Joaquín Sabina operat d’urgència

Joaquin Sabina

Estos fets son conseqüència de la caiguda de Sabina de l’escenari del ‘Wizink Center’ de Madrid | Flickr

 

Joaquín Sabina ha sigut operat d’urgència per un hematoma intracraneal. El cantant té un xicotet colp al cap i es troba en la sala d’observació de l’UCI des de què va ingressar anit en la clínica ‘Ruber’. Segons ha confirmat a l’agència EFE el seu representant, José Navarro ‘Berry’, de moment no se sap la magnitud d’esta lesió. 

 

Estos fets son conseqüència de la caiguda de Sabina de l’escenari del ‘Wizink Center’ de Madrid, a on feia un concert amb Joan Manuel Serrat. «No estem alarmats», ha assegurat ‘Berry’, pocs minuts després de què els metges informaren a la família de l’estat del cantant. Sabina, a demés, presenta tres fissures netes en el muscle esquerre sense desplaçament que només requeriran immobilització.

 

Segons informa el periòdic ‘Levante-EMV’, l’ingrés en l’UCI és «el procediment normal» en un pacient amb els antecedents del cantant, que té un complicat historial de salut, inclosa una hemorràgia cerebral en 2001. ‘Berry’ també ha assenyalat que Sabina «ha dormit i ha passat molt bona nit».

 

Hui se li farà un escàner complet i altres proves per a confirmar el diagnòstic i, de moment, els metges preveuen que Sabina continuarà ingressat en observació en l’UCI un mínim de 48 hores.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.