Un jutjat decreta ordre d’allunyament i privació d’armes al Policia Nacional detingut en Paiporta

L’agent detingut havia amenaçat a la dona amb una pistola   | Cedida

 

ACTUALITZAT 24/10/2019 15.00 hores. El jutjat ha fixat una ordre d’allunyament i privació del dret de portar armes a l’agent de Policia Nacional detingut este dimecres en Paiporta, en la comarca de l’Horta Sud.  L’home ha sigut detingut, presumptament, per amenaçar i lesionar a la seua parella, segons han informat fonts de l’Ajuntament de Paiporta. A més, al tractar-se d’un membre de la Policia Nacional, s’ha iniciat un procediment intern administratiu contra el suposat agressor.

 

Segons han informat fonts coneixedores del cas, el detingut hauria apuntat amb una arma de foc a la seua parella en un incident que va tindre lloc cap a les 12.20 hores d’este dimarts passat en un domicili del carrer d’Eslovènia del citat municipi.

 

El desplegament de mitjans posat en marxa per la Guàrdia Civil per a la detenció de l’agent de Policia Nacional, que presumptament estava armat, va cridar l’atenció dels veïns de la localitat. Les diligències policials per estos fets han sigut remeses als jutjats de Torrent.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.

Detingut un menor per una violació la Nit de Sant Joan a València

La Policia Nacional ha detingut un menor a València com a presumpte autor d’una agressió sexual amb penetració durant la Nit de Sant Joan. El dispositiu especial ha acabat amb 40 detinguts i quasi un miler de persones identificades.