Joaquín Sabina operat d’urgència

Joaquin Sabina

Estos fets son conseqüència de la caiguda de Sabina de l’escenari del ‘Wizink Center’ de Madrid | Flickr

 

Joaquín Sabina ha sigut operat d’urgència per un hematoma intracraneal. El cantant té un xicotet colp al cap i es troba en la sala d’observació de l’UCI des de què va ingressar anit en la clínica ‘Ruber’. Segons ha confirmat a l’agència EFE el seu representant, José Navarro ‘Berry’, de moment no se sap la magnitud d’esta lesió. 

 

Estos fets son conseqüència de la caiguda de Sabina de l’escenari del ‘Wizink Center’ de Madrid, a on feia un concert amb Joan Manuel Serrat. «No estem alarmats», ha assegurat ‘Berry’, pocs minuts després de què els metges informaren a la família de l’estat del cantant. Sabina, a demés, presenta tres fissures netes en el muscle esquerre sense desplaçament que només requeriran immobilització.

 

Segons informa el periòdic ‘Levante-EMV’, l’ingrés en l’UCI és «el procediment normal» en un pacient amb els antecedents del cantant, que té un complicat historial de salut, inclosa una hemorràgia cerebral en 2001. ‘Berry’ també ha assenyalat que Sabina «ha dormit i ha passat molt bona nit».

 

Hui se li farà un escàner complet i altres proves per a confirmar el diagnòstic i, de moment, els metges preveuen que Sabina continuarà ingressat en observació en l’UCI un mínim de 48 hores.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.