Mor una jove de 26 anys mentre es feia un selfie amb una arma

Va ser el sogre de la dona qui va sentir un tret en l’habitatge i va trobar el cos sense vida de la seua nora. La dona presentava una ferida de bala en el coll. Tots els indicis de la investigació apunten al fet que va disparar per accident una arma amb el qual s’estava fotografiant.

Després d’examinar a la dona, de 26 anys, les autoritats van determinar que només presentava un tret de bala en el coll i no hi havia cap signe de forcejament en el cos. Els investigadors van determinar que el més probable és que es tractara d’un accident.

Radhika Gupta estava en una habitació de la seua casa d’Hardoidel, pertanyent a l’estat indi d’Uttar Pradesh. Tot apunta al fet que s’estava fotografiant amb una arma que es va disparar accidentalment.

Les autoritats van trobar el seu telèfon mòbil al costat del cos en el qual hi havia diverses fotografies que s’havia pres abans de l‘accident mortal.

La família de la víctima va assegurar que la dona desconeixia que l’arma estava carregada. El seu marit va relatar als investigadors que a la seua esposa li agradava traure’s fotografies posant amb l’arma.

Malgrat això, el pare de la víctima, que no es trobava en l’habitatge ha denunciat els fets perquè s’òbriga una investigació tal com informen mitjans locals.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.