El nou electrodomèstic de Lidl que volarà i és ideal per a l’estiu

Vista panoràmica d'una botiga de Lidl

 

Si vols refrescar-te amb deliciosos gelats casolans, la geladora elèctrica de Lidl et permet fer-los de manera fàcil i al millor preu, per això s’ha convertit en l’electrodomèstic més desitjat de cara a l’estiu.

Els electrodomèstics de la marca SilverCrest de Lidl tenen una gran popularitat entre els consumidors. Ara, l’últim aparell que està arrasant és la geladora elèctrica, que s’ha convertit en l’electrodomèstic que volarà este estiu. Es tracta d’una geladora amb una potència de 90 W amb la qual és possible preparar gelats casolans d’una forma còmoda i senzilla.

 

Geladora elèctrica de 90 W

Esta geladora serveix per a preparar gelat de llet o sorbet, és auto refrigerant i sense compressor. Té un panell de control amb 3 botons: Off, gelat cremós i gelat tradicional.

Funciona endollat a la xarxa elèctrica i el seu preu és 74,99 euros. Segons podem llegir a la pàgina web de la cadena alemanya, estarà a la venda d’ací poc.

Imatge de la geladora elèctrica de 90 W de Lidl

Imatge de la geladora elèctrica de 90 W de Lidl | Lidl

 

La geladora porta una vareta batedora desmuntable perquè pugues netejar-la amb major comoditat. Un altre avantatge és que el motor ve amb protecció contra sobrecàrrega i la seua base és antilliscant per a un suport més segur.

La capacitat de la geladora de Lidl és de 700 ml i el temps de preparació se situa entre els 50 i els 80 minuts, segons la classe de gelat. Inclou un got mesurador amb capacitat de 16 grams, una cullera per a bola de gelat, una espàtula de silicona i un set de 5 culleres mesuradores.

 

 

Imatge dels accessoris de la geladora elèctrica de 90 W de Lidl

Imatge dels accessoris de la geladora elèctrica de 90 W de Lidl | Lidl

 

Esta fantàstica geladora està fabricada amb alumini i inclou 6 receptes, inclosa una vegana, en el manual d’instruccions i accessoris.

I és que un bon gelat és el resultat de l’equilibri dels seus ingredients i del procés de mescla, airejat i congelació. Hi ha diversos mètodes i trucs per a reduir i trencar els cristalls de gel, però una geladora ens facilitarà enormement el treball i ens donarà resultats impossibles d’aconseguir a mà. El tipo de màquina dependrà del nostre pressupost i espai lliure que tinguem en la cuina.

 

Característiques que ha de tindre una geladora

Les geladores estan formades per dos elements bàsics, un recipient refrigerat on van els ingredients, i les aspes mogudes per un motor que barregen de manera contínua a mesura que el gelat es va congelant. És un procés conegut com ‘mantecación’ i és crucial per a aconseguir un resultat de qualitat. Estes aspes introdueixen aire, volum, dificultant la formació de cristalls de gel.

Un gelat sense aire no té la mateixa cremositat ni el mateix sabor, encara que alguns fabricants industrials afegeixen més aire del compte per a estalviar costos en el producte final, venent en realitat menys quantitat de gelat pel mateix preu. Però sense aire, no gaudirem d’un gelat realment irresistible.

En qualsevol cas, és recomanable comprovar si el fabricant ofereix la venda separada de peces i recanvis, per si calgués reemplaçar algun element en el futur. En este cas, tots els electrodomèstics SilverCrest tenen esta possibilitat si entrem a la web de la marca.

Per a allargar la vida de la geladora cal cuidar la manipulació de la cubeta, mai hem d’utilitzar utensilis metàl·lics o esmolats, així com rentar amb suavitat amb un fregall que no ratlle i sabó no agressiu.

Les geladores que podem trobar en el mercat domèstic s’enquadren en dos grans tipologies, amb grans diferències de preu entre les unes i les altres: amb compressor i de cubeta. La majoria inclouen almenys un petit receptari per a guiar en l’ús inicial, i en esta ocasió la geladora de Lidl és de cubeta, que són les que millor combinen qualitat-preu.

 

 

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.