Ix a la llum el vestit de nóvia de Xisca Perelló

Rafa Nadal y Xisca Perelló

Els detalls del vestit de nóvia de Xisca Perelló | València Diari

 

Este cap de setmana, la premsa del cor ha estat molt pendent del casament entre el tenista Rafa Nadal i Xisca Perelló. Els dos han triat el municipi de Pollença com a l’escenari perfecte per a formalitzar el seu amor i convertir-se en marit i muller, després de catorze anys de relació.

 

El palauet triat ha sigut ‘Sa Fortalesa’, un antic castell del segle XVI ubicat al nord de Mallorca. Allí, la parella s’ha donat el «sí, vullc» i han disfrutat de la festa amb els convidats. I no es tracta d’una llista de convidats qualsevol, ja que figuren noms com els reis emèrits, Joan Carles i Sofia, el milionari Richard Mille o companys de professió de Nadal, com Feliciano López i Carles Moyà.

 

Però a pesar de l’atenció de la premsa del cor, han transcendit ben pocs detalls sobre la boda, i és que els principals implicats volien que fora una cerimònia d’allò més íntima. El que sí que hem pogut saber és com és el vestit de nóvia de Xisca.

 

El secret més ben guardat

Diseño de Rosa Clará para Xisca Perelló

El disseny de Rosa Clará per a Xisca Perelló | Instagram

 

La prestigiosa dissenyadora Rosa Clarà ha sigut l’encarregada de confeccionar el vestit de nóvia. I, ara, la creadora ha decidit compartir amb tot el món el seu treball i revelar el disseny que ha fet especialment per al dia més feliç de Xisca Perelló.

 

Clarà especifica que es tracta d’un vestit amb escot caixa, que està brodat a mà, que porta màniga llarga i que està confeccionat amb encaix francés. D’altra part, ha afirmat que el vestit està inspirat en l’Art Decó, que porta micropedreria i que la falda té una cua que es pot extraure, feta amb seda natural.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

An overwhelming wedding day for all of us! We feel incredibly proud for taking part in such an important day – Mery Perelló and Rafa Nadal’s wedding. We would like to congratulate the gorgeous and unique couple, we wish you the best forever! Rosa Clará is the designer of Mery Perelló’s wedding dress, an exquisitely clean-lined haute couture design. The bodice, with jewel neckline and long sleeves, was made of beautiful Art Deco-inspired French lace with delicate patterning, flower motifs and microbeading on the meticulously hand-embroidered fabric. The ballgown-style skirt, made of silk crepe, featured a weightless detachable train, created in Rosa Clara’s Atelier. The whole process was full of emotions between all of us. We just want to thank the whole family for trusting in us, you’re extraordinary. ___ ¡Hoy es un día muy emocionante para todos nosotros! Nos sentimos enormemente orgullosos por haber formado parte en un día tan especial – la boda de Mery Perelló y Rafa Nadal. Nos encantaría felicitar a la pareja por su matrimonio, ¡los mejores deseos! Rosa Clará es la diseñadora del vestido que lucía Mery Perelló, ¡estaba espectacular! Un elegante y sofisticado diseño de alta costura, de líneas puras y delicadas. El cuerpo, de escote caja y manga larga, está realizado en encaje francés, inspirado en el movimiento artístico Art Déco, compuesto por motivos gráficos y florales. Está bordado a mano, de manera meticulosa con micropedrería incrustada en el dibujo. La falda, de línea evasé, confeccionada en crepe de seda natural, incorpora una ligera sobrecola extraíble. El vestido ha sido elaborado en el Atelier de Rosa Clará con un trabajo de excepcional técnica y artesanía, y muchísimas emociones entre todos nosotros. Queremos agradecer a toda la familia por haber confiado en nosotros, ¡sois extraordinarios! __ #RosaClara #RosaClaraCouture #RafaNadal #Wedding #BridalFashion #RealBride

Una publicación compartida de Rosa Clará (@rosa_clara) el

 

 

A més, també s’ha sabut que la dissenyadora, que ha volgut escriure unes paraules d’agraïment als novençans, també serà l’encarregada de fer el segon vestit que Xisca Perelló lluirà una volta acabe la cerimpnia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.

Marta Suárez reforça el Valencia Basket Femení fins a la temporada 2028-29

L’alero asturiana Marta Suárez s’incorpora al Valencia Basket Femení per a les pròximes tres temporades, després de destacar en el bàsquet universitari dels Estats Units i en les categories inferiors de la selecció espanyola.

Queden en llibertat cinc motoristes detinguts per conducció temerària en grup a l’A-7 a Torrent

El jutjat d’instrucció 5 de Llíria ha deixat en llibertat cinc motoristes detinguts per conduir de manera temerària en grup per l’A-7 a l’altura de Torrent, encara investigats per delictes de conducció temerària i falsedat.