20.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Estos municipis suspenen les classes este dimecres per la gota freda

 

L’Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències (AVSRE) ha emés, a través del Centre de Coordinació d’Emergències (CCE), un avís de riscos meteorològics pel que s’establix preemergència nivell taronja per pluges en tot el territori valencià i per fenomen costaner també en el litoral de Castelló. Per esta raó, recomana extremar la precaució.

 

Este episodi de pluges fortes, segons ha informat l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET), vindrà acompanyat de tempestes, vent en tot el litoral i fenòmens costaners de nivell groc també en el litoral de València i Alacant. I Davant l’elevat risc d’inundacions, molts són els Consistoris que estan suspenent les classes per a este dimecres, dia 11 de setembre. En total, 25.246 alumnes s’han vist afectats.

 

ÚLTIMA ACTUALITZACIÓ 11/09/2019 12.50 hores.

 

MUNICIPIS CASTELLONENCS

  • Benicàssim
  • Bejís
  • Borriana
  • Borriol
  • Peníscola
  • Sant Jordi
  • Santa Magdalena de Pulpis
  • Vila-real
  • Vinaròs

 

MUNICIPIS VALENCIANS

  • Alginet
  • Universitat de València: No posarà faltes d’assistència

 

MUNICIPIS ALACANTINS

  •  (Encara sense informació)

 

 

 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Morant, davant accions legals de Gómez per injúries: continuaré defenent als valencians

Diana Morant ha respost a l'anunci d'accions legals per injúries de Marciano Gómez assegurant que continuarà defenent els drets dels valencians. La líder del PSPV-PSOE exigix investigar les presumptes irregularitats vinculades a Ribera Salut i critica la falta de reacció del Consell.

La consellera d’Educació tendirà la mà als sindicats per a pactar el màxim de millores

Carmen Ortí es compromet a escoltar les organitzacions i activa una taula de negociació que arranca el 10 de febrer, amb focus en millores per al professorat.

El Govern recorrerà la Llei d’Acompanyament valenciana per retallades en drets LGTBI

El Govern ha anunciat que presentarà abans que acabe febrer un recurs contra la Llei d'Acompanyament del Consell per restringir drets LGTBI. Entitats i Diana Morant han recolzat el pas i l'han descrit com un escut per al col·lectiu

Redó alerta que el negacionismo de l’extrema dreta està alimentant la violència

La ministra d'Igualtat ha vinculat l'auge del negacionismo i del discurs d'odi amb un increment de la violència i ha assenyalat repunts a Andalusia i la Comunitat Valenciana.

CCOO denuncia impagaments: professors sense cobrar des de novembre i nòmines incompletes

CCOO ha denunciat impagaments i nòmines incompletes en l'educació pública valenciana des de novembre. Educació replica que només hi ha 15 incidències tècniques a Alacant.

MClan, La Fúmiga i El Diluvi lideren el Maror Festival a la Vila Joiosa al juny

La tercera edició del Maror Festival se celebrarà el 26 i 27 de juny a la platja de la Antoneta, a la Vila Joiosa, amb MClan, La Fúmiga i El Diluvi al capdavant. El cartell suma bandes de pop i rock, DJs i una zona gastronòmica; les entrades ja estan disponibles en marorfest.com.

Sanitat diagnostica 66 casos de mutilació genital femenina en 2025 en la Comunitat Valenciana

Sanitat ha diagnosticat 66 dones afectades per mutilació genital femenina en 2025 en la Comunitat Valenciana. L'actualització del protocol i noves ferramentes reforcen la prevenció i el seguiment.

El Suprem obliga a Ábalos i Koldo a comparéixer en persona en l’audiència preliminar del cas Koldo

El Suprem ha rebutjat que José Luis Ábalos i Koldo García seguisquen per videoconferència l'audiència preliminar del dia 12 i els obliga a acudir en persona. La providència arriba després de revisar els seus escrits i informes mèdics i antecedix a l'acte que obrirà la via al juí, previsiblement a l'abril.