Quin temps farà durant els primers dies de les Falles de València?

or

Quan s’acaba agost sempre ens plantegem com es presentarà la tardor climatològica. Enguany a més, ens hem de preocupar per l’oratge de Falles.

La setmana ha sigut molt moguda meteorològicament parlant, i tot indica que les primeres hores del setembre i de les Falles també ho seran.

El primer dia de setembre serà un dia més de tardor que d’estiu amb pluges generals i localment intenses i en forma de tempesta que vindran acompanyades de fortes ratxes de vent i fins i tot de pedra. Així ens ho demostra l’avís meteorològic que tenim hui a la major part de la Comunitat, que es traduirà en un dia marcat per la inestabilitat des de primera fins a última hora del dia

or

Les tronades i les pluges més intenses i perilloses seran les que es registren en punts de l’interior, però no descarte que arriben a les comarques centrals amb activitat i que fins i tot puguen tocar punts de la costa.

or

or

Pense que demà dijous fins a mig matí encara queden restes d’inestabilitat que podran deixar ruixats i fins i tot les últimes tronades al centre o a la costa però amb el pas de les hores l’oratge serà més estable i fins i tot acabaran pujant les temperatures màximes. De vesprada els núvols d’evolució sovintejaran les zones de muntanya on podrà quallar alguna tempesta.

La recta final de la setmana, la recta final i els dies grans de les Falles sembla que podem estar més tranquils perquè encara que tant divendres com dissabte creixeran nuvolades a les muntanyes del nord i de l’interior, però difícilment arribaran a la costa, i diumenge en bufar el ponent i el llebeig les temperatures quedaran més altes. La vesprada de diumenge el cel quedarà més ennuvolat pel pas d’un front que la nit de la cremà podria deixar alguna gota (res important).

or

Últimes notícies

Les 4.000 esmenes del PSPV als pressupostos: més professors, sanitaris i límit al preu de la vivenda

El PSPV ha registrat més de 4.000 esmenes als pressupostos de la Generalitat de 2026 per a destinar 3.669 milions addicionals a contractar més docents i sanitaris, reduir llistes d’espera i impulsar un pla per a baixar el preu de la vivenda i ampliar el parc públic.

El Llevant demana jugar fora casa el primer partit de la Lliga 26-27

El Llevant ha demanat a LaLiga disputar lluny del Ciutat de València el primer partit de la temporada 26-27 per tindre més temps per a condicionar la gespa i el recinte.

L’últim Wimbledon de Roberto Bautista: així acomiada el seu Grand Slam talismà

Roberto Bautista, de 38 anys, disputa des d’este dilluns el seu últim Wimbledon, el Grand Slam on va arribar més lluny, abans de retirar-se a final de temporada.

Ryunosuke Sato s’acosta a Mestalla: el Tokio dona per imminent el seu traspàs

El Tokio ha anunciat que Ryunosuke Sato, davanter japonés de 19 anys seguit pel Valencia, està en tràmits per a un traspàs i deixarà la disciplina del club nipó a partir del 5 de juliol.

Baldoví apel·la a omplir les urnes i situa Compromís com a casa comuna del canvi

Joan Baldoví defensa que per a aconseguir un canvi polític a la Comunitat Valenciana cal omplir les urnes i assegura que, sense Compromís, eixe objectiu no serà possible.

Una escultura de Paco Roca retratarà l’esperit dels voluntaris de la DANA a València

L’Ajuntament de València ha encarregat a Paco Roca un monument en bronze que homenatjarà els voluntaris de la DANA, inspirat en el mural de La Rambleta i finançat amb els pressupostos participatius VLC Participa 2025/26.

Javier Aguado assumix la banqueta del Levante Femení per a tornar a la Lliga F

El tècnic alacantí Javier Aguado torna al Levante Femení com a primer entrenador amb la meta de recuperar la plaça en Lliga F després del descens recent a Primera RFEF.

El Valencia CF afronta la tornada amb Guido pendent i dos fitxatges quasi tancats

El Valencia CF obrirà este dijous la pretemporada pendent de la renovació de Guido Rodríguez, d’oficialitzar Justin de Haas i Aliou Dieng i de començar a definir les eixides de la plantilla.