Ix a la llum el vestit de nóvia de Xisca Perelló

Rafa Nadal y Xisca Perelló

Els detalls del vestit de nóvia de Xisca Perelló | València Diari

 

Este cap de setmana, la premsa del cor ha estat molt pendent del casament entre el tenista Rafa Nadal i Xisca Perelló. Els dos han triat el municipi de Pollença com a l’escenari perfecte per a formalitzar el seu amor i convertir-se en marit i muller, després de catorze anys de relació.

 

El palauet triat ha sigut ‘Sa Fortalesa’, un antic castell del segle XVI ubicat al nord de Mallorca. Allí, la parella s’ha donat el «sí, vullc» i han disfrutat de la festa amb els convidats. I no es tracta d’una llista de convidats qualsevol, ja que figuren noms com els reis emèrits, Joan Carles i Sofia, el milionari Richard Mille o companys de professió de Nadal, com Feliciano López i Carles Moyà.

 

Però a pesar de l’atenció de la premsa del cor, han transcendit ben pocs detalls sobre la boda, i és que els principals implicats volien que fora una cerimònia d’allò més íntima. El que sí que hem pogut saber és com és el vestit de nóvia de Xisca.

 

El secret més ben guardat

Diseño de Rosa Clará para Xisca Perelló

El disseny de Rosa Clará per a Xisca Perelló | Instagram

 

La prestigiosa dissenyadora Rosa Clarà ha sigut l’encarregada de confeccionar el vestit de nóvia. I, ara, la creadora ha decidit compartir amb tot el món el seu treball i revelar el disseny que ha fet especialment per al dia més feliç de Xisca Perelló.

 

Clarà especifica que es tracta d’un vestit amb escot caixa, que està brodat a mà, que porta màniga llarga i que està confeccionat amb encaix francés. D’altra part, ha afirmat que el vestit està inspirat en l’Art Decó, que porta micropedreria i que la falda té una cua que es pot extraure, feta amb seda natural.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

An overwhelming wedding day for all of us! We feel incredibly proud for taking part in such an important day – Mery Perelló and Rafa Nadal’s wedding. We would like to congratulate the gorgeous and unique couple, we wish you the best forever! Rosa Clará is the designer of Mery Perelló’s wedding dress, an exquisitely clean-lined haute couture design. The bodice, with jewel neckline and long sleeves, was made of beautiful Art Deco-inspired French lace with delicate patterning, flower motifs and microbeading on the meticulously hand-embroidered fabric. The ballgown-style skirt, made of silk crepe, featured a weightless detachable train, created in Rosa Clara’s Atelier. The whole process was full of emotions between all of us. We just want to thank the whole family for trusting in us, you’re extraordinary. ___ ¡Hoy es un día muy emocionante para todos nosotros! Nos sentimos enormemente orgullosos por haber formado parte en un día tan especial – la boda de Mery Perelló y Rafa Nadal. Nos encantaría felicitar a la pareja por su matrimonio, ¡los mejores deseos! Rosa Clará es la diseñadora del vestido que lucía Mery Perelló, ¡estaba espectacular! Un elegante y sofisticado diseño de alta costura, de líneas puras y delicadas. El cuerpo, de escote caja y manga larga, está realizado en encaje francés, inspirado en el movimiento artístico Art Déco, compuesto por motivos gráficos y florales. Está bordado a mano, de manera meticulosa con micropedrería incrustada en el dibujo. La falda, de línea evasé, confeccionada en crepe de seda natural, incorpora una ligera sobrecola extraíble. El vestido ha sido elaborado en el Atelier de Rosa Clará con un trabajo de excepcional técnica y artesanía, y muchísimas emociones entre todos nosotros. Queremos agradecer a toda la familia por haber confiado en nosotros, ¡sois extraordinarios! __ #RosaClara #RosaClaraCouture #RafaNadal #Wedding #BridalFashion #RealBride

Una publicación compartida de Rosa Clará (@rosa_clara) el

 

 

A més, també s’ha sabut que la dissenyadora, que ha volgut escriure unes paraules d’agraïment als novençans, també serà l’encarregada de fer el segon vestit que Xisca Perelló lluirà una volta acabe la cerimpnia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.