Enxampen Victòria Frederica fumant mentre anava en patinet

Imagen de Victoria Federica fumando.

Imatge de Victòria Frederica fumant | Gtres

 

Cada vegadasembla més clar que en els últims temps l’infanta Helena no només pateix pel seu fill gran sinó que Victòria Frederica comença a protagonitzar els seus propis escàndols.  L’última fotografia de la jove que han captat els paparazzis no agradarà res a la seua mare

 

Fins ara, era Froilà el que tenia una imatge de jove conflictiu, de mal estudiant i, un aspecte d’ell que odia la infanta, de fumador. Ara, però, ha estat la germana d’aquesta qui ha estat enxampada fumant mentre circulava en un patinet elèctric. 

 

La xicoteta, que tot just acaba de complir els 18 anys, ha tornat a les classes de segon de batxillerat que realitza a l’institut St. George de Madrid. Dies abans, se l’ha pogut veure molt ben acompanyada protagonitzant la portada d’una coneguda revista.   

 

La jove va demostrar ser molt hàbil amb el patinet 

En les imatges on apareix fumant, la néta dels reis emèrits llueix un estil molt informal. Duu una minifaldilla vaquera, una camiseta i una dessuadora a més d’unes sabatilles esportives. Els periodistes que la van fotografiar expliquen que anava a classe conduint el patinet amb molta habilitat, ja que fumava mentre ho feia

 

I és que sembla que el maneig d’aquest tipus de vehicles és cosa de família. Fa uns anys ja es van captar unes imatges molt curioses de la seuamare en un monopatí. A més, el seu pare Jaime de Marichalar utilitzava freqüentment un patinet elèctric per circular per Madrid després de patir un ictus.  

 

Imagen de la reina Sofía junto a sus nietos Victoria Federica y Froilán.

Imatge de la reina Sofia amb els seus néts Victòria Frederica i Froilà. | Gtres

 

La reina Sofia podria ser la culpable del vici dels germans 

L’afició pel tabac que tenen els dos germans Marichalar la podrien haver heretat de la seua àvia materna, segons ha publicat la revista ‘Vanity Fair’. La reina Sofia és fumadora tot i que són poques les ocasions en les quals se l’ha vist fumat en públic.   

 

La mare de Felip VI sembla que té per costum fer una cigarreta després de dinar i que va començar a fumar «per fer-se la gran davant les amigues». El marit d’aquesta, el rei Joan Carles, també va ser durant molts anys un addicte a la nicotina i encara fuma algun puro esporàdicament. Tots dos podrien haver estat el mal exemple que ha fet que dos dels seus néts hagin adquirit aquest vici tan perjudicial per a la salut. 

 

Últimes notícies

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.

Corberán es marca com a repte portar el València a Europa sense perdre de vista els objectius

Carlos Corberán ha aclarit abans del debut a Mestalla que l’objectiu marcat és millorar la temporada passada, encara que admet que somia amb classificar el València CF per a competició europea. El tècnic ha destacat que el vestidor té la il·lusió posada en Europa, però ha remarcat que el que compta són els fets.

Mestalla enceta l’última temporada amb l’estrena de LaLiga entre València i Celta

València i Celta de Vigo debuten este dissabte en LaLiga a Mestalla, en el primer partit de l’última temporada del vell estadi abans del trasllat al Nou Mestalla en 2027. Tots dos equips arriben amb dubtes i novetats en la plantilla després d’una pretemporada irregular.

Anselmi confia en el bloc de l’Elx per a plantar cara al Barça al Martínez Valero

Martín Anselmi ha explicat que la clau perquè l’Elx competa davant el Barcelona és mantindre la seua essència i actuar com un bloc. El tècnic argentí ha demanat el suport d’un Martínez Valero ple i ha confirmat que Ponce, Buonanotte i Osorio estan llestos per a debutar.

Alzira es recompon després del diluvi amb ratxes de 146 km/h i greus danys materials

Alzira es recupera del fort episodi de pluja i vent registrat el dijous, amb ratxes de fins a 146 km/h que han causat importants destrosses en arbres, vivendes, empreses i en la parròquia de Santa Catalina, però sense danys personals greus.

Els nous trens de Rodalia encenen el debat polític a la Comunitat Valenciana

L’enviament de trens més nous per a Rodalia en la Comunitat Valenciana ha obert una dura pugna política: el PSPV defensa la mesura mentre PP, Compromís i Vox la titllen d’insuficient o de burla.

Íñigo Pérez demana més agressivitat al Villarreal abans de visitar l’Atlético

L’entrenador del Villarreal assegura que l’equip ha de corregir la passivitat defensiva mostrada davant el Racing per competir al Metropolitano contra l’Atlético de Madrid.