9.5 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

La fortuna que Isabel Pantoja cobrarà per anar a estos programes de Telecinco

Isabel Pantoja en Madrid después de reunirse con Paolo Vasile. 23 de enero de 2020

No té bona relació amb el presentador Carlos Sobera  | València Diari

 

Carlos Sobera rebrà esta nit en el plató de ‘Volverte a ver’ a Isabel Pantoja, una aposta molt gran per a intentar augmentar l’audiència del programa de Telecinco a on l’artista, que acaba d’estrenar videoclip, serà la protagonista i rebrà una sorpresa molt emocionant per part d’algú que no espera, però també cobrarà una gran suma de diners per la seua presència.

 

Desacord entre Sobera i Pantoja que incrementa el salari

Isabel Pantoja i Carlos Sobera ja es coneixen, però no hi hauria molt bona sintonia entre ells perquè a la cantant no li va agradar com la va tractar el presentador quan va voler abandonar ‘Supervivientes’, segons ‘Look’. Per este motiu Pantoja ha exigit més diners de l’habitual per a acudir al programa i enfrontar-se cara acara amb Sobera.

 

La cantant va arribar a un acord amb Mediaset per a participar en algun programa més, a part de formar part del jurat d’‘Idol Kids’ i sempre l’havia cridat l’atenció el de ‘Volverte a ver’, tot i que el desacord amb Carlos Sobera seria la part negativa d’este programa. Fet que hauria provocat que el mateix presentador haguera cridat personalment a Pantoja per a convéncer-la d’anar al seu plató.

 

En firmar la pau, Isabel Pantoja va incrementar les seues exigències econòmiques fins al punt que Mediaset haurà de pagar-li 70.000 euros per l’aparició en dos programes. D’eixa manera, amb l’aparició en ‘Volverte a ver’ d’esta nit, la cantant guanyarà 35.000 euros i l’altra part serà per participar en un altre programa de Telecinco que encara es desconeix. Un enorme desemborsament econòmic que deixa patent la confiança que Mediaset té en ella, ja que, per exemple, l’última edició de ‘Supervivientes’ va ser la més vista de la seua història, juntament amb el salt des de l’helicòpter de la cantant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

1-1 a Mestalla: Leo Román i la saga sostenen al Mallorca davant un València bolcat

Un València dominador va igualar amb Hugo Duro el punt inicial de Samu Costa, però es va topar amb el pal i amb un excel·lent Leo Román. El Mallorca va resistir i es va emportar un punt valuós.

València demanarà a la Generalitat que el 16 de març siga festiu escolar per Falles

El Consell Escolar Municipal ha acordat sol·licitar que el 16 de març de 2026 siga no lectiu a València. La mesura permetria completar la setmana de Falles i es compensaria ampliant el curs fins al 22 de juny.

Marcelino recalca que el Vila-real pot ser a prop, però veu difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça

El tècnic, abans de mesurar-se al Barcelona, va defendre la bona ratxa en Lliga i va admetre que les eliminacions van fer mal, amb baixes i dubtes que condicionen.

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.