11.1 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Estos municipis suspenen les classes este dimecres per la gota freda

 

L’Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències (AVSRE) ha emés, a través del Centre de Coordinació d’Emergències (CCE), un avís de riscos meteorològics pel que s’establix preemergència nivell taronja per pluges en tot el territori valencià i per fenomen costaner també en el litoral de Castelló. Per esta raó, recomana extremar la precaució.

 

Este episodi de pluges fortes, segons ha informat l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET), vindrà acompanyat de tempestes, vent en tot el litoral i fenòmens costaners de nivell groc també en el litoral de València i Alacant. I Davant l’elevat risc d’inundacions, molts són els Consistoris que estan suspenent les classes per a este dimecres, dia 11 de setembre. En total, 25.246 alumnes s’han vist afectats.

 

ÚLTIMA ACTUALITZACIÓ 11/09/2019 12.50 hores.

 

MUNICIPIS CASTELLONENCS

  • Benicàssim
  • Bejís
  • Borriana
  • Borriol
  • Peníscola
  • Sant Jordi
  • Santa Magdalena de Pulpis
  • Vila-real
  • Vinaròs

 

MUNICIPIS VALENCIANS

  • Alginet
  • Universitat de València: No posarà faltes d’assistència

 

MUNICIPIS ALACANTINS

  •  (Encara sense informació)

 

 

 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Benavides conquista el Dakar per 2 segons després de l’error de Brabec; Schareina, tercer

Luciano Benavides es va proclamar campió del Dakar 2026 en motos per només dos segons després d'una fallada de navegació de Ricky Brabec a set quilòmetres del final. Tosha Schareina va completar el podi.

Alacant serà per sexta vegada port d’eixida de The Ocean Race en 2027

Alacant acollirà per sexta vegada consecutiva l'eixida de The Ocean Race del 8 al 17 de gener de 2027. La ciutat prepara un programa en el Ocean Live Park i reforça la seua projecció internacional.

Un any de presó per a un camioner que es va quedar amb 12,5 tones de xocolate

L'Audiència Provincial d'Alacant ha condemnat a un camioner a un any de presó per apropiar-se de 12,5 tones de xocolate que havia d'entregar i vendre-les per 1.200 euros. El comprador ha sigut sentenciat a sis mesos i la mercaderia va ser recuperada.

Pluges a Castelló i la Marina Alta i descens de màximes este dissabte

El dissabte serà molt nuvolós en la Comunitat Valenciana, amb pluges a Castelló i la Marina Alta i tempestes en el litoral nord castellonenc. Les màximes descendiran i el vent bufarà fluix de l'oest.

Desmantellat un punt de venda de droga en la zona nord d’Alacant amb tres detinguts

La Policia Nacional ha desarticulat un punt de venda d'estupefaents en la zona nord d'Alacant i ha detingut a tres persones. En el registre es van confiscar haixix, diners en efectiu i un matxet, i es van intervindre un camaleó protegit i una tortuga invasora sense documentació

Rescatat un home ferit després d’un accident de parapent a Calp

Un home ha sigut rescatat després de resultar ferit mentres practicava parapent prop del Morro de Toix, a Calp. L'operatiu es va prolongar més de dos hores i va acabar amb la seua evacuació en helicòpter al Penyal de Ifach.

Agroalimentació espanyola davant l’acord UE-Mercosur: protestes del camp i plans de negoci

El sector agroalimentari rep el pacte UE-Mercosur entre tractoradas i ajustos d'estratègia exportadora. La firma prevista el dissabte obri finestres per a begudes, vins, oli, xocolate i lactis, mentres el camp reclama reciprocitat i tem competència deslleial.

La Comunitat Valenciana acumula més de 10.300 atemptats contra l’autoritat en cinc anys

La Comunitat Valenciana ha registrat 10.347 infraccions per atemptat contra l'autoritat en l'últim lustre. A Espanya, el total supera les 44.600 i la tendència es manté estable.