30 okupes s’apropien d’una casa en el barri Melilla de Vila-real

 

Els veïns del barri Melilla de la localitat de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), es troben molt preocupats, ja que des de fa huit mesos un gran número de persones, totes elles d’origen espanyol, han ocupat una casa amb terreny inclòs i piscina.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, esta situació va començar amb una desena de persones ocupant este domicili de Vila-real. No obstant això, hui dia, s’ha multiplicat fins a conseguir la trentena.

 

Diferents veïns han confirmat al citat mitjà que han presentat denúncies sobre este assumpte davant el Cos Nacional de Policia que han hagut d’acudir unes quantes voltes fins al lloc dels fets davant el requeriment dels veïns.

 

Una casa ocupada per 30 persones

Respecte a este tema, els veïns d’este barri de Vila-real asseveren que «està entrant gent i trencant parets per a posar portes al carrer, fan obres a l’interior i, a la nit, venda de tota classe de material; la música molt forta i, sobretot, entren a dormir 20 o 30 persones».

 

Així mateix, les víctimes expliquen que «quan arriba la policia espenten tres xiquets perquè no els puguen tirar i prosseguir els seus treballs quan els agents marxen».

 

A demés, els veïns d’esta localitat valenciana han afegit: «Els veïns tenen por i per això no ho denuncien, i l’Ajuntament diu que no és el seu problema. El barri Melilla de Vila-real s’ha convertit en un lloc perillós per a viure». Una opinió que no compartixen altres residents, que asseguren que la zona «és molt tranquil·la, a pesar que pot haver-hi casos com estos okupes» que, en esta ocasió, han ocupat una casa.

Últimes notícies

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.