30 okupes s’apropien d’una casa en el barri Melilla de Vila-real

 

Els veïns del barri Melilla de la localitat de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), es troben molt preocupats, ja que des de fa huit mesos un gran número de persones, totes elles d’origen espanyol, han ocupat una casa amb terreny inclòs i piscina.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, esta situació va començar amb una desena de persones ocupant este domicili de Vila-real. No obstant això, hui dia, s’ha multiplicat fins a conseguir la trentena.

 

Diferents veïns han confirmat al citat mitjà que han presentat denúncies sobre este assumpte davant el Cos Nacional de Policia que han hagut d’acudir unes quantes voltes fins al lloc dels fets davant el requeriment dels veïns.

 

Una casa ocupada per 30 persones

Respecte a este tema, els veïns d’este barri de Vila-real asseveren que «està entrant gent i trencant parets per a posar portes al carrer, fan obres a l’interior i, a la nit, venda de tota classe de material; la música molt forta i, sobretot, entren a dormir 20 o 30 persones».

 

Així mateix, les víctimes expliquen que «quan arriba la policia espenten tres xiquets perquè no els puguen tirar i prosseguir els seus treballs quan els agents marxen».

 

A demés, els veïns d’esta localitat valenciana han afegit: «Els veïns tenen por i per això no ho denuncien, i l’Ajuntament diu que no és el seu problema. El barri Melilla de Vila-real s’ha convertit en un lloc perillós per a viure». Una opinió que no compartixen altres residents, que asseguren que la zona «és molt tranquil·la, a pesar que pot haver-hi casos com estos okupes» que, en esta ocasió, han ocupat una casa.

Últimes notícies

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.