Ix a la llum el vestit de nóvia de Xisca Perelló

Rafa Nadal y Xisca Perelló

Els detalls del vestit de nóvia de Xisca Perelló | València Diari

 

Este cap de setmana, la premsa del cor ha estat molt pendent del casament entre el tenista Rafa Nadal i Xisca Perelló. Els dos han triat el municipi de Pollença com a l’escenari perfecte per a formalitzar el seu amor i convertir-se en marit i muller, després de catorze anys de relació.

 

El palauet triat ha sigut ‘Sa Fortalesa’, un antic castell del segle XVI ubicat al nord de Mallorca. Allí, la parella s’ha donat el «sí, vullc» i han disfrutat de la festa amb els convidats. I no es tracta d’una llista de convidats qualsevol, ja que figuren noms com els reis emèrits, Joan Carles i Sofia, el milionari Richard Mille o companys de professió de Nadal, com Feliciano López i Carles Moyà.

 

Però a pesar de l’atenció de la premsa del cor, han transcendit ben pocs detalls sobre la boda, i és que els principals implicats volien que fora una cerimònia d’allò més íntima. El que sí que hem pogut saber és com és el vestit de nóvia de Xisca.

 

El secret més ben guardat

Diseño de Rosa Clará para Xisca Perelló

El disseny de Rosa Clará per a Xisca Perelló | Instagram

 

La prestigiosa dissenyadora Rosa Clarà ha sigut l’encarregada de confeccionar el vestit de nóvia. I, ara, la creadora ha decidit compartir amb tot el món el seu treball i revelar el disseny que ha fet especialment per al dia més feliç de Xisca Perelló.

 

Clarà especifica que es tracta d’un vestit amb escot caixa, que està brodat a mà, que porta màniga llarga i que està confeccionat amb encaix francés. D’altra part, ha afirmat que el vestit està inspirat en l’Art Decó, que porta micropedreria i que la falda té una cua que es pot extraure, feta amb seda natural.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

An overwhelming wedding day for all of us! We feel incredibly proud for taking part in such an important day – Mery Perelló and Rafa Nadal’s wedding. We would like to congratulate the gorgeous and unique couple, we wish you the best forever! Rosa Clará is the designer of Mery Perelló’s wedding dress, an exquisitely clean-lined haute couture design. The bodice, with jewel neckline and long sleeves, was made of beautiful Art Deco-inspired French lace with delicate patterning, flower motifs and microbeading on the meticulously hand-embroidered fabric. The ballgown-style skirt, made of silk crepe, featured a weightless detachable train, created in Rosa Clara’s Atelier. The whole process was full of emotions between all of us. We just want to thank the whole family for trusting in us, you’re extraordinary. ___ ¡Hoy es un día muy emocionante para todos nosotros! Nos sentimos enormemente orgullosos por haber formado parte en un día tan especial – la boda de Mery Perelló y Rafa Nadal. Nos encantaría felicitar a la pareja por su matrimonio, ¡los mejores deseos! Rosa Clará es la diseñadora del vestido que lucía Mery Perelló, ¡estaba espectacular! Un elegante y sofisticado diseño de alta costura, de líneas puras y delicadas. El cuerpo, de escote caja y manga larga, está realizado en encaje francés, inspirado en el movimiento artístico Art Déco, compuesto por motivos gráficos y florales. Está bordado a mano, de manera meticulosa con micropedrería incrustada en el dibujo. La falda, de línea evasé, confeccionada en crepe de seda natural, incorpora una ligera sobrecola extraíble. El vestido ha sido elaborado en el Atelier de Rosa Clará con un trabajo de excepcional técnica y artesanía, y muchísimas emociones entre todos nosotros. Queremos agradecer a toda la familia por haber confiado en nosotros, ¡sois extraordinarios! __ #RosaClara #RosaClaraCouture #RafaNadal #Wedding #BridalFashion #RealBride

Una publicación compartida de Rosa Clará (@rosa_clara) el

 

 

A més, també s’ha sabut que la dissenyadora, que ha volgut escriure unes paraules d’agraïment als novençans, també serà l’encarregada de fer el segon vestit que Xisca Perelló lluirà una volta acabe la cerimpnia.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Envellir bé: l’experta que reclama prioritzar la qualitat de vida sobre viure més anys

La catedràtica Consuelo Borrás defén que l'objectiu de l'envelliment no és només sumar anys, sinó arribar a la vellesa amb autonomia mitjançant hàbits saludables i exercici físic.

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.