Ix a la llum el vestit de nóvia de Xisca Perelló

Rafa Nadal y Xisca Perelló

Els detalls del vestit de nóvia de Xisca Perelló | València Diari

 

Este cap de setmana, la premsa del cor ha estat molt pendent del casament entre el tenista Rafa Nadal i Xisca Perelló. Els dos han triat el municipi de Pollença com a l’escenari perfecte per a formalitzar el seu amor i convertir-se en marit i muller, després de catorze anys de relació.

 

El palauet triat ha sigut ‘Sa Fortalesa’, un antic castell del segle XVI ubicat al nord de Mallorca. Allí, la parella s’ha donat el «sí, vullc» i han disfrutat de la festa amb els convidats. I no es tracta d’una llista de convidats qualsevol, ja que figuren noms com els reis emèrits, Joan Carles i Sofia, el milionari Richard Mille o companys de professió de Nadal, com Feliciano López i Carles Moyà.

 

Però a pesar de l’atenció de la premsa del cor, han transcendit ben pocs detalls sobre la boda, i és que els principals implicats volien que fora una cerimònia d’allò més íntima. El que sí que hem pogut saber és com és el vestit de nóvia de Xisca.

 

El secret més ben guardat

Diseño de Rosa Clará para Xisca Perelló

El disseny de Rosa Clará per a Xisca Perelló | Instagram

 

La prestigiosa dissenyadora Rosa Clarà ha sigut l’encarregada de confeccionar el vestit de nóvia. I, ara, la creadora ha decidit compartir amb tot el món el seu treball i revelar el disseny que ha fet especialment per al dia més feliç de Xisca Perelló.

 

Clarà especifica que es tracta d’un vestit amb escot caixa, que està brodat a mà, que porta màniga llarga i que està confeccionat amb encaix francés. D’altra part, ha afirmat que el vestit està inspirat en l’Art Decó, que porta micropedreria i que la falda té una cua que es pot extraure, feta amb seda natural.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

An overwhelming wedding day for all of us! We feel incredibly proud for taking part in such an important day – Mery Perelló and Rafa Nadal’s wedding. We would like to congratulate the gorgeous and unique couple, we wish you the best forever! Rosa Clará is the designer of Mery Perelló’s wedding dress, an exquisitely clean-lined haute couture design. The bodice, with jewel neckline and long sleeves, was made of beautiful Art Deco-inspired French lace with delicate patterning, flower motifs and microbeading on the meticulously hand-embroidered fabric. The ballgown-style skirt, made of silk crepe, featured a weightless detachable train, created in Rosa Clara’s Atelier. The whole process was full of emotions between all of us. We just want to thank the whole family for trusting in us, you’re extraordinary. ___ ¡Hoy es un día muy emocionante para todos nosotros! Nos sentimos enormemente orgullosos por haber formado parte en un día tan especial – la boda de Mery Perelló y Rafa Nadal. Nos encantaría felicitar a la pareja por su matrimonio, ¡los mejores deseos! Rosa Clará es la diseñadora del vestido que lucía Mery Perelló, ¡estaba espectacular! Un elegante y sofisticado diseño de alta costura, de líneas puras y delicadas. El cuerpo, de escote caja y manga larga, está realizado en encaje francés, inspirado en el movimiento artístico Art Déco, compuesto por motivos gráficos y florales. Está bordado a mano, de manera meticulosa con micropedrería incrustada en el dibujo. La falda, de línea evasé, confeccionada en crepe de seda natural, incorpora una ligera sobrecola extraíble. El vestido ha sido elaborado en el Atelier de Rosa Clará con un trabajo de excepcional técnica y artesanía, y muchísimas emociones entre todos nosotros. Queremos agradecer a toda la familia por haber confiado en nosotros, ¡sois extraordinarios! __ #RosaClara #RosaClaraCouture #RafaNadal #Wedding #BridalFashion #RealBride

Una publicación compartida de Rosa Clará (@rosa_clara) el

 

 

A més, també s’ha sabut que la dissenyadora, que ha volgut escriure unes paraules d’agraïment als novençans, també serà l’encarregada de fer el segon vestit que Xisca Perelló lluirà una volta acabe la cerimpnia.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.