30 okupes s’apropien d’una casa en el barri Melilla de Vila-real

 

Els veïns del barri Melilla de la localitat de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), es troben molt preocupats, ja que des de fa huit mesos un gran número de persones, totes elles d’origen espanyol, han ocupat una casa amb terreny inclòs i piscina.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, esta situació va començar amb una desena de persones ocupant este domicili de Vila-real. No obstant això, hui dia, s’ha multiplicat fins a conseguir la trentena.

 

Diferents veïns han confirmat al citat mitjà que han presentat denúncies sobre este assumpte davant el Cos Nacional de Policia que han hagut d’acudir unes quantes voltes fins al lloc dels fets davant el requeriment dels veïns.

 

Una casa ocupada per 30 persones

Respecte a este tema, els veïns d’este barri de Vila-real asseveren que «està entrant gent i trencant parets per a posar portes al carrer, fan obres a l’interior i, a la nit, venda de tota classe de material; la música molt forta i, sobretot, entren a dormir 20 o 30 persones».

 

Així mateix, les víctimes expliquen que «quan arriba la policia espenten tres xiquets perquè no els puguen tirar i prosseguir els seus treballs quan els agents marxen».

 

A demés, els veïns d’esta localitat valenciana han afegit: «Els veïns tenen por i per això no ho denuncien, i l’Ajuntament diu que no és el seu problema. El barri Melilla de Vila-real s’ha convertit en un lloc perillós per a viure». Una opinió que no compartixen altres residents, que asseguren que la zona «és molt tranquil·la, a pesar que pot haver-hi casos com estos okupes» que, en esta ocasió, han ocupat una casa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.