Somia amb un número i guanya 500.000 euros en la loteria

Jesse Fravala, un noi de 23 anys que va somiar un número de loteria, el va comprar i va guanyar 500.000 euros (Estats Units, 15-12-19)

Jesse Fravala va provar sort en la loteria després de somiar fins a tres voltes que guanyava el premi | Cedida

 

Un xic de 23 anys ha conseguit, literalment, fer els seus somnis realitat. El jove va somiar tres voltes que li tocaven 500.000 euros jugant a la loteria. Dit i fet: la tercera volta que va provar sort, va resultar el guanyador de mig milió d’euros.

 

Ha succeït en Michigan (Estats Units) i el seu protagonista es diu Jesse Fravala. Ell assegura que va somiar fins a tres voltes que li tocava la loteria. Finalment, pensant que potser tenia algun significat, es va arriscar a provar sort comprant cinc bitllets pel sorteig.

 

Alguns dies més tard, va comprovar si la fortuna li havia somrigut: «Els quatre primers no tenien res, però el quint tenia un premi de 500.000 euros» ha afirmat el jove a ‘Michigan Lottery Connect’.

 

«Tenia llàgrimes en els ulls»

Quan va confirmar que un dels seus bitllets era el gran guanyador, no s’ho podia acabar de creure. «Tampoc esperava guanyar res en l’últim bitllet i quan vaig vore el premi de 500.000 euros no em podria creure que fora veritat. Tenia llàgrimes en els ulls. No podia ser real», explica l’afortunat.

 

Jesse ja ha reclamat el seu premi al local de loteries i afirma que amb els diners es comprarà un cotxe i la resta l’invertirà de diferents maneres. Realment, tot un exemple d’una persona que lluita per conseguir els seus somnis.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.