Joaquín Sabina operat d’urgència

Joaquin Sabina

Estos fets son conseqüència de la caiguda de Sabina de l’escenari del ‘Wizink Center’ de Madrid | Flickr

 

Joaquín Sabina ha sigut operat d’urgència per un hematoma intracraneal. El cantant té un xicotet colp al cap i es troba en la sala d’observació de l’UCI des de què va ingressar anit en la clínica ‘Ruber’. Segons ha confirmat a l’agència EFE el seu representant, José Navarro ‘Berry’, de moment no se sap la magnitud d’esta lesió. 

 

Estos fets son conseqüència de la caiguda de Sabina de l’escenari del ‘Wizink Center’ de Madrid, a on feia un concert amb Joan Manuel Serrat. «No estem alarmats», ha assegurat ‘Berry’, pocs minuts després de què els metges informaren a la família de l’estat del cantant. Sabina, a demés, presenta tres fissures netes en el muscle esquerre sense desplaçament que només requeriran immobilització.

 

Segons informa el periòdic ‘Levante-EMV’, l’ingrés en l’UCI és «el procediment normal» en un pacient amb els antecedents del cantant, que té un complicat historial de salut, inclosa una hemorràgia cerebral en 2001. ‘Berry’ també ha assenyalat que Sabina «ha dormit i ha passat molt bona nit».

 

Hui se li farà un escàner complet i altres proves per a confirmar el diagnòstic i, de moment, els metges preveuen que Sabina continuarà ingressat en observació en l’UCI un mínim de 48 hores.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Levante fitxa el davanter belga Yanis Musuayi fins a 2030

El Levante ha incorporat el davanter belga de 19 anys Yanis Musuayi, procedent del Club Brujas, amb contracte fins a juny de 2030. El jove atacant s’unirà als entrenaments granotes després d’una temporada destacada al filial Club NXT.

Primer diumenge d’agost amb calor intensa a l’interior de València i Alacant

El primer diumenge d’agost arriba amb cels poc nuvolosos i màximes notablement altes a l’interior de València i d’Alacant, segons AEMET.

Mor un jove de 21 anys per una envestida en els bous al carrer de Tírig

Un jove de 21 anys, ingressat des de dijous a l’UCI de l’Hospital General de Castelló després d’una envestida durant els bous al carrer de Tírig, ha mort i l’Ajuntament ha suspés tots els actes oficials de les festes.

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.
FILMOTECA D'ESTIU