran més altes. La vesprada de diumenge el cel quedarà més ennuvolat pel pas d’un front que la nit de la cremà podria deixar alguna gota (res important).

or

Últimes notícies

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.

La Generalitat rep dos noves ofertes empresarials per a Parc Sagunt II després de tancar el termini del concurs

La Generalitat ha rebut dos noves propostes empresarials per a instal·lar-se en Parc Sagunt II i obri ara la fase de valoració dels projectes per a adjudicar i vendre les parcel·les industrials disponibles.

PP i Vox proposen a Román Ceballos per a presidir el Consell d’À Punt

PP i Vox registren en Les Corts la candidatura de Román Ceballos per a presidir el Consell d'Administració d'À Punt, mentres PSPV i Compromís renuncien a presentar alternatives i critiquen el procés.

125 associacions feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero

Un total de 125 associacions i dones feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero per les seues paraules en Les Corts, que consideren un atac al feminisme i a la igualtat.

Quinze panells informatius alerten del risc d’inundacions a la Ribera

El Consorci de la Ribera i la Fundació Limne han instal·lat 15 panells interpretatius en 13 municipis del projecte Canya a la Canya per a fomentar la cultura de risc i l'autoprotecció enfront d'inundacions.

La Generalitat llança crèdits bonificats de 100 milions per a empreses valencianes per la guerra de l’Iran

La Generalitat activarà una línia de crèdits bonificats de 100 milions i noves ajudes per a empreses, autònoms i sectors vulnerables davant l'impacte de la guerra de l'Iran en l'economia valenciana.

Baldoví exigix l’eixida immediata de Mazón de Les Corts per la seua gestió de la DANA

Joan Baldoví acusa a Carlos Mazón d'intentar eludir responsabilitats per la gestió de la DANA i reclama que deixe el seu escó o passe al grup de no adscrits.

Col·lectius del Parc Alcosa acusen Ajuntament i Generalitat d’assetjament institucional

Organitzacions socials del Parc Alcosa presenten dos queixes davant el Sindic de Greuges contra l'Ajuntament d'Alfafar i la Generalitat per presumpte assetjament institucional i persecucion ideologica.