Mor una jove de 26 anys mentre es feia un selfie amb una arma

Va ser el sogre de la dona qui va sentir un tret en l’habitatge i va trobar el cos sense vida de la seua nora. La dona presentava una ferida de bala en el coll. Tots els indicis de la investigació apunten al fet que va disparar per accident una arma amb el qual s’estava fotografiant.

Després d’examinar a la dona, de 26 anys, les autoritats van determinar que només presentava un tret de bala en el coll i no hi havia cap signe de forcejament en el cos. Els investigadors van determinar que el més probable és que es tractara d’un accident.

Radhika Gupta estava en una habitació de la seua casa d’Hardoidel, pertanyent a l’estat indi d’Uttar Pradesh. Tot apunta al fet que s’estava fotografiant amb una arma que es va disparar accidentalment.

Les autoritats van trobar el seu telèfon mòbil al costat del cos en el qual hi havia diverses fotografies que s’havia pres abans de l‘accident mortal.

La família de la víctima va assegurar que la dona desconeixia que l’arma estava carregada. El seu marit va relatar als investigadors que a la seua esposa li agradava traure’s fotografies posant amb l’arma.

Malgrat això, el pare de la víctima, que no es trobava en l’habitatge ha denunciat els fets perquè s’òbriga una investigació tal com informen mitjans locals.

Últimes notícies

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.