El nou electrodomèstic de Lidl que volarà i és ideal per a l’estiu

Vista panoràmica d'una botiga de Lidl

 

Si vols refrescar-te amb deliciosos gelats casolans, la geladora elèctrica de Lidl et permet fer-los de manera fàcil i al millor preu, per això s’ha convertit en l’electrodomèstic més desitjat de cara a l’estiu.

Els electrodomèstics de la marca SilverCrest de Lidl tenen una gran popularitat entre els consumidors. Ara, l’últim aparell que està arrasant és la geladora elèctrica, que s’ha convertit en l’electrodomèstic que volarà este estiu. Es tracta d’una geladora amb una potència de 90 W amb la qual és possible preparar gelats casolans d’una forma còmoda i senzilla.

 

Geladora elèctrica de 90 W

Esta geladora serveix per a preparar gelat de llet o sorbet, és auto refrigerant i sense compressor. Té un panell de control amb 3 botons: Off, gelat cremós i gelat tradicional.

Funciona endollat a la xarxa elèctrica i el seu preu és 74,99 euros. Segons podem llegir a la pàgina web de la cadena alemanya, estarà a la venda d’ací poc.

Imatge de la geladora elèctrica de 90 W de Lidl

Imatge de la geladora elèctrica de 90 W de Lidl | Lidl

 

La geladora porta una vareta batedora desmuntable perquè pugues netejar-la amb major comoditat. Un altre avantatge és que el motor ve amb protecció contra sobrecàrrega i la seua base és antilliscant per a un suport més segur.

La capacitat de la geladora de Lidl és de 700 ml i el temps de preparació se situa entre els 50 i els 80 minuts, segons la classe de gelat. Inclou un got mesurador amb capacitat de 16 grams, una cullera per a bola de gelat, una espàtula de silicona i un set de 5 culleres mesuradores.

 

 

Imatge dels accessoris de la geladora elèctrica de 90 W de Lidl

Imatge dels accessoris de la geladora elèctrica de 90 W de Lidl | Lidl

 

Esta fantàstica geladora està fabricada amb alumini i inclou 6 receptes, inclosa una vegana, en el manual d’instruccions i accessoris.

I és que un bon gelat és el resultat de l’equilibri dels seus ingredients i del procés de mescla, airejat i congelació. Hi ha diversos mètodes i trucs per a reduir i trencar els cristalls de gel, però una geladora ens facilitarà enormement el treball i ens donarà resultats impossibles d’aconseguir a mà. El tipo de màquina dependrà del nostre pressupost i espai lliure que tinguem en la cuina.

 

Característiques que ha de tindre una geladora

Les geladores estan formades per dos elements bàsics, un recipient refrigerat on van els ingredients, i les aspes mogudes per un motor que barregen de manera contínua a mesura que el gelat es va congelant. És un procés conegut com ‘mantecación’ i és crucial per a aconseguir un resultat de qualitat. Estes aspes introdueixen aire, volum, dificultant la formació de cristalls de gel.

Un gelat sense aire no té la mateixa cremositat ni el mateix sabor, encara que alguns fabricants industrials afegeixen més aire del compte per a estalviar costos en el producte final, venent en realitat menys quantitat de gelat pel mateix preu. Però sense aire, no gaudirem d’un gelat realment irresistible.

En qualsevol cas, és recomanable comprovar si el fabricant ofereix la venda separada de peces i recanvis, per si calgués reemplaçar algun element en el futur. En este cas, tots els electrodomèstics SilverCrest tenen esta possibilitat si entrem a la web de la marca.

Per a allargar la vida de la geladora cal cuidar la manipulació de la cubeta, mai hem d’utilitzar utensilis metàl·lics o esmolats, així com rentar amb suavitat amb un fregall que no ratlle i sabó no agressiu.

Les geladores que podem trobar en el mercat domèstic s’enquadren en dos grans tipologies, amb grans diferències de preu entre les unes i les altres: amb compressor i de cubeta. La majoria inclouen almenys un petit receptari per a guiar en l’ús inicial, i en esta ocasió la geladora de Lidl és de cubeta, que són les que millor combinen qualitat-preu.

 

 

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.