Joaquín Sabina operat d’urgència

Joaquin Sabina

Estos fets son conseqüència de la caiguda de Sabina de l’escenari del ‘Wizink Center’ de Madrid | Flickr

 

Joaquín Sabina ha sigut operat d’urgència per un hematoma intracraneal. El cantant té un xicotet colp al cap i es troba en la sala d’observació de l’UCI des de què va ingressar anit en la clínica ‘Ruber’. Segons ha confirmat a l’agència EFE el seu representant, José Navarro ‘Berry’, de moment no se sap la magnitud d’esta lesió. 

 

Estos fets son conseqüència de la caiguda de Sabina de l’escenari del ‘Wizink Center’ de Madrid, a on feia un concert amb Joan Manuel Serrat. «No estem alarmats», ha assegurat ‘Berry’, pocs minuts després de què els metges informaren a la família de l’estat del cantant. Sabina, a demés, presenta tres fissures netes en el muscle esquerre sense desplaçament que només requeriran immobilització.

 

Segons informa el periòdic ‘Levante-EMV’, l’ingrés en l’UCI és «el procediment normal» en un pacient amb els antecedents del cantant, que té un complicat historial de salut, inclosa una hemorràgia cerebral en 2001. ‘Berry’ també ha assenyalat que Sabina «ha dormit i ha passat molt bona nit».

 

Hui se li farà un escàner complet i altres proves per a confirmar el diagnòstic i, de moment, els metges preveuen que Sabina continuarà ingressat en observació en l’UCI un mínim de 48 hores.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Setmana d’inici amb ruixats a València i sud de Castelló i oratge més calorós

La setmana ha començat en la Comunitat Valenciana amb núvols i ruixats forts a València i el sud de Castelló, mentres les temperatures màximes es mantindran o pujaran lleugerament.

Golejada del Barcelona per a iniciar la Lliga amb un 0-5 a Elx

El Barcelona ha iniciat la defensa del títol amb una contundent victòria per 0-5 al camp de l’Elx, en un partit on ha destacat el potencial ofensiu malgrat no tindre un davanter centre pur. Raphinha, amb un doblet, Adeyemi, Fermín i Gordon, en un debut brillant, han firmat els gols.

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.