Ix a la llum el vestit de nóvia de Xisca Perelló

Rafa Nadal y Xisca Perelló

Els detalls del vestit de nóvia de Xisca Perelló | València Diari

 

Este cap de setmana, la premsa del cor ha estat molt pendent del casament entre el tenista Rafa Nadal i Xisca Perelló. Els dos han triat el municipi de Pollença com a l’escenari perfecte per a formalitzar el seu amor i convertir-se en marit i muller, després de catorze anys de relació.

 

El palauet triat ha sigut ‘Sa Fortalesa’, un antic castell del segle XVI ubicat al nord de Mallorca. Allí, la parella s’ha donat el «sí, vullc» i han disfrutat de la festa amb els convidats. I no es tracta d’una llista de convidats qualsevol, ja que figuren noms com els reis emèrits, Joan Carles i Sofia, el milionari Richard Mille o companys de professió de Nadal, com Feliciano López i Carles Moyà.

 

Però a pesar de l’atenció de la premsa del cor, han transcendit ben pocs detalls sobre la boda, i és que els principals implicats volien que fora una cerimònia d’allò més íntima. El que sí que hem pogut saber és com és el vestit de nóvia de Xisca.

 

El secret més ben guardat

Diseño de Rosa Clará para Xisca Perelló

El disseny de Rosa Clará per a Xisca Perelló | Instagram

 

La prestigiosa dissenyadora Rosa Clarà ha sigut l’encarregada de confeccionar el vestit de nóvia. I, ara, la creadora ha decidit compartir amb tot el món el seu treball i revelar el disseny que ha fet especialment per al dia més feliç de Xisca Perelló.

 

Clarà especifica que es tracta d’un vestit amb escot caixa, que està brodat a mà, que porta màniga llarga i que està confeccionat amb encaix francés. D’altra part, ha afirmat que el vestit està inspirat en l’Art Decó, que porta micropedreria i que la falda té una cua que es pot extraure, feta amb seda natural.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

An overwhelming wedding day for all of us! We feel incredibly proud for taking part in such an important day – Mery Perelló and Rafa Nadal’s wedding. We would like to congratulate the gorgeous and unique couple, we wish you the best forever! Rosa Clará is the designer of Mery Perelló’s wedding dress, an exquisitely clean-lined haute couture design. The bodice, with jewel neckline and long sleeves, was made of beautiful Art Deco-inspired French lace with delicate patterning, flower motifs and microbeading on the meticulously hand-embroidered fabric. The ballgown-style skirt, made of silk crepe, featured a weightless detachable train, created in Rosa Clara’s Atelier. The whole process was full of emotions between all of us. We just want to thank the whole family for trusting in us, you’re extraordinary. ___ ¡Hoy es un día muy emocionante para todos nosotros! Nos sentimos enormemente orgullosos por haber formado parte en un día tan especial – la boda de Mery Perelló y Rafa Nadal. Nos encantaría felicitar a la pareja por su matrimonio, ¡los mejores deseos! Rosa Clará es la diseñadora del vestido que lucía Mery Perelló, ¡estaba espectacular! Un elegante y sofisticado diseño de alta costura, de líneas puras y delicadas. El cuerpo, de escote caja y manga larga, está realizado en encaje francés, inspirado en el movimiento artístico Art Déco, compuesto por motivos gráficos y florales. Está bordado a mano, de manera meticulosa con micropedrería incrustada en el dibujo. La falda, de línea evasé, confeccionada en crepe de seda natural, incorpora una ligera sobrecola extraíble. El vestido ha sido elaborado en el Atelier de Rosa Clará con un trabajo de excepcional técnica y artesanía, y muchísimas emociones entre todos nosotros. Queremos agradecer a toda la familia por haber confiado en nosotros, ¡sois extraordinarios! __ #RosaClara #RosaClaraCouture #RafaNadal #Wedding #BridalFashion #RealBride

Una publicación compartida de Rosa Clará (@rosa_clara) el

 

 

A més, també s’ha sabut que la dissenyadora, que ha volgut escriure unes paraules d’agraïment als novençans, també serà l’encarregada de fer el segon vestit que Xisca Perelló lluirà una volta acabe la cerimpnia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.