El nou electrodomèstic de Lidl que volarà i és ideal per a l’estiu

Vista panoràmica d'una botiga de Lidl

 

Si vols refrescar-te amb deliciosos gelats casolans, la geladora elèctrica de Lidl et permet fer-los de manera fàcil i al millor preu, per això s’ha convertit en l’electrodomèstic més desitjat de cara a l’estiu.

Els electrodomèstics de la marca SilverCrest de Lidl tenen una gran popularitat entre els consumidors. Ara, l’últim aparell que està arrasant és la geladora elèctrica, que s’ha convertit en l’electrodomèstic que volarà este estiu. Es tracta d’una geladora amb una potència de 90 W amb la qual és possible preparar gelats casolans d’una forma còmoda i senzilla.

 

Geladora elèctrica de 90 W

Esta geladora serveix per a preparar gelat de llet o sorbet, és auto refrigerant i sense compressor. Té un panell de control amb 3 botons: Off, gelat cremós i gelat tradicional.

Funciona endollat a la xarxa elèctrica i el seu preu és 74,99 euros. Segons podem llegir a la pàgina web de la cadena alemanya, estarà a la venda d’ací poc.

Imatge de la geladora elèctrica de 90 W de Lidl

Imatge de la geladora elèctrica de 90 W de Lidl | Lidl

 

La geladora porta una vareta batedora desmuntable perquè pugues netejar-la amb major comoditat. Un altre avantatge és que el motor ve amb protecció contra sobrecàrrega i la seua base és antilliscant per a un suport més segur.

La capacitat de la geladora de Lidl és de 700 ml i el temps de preparació se situa entre els 50 i els 80 minuts, segons la classe de gelat. Inclou un got mesurador amb capacitat de 16 grams, una cullera per a bola de gelat, una espàtula de silicona i un set de 5 culleres mesuradores.

 

 

Imatge dels accessoris de la geladora elèctrica de 90 W de Lidl

Imatge dels accessoris de la geladora elèctrica de 90 W de Lidl | Lidl

 

Esta fantàstica geladora està fabricada amb alumini i inclou 6 receptes, inclosa una vegana, en el manual d’instruccions i accessoris.

I és que un bon gelat és el resultat de l’equilibri dels seus ingredients i del procés de mescla, airejat i congelació. Hi ha diversos mètodes i trucs per a reduir i trencar els cristalls de gel, però una geladora ens facilitarà enormement el treball i ens donarà resultats impossibles d’aconseguir a mà. El tipo de màquina dependrà del nostre pressupost i espai lliure que tinguem en la cuina.

 

Característiques que ha de tindre una geladora

Les geladores estan formades per dos elements bàsics, un recipient refrigerat on van els ingredients, i les aspes mogudes per un motor que barregen de manera contínua a mesura que el gelat es va congelant. És un procés conegut com ‘mantecación’ i és crucial per a aconseguir un resultat de qualitat. Estes aspes introdueixen aire, volum, dificultant la formació de cristalls de gel.

Un gelat sense aire no té la mateixa cremositat ni el mateix sabor, encara que alguns fabricants industrials afegeixen més aire del compte per a estalviar costos en el producte final, venent en realitat menys quantitat de gelat pel mateix preu. Però sense aire, no gaudirem d’un gelat realment irresistible.

En qualsevol cas, és recomanable comprovar si el fabricant ofereix la venda separada de peces i recanvis, per si calgués reemplaçar algun element en el futur. En este cas, tots els electrodomèstics SilverCrest tenen esta possibilitat si entrem a la web de la marca.

Per a allargar la vida de la geladora cal cuidar la manipulació de la cubeta, mai hem d’utilitzar utensilis metàl·lics o esmolats, així com rentar amb suavitat amb un fregall que no ratlle i sabó no agressiu.

Les geladores que podem trobar en el mercat domèstic s’enquadren en dos grans tipologies, amb grans diferències de preu entre les unes i les altres: amb compressor i de cubeta. La majoria inclouen almenys un petit receptari per a guiar en l’ús inicial, i en esta ocasió la geladora de Lidl és de cubeta, que són les que millor combinen qualitat-preu.

 

 

Últimes notícies

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.

147 anys i mig de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per intentar introduir un alijo de 117 quilos de cocaïna al Port de València el 2020.

147 anys de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna al port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al port de València el 2020.

El PSPV obri el 2 i 3 de juliol el termini per a presentar candidatures a la Presidència de la Generalitat

La militància del PSPV-PSOE triarà en primàries qui encapçalarà la candidatura a la Presidència de la Generalitat en 2027, amb termini de presentació el 2 i 3 de juliol i possible segona volta el 26.

72 anys de presó per guardar, difondre i produir vídeos pedòfils amb menors

La Audiencia de Alicante ha imposat 72 anys i mig de presó a un home per deu delictes de corrupció de menors, cinc d'agressió sexual i nou d'exhibicionisme, encara que el màxim de compliment queda fixat en 20 anys.