13.3 C
València
Dissabte, 3 gener, 2026

Enxampen Victòria Frederica fumant mentre anava en patinet

Imagen de Victoria Federica fumando.

Imatge de Victòria Frederica fumant | Gtres

 

Cada vegadasembla més clar que en els últims temps l’infanta Helena no només pateix pel seu fill gran sinó que Victòria Frederica comença a protagonitzar els seus propis escàndols.  L’última fotografia de la jove que han captat els paparazzis no agradarà res a la seua mare

 

Fins ara, era Froilà el que tenia una imatge de jove conflictiu, de mal estudiant i, un aspecte d’ell que odia la infanta, de fumador. Ara, però, ha estat la germana d’aquesta qui ha estat enxampada fumant mentre circulava en un patinet elèctric. 

 

La xicoteta, que tot just acaba de complir els 18 anys, ha tornat a les classes de segon de batxillerat que realitza a l’institut St. George de Madrid. Dies abans, se l’ha pogut veure molt ben acompanyada protagonitzant la portada d’una coneguda revista.   

 

La jove va demostrar ser molt hàbil amb el patinet 

En les imatges on apareix fumant, la néta dels reis emèrits llueix un estil molt informal. Duu una minifaldilla vaquera, una camiseta i una dessuadora a més d’unes sabatilles esportives. Els periodistes que la van fotografiar expliquen que anava a classe conduint el patinet amb molta habilitat, ja que fumava mentre ho feia

 

I és que sembla que el maneig d’aquest tipus de vehicles és cosa de família. Fa uns anys ja es van captar unes imatges molt curioses de la seuamare en un monopatí. A més, el seu pare Jaime de Marichalar utilitzava freqüentment un patinet elèctric per circular per Madrid després de patir un ictus.  

 

Imagen de la reina Sofía junto a sus nietos Victoria Federica y Froilán.

Imatge de la reina Sofia amb els seus néts Victòria Frederica i Froilà. | Gtres

 

La reina Sofia podria ser la culpable del vici dels germans 

L’afició pel tabac que tenen els dos germans Marichalar la podrien haver heretat de la seua àvia materna, segons ha publicat la revista ‘Vanity Fair’. La reina Sofia és fumadora tot i que són poques les ocasions en les quals se l’ha vist fumat en públic.   

 

La mare de Felip VI sembla que té per costum fer una cigarreta després de dinar i que va començar a fumar «per fer-se la gran davant les amigues». El marit d’aquesta, el rei Joan Carles, també va ser durant molts anys un addicte a la nicotina i encara fuma algun puro esporàdicament. Tots dos podrien haver estat el mal exemple que ha fet que dos dels seus néts hagin adquirit aquest vici tan perjudicial per a la salut. 

 

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra el suposat colp d’estat a Veneçuela

Quasi un centenar s'ha concentrat enfront del consolat dels Estats Units a València per a denunciar el que consideren ingerència i un suposat colp d'estat a Veneçuela.

Els bombers han rescatat a un home ferit en la rocalla de la cala de Finestrat (Alacant)

Un home ha sigut rescatat després de quedar atrapat en la rocalla de la cala de Finestrat. L'operatiu ha durat quasi tres hores i ha culminat amb evacuació per mar.

1-3: el Vila-real recupera la pegada i acaba amb l’invicte de l’Elx com a local

El Vila-real es va imposar 1-3 en el Martínez Valero i va tallar la ratxa de l'Elx a casa. Un inici fulminant i la sentència de Pedraza van decidir el derbi

1-3: El Vila-real acaba amb la ratxa invicta de l’Elx en el seu estadi

El Vila-real ha trencat l'invicte de l'Elx com a local amb un 1-3 consolidat en dos colps inicials de Moleiro i Mikautadze i una sentència final de Pedraza. Martin Neto va acostar al conjunt il·licità abans del descans, però després de la represa a penes va generar perill clar.

Cavalcada de Reis a València bat rècord amb 1.300 participants i repartiment de llum, caramels i peluixos

València prepara una Cavalcada de Reis històrica amb 1.300 participants i un fort reforç artístic. Hi haurà repartiment de pals de llum, corones, caramels sense glútens i 3.000 peluixos.

El Vila-real colpeja prompte i s’avança davant l’Elx al descans (1-2)

Dos gols en tretze minuts permeten al Vila-real anar-se amb avantatge davant l'Elx; Martim Net retalla i el quadre local acaba fregant l'empat abans del descans.

61 llevaneu i 6.785 tones de sal per a afrontar la neu en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana activa un ampli dispositiu davant la borrasca Francis amb 61 llevaneu, més d'un milió de litres de salmorra i 6.785 tones de sal. Es preveuen reforços de Guàrdia Civil i possibles corts si la seguretat ho exigix.

Indonèsia treballarà fins a l’últim dia per a localitzar als tres valencians desapareguts

Indonèsia manté la busca després del naufragi del 26 de desembre amb equips de sonar i bussos. El diumenge s'avalua si s'amplia l'operatiu.