18.9 C
València
Diumenge, 16 novembre, 2025

30 okupes s’apropien d’una casa en el barri Melilla de Vila-real

 

Els veïns del barri Melilla de la localitat de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), es troben molt preocupats, ja que des de fa huit mesos un gran número de persones, totes elles d’origen espanyol, han ocupat una casa amb terreny inclòs i piscina.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, esta situació va començar amb una desena de persones ocupant este domicili de Vila-real. No obstant això, hui dia, s’ha multiplicat fins a conseguir la trentena.

 

Diferents veïns han confirmat al citat mitjà que han presentat denúncies sobre este assumpte davant el Cos Nacional de Policia que han hagut d’acudir unes quantes voltes fins al lloc dels fets davant el requeriment dels veïns.

 

Una casa ocupada per 30 persones

Respecte a este tema, els veïns d’este barri de Vila-real asseveren que «està entrant gent i trencant parets per a posar portes al carrer, fan obres a l’interior i, a la nit, venda de tota classe de material; la música molt forta i, sobretot, entren a dormir 20 o 30 persones».

 

Així mateix, les víctimes expliquen que «quan arriba la policia espenten tres xiquets perquè no els puguen tirar i prosseguir els seus treballs quan els agents marxen».

 

A demés, els veïns d’esta localitat valenciana han afegit: «Els veïns tenen por i per això no ho denuncien, i l’Ajuntament diu que no és el seu problema. El barri Melilla de Vila-real s’ha convertit en un lloc perillós per a viure». Una opinió que no compartixen altres residents, que asseguren que la zona «és molt tranquil·la, a pesar que pot haver-hi casos com estos okupes» que, en esta ocasió, han ocupat una casa.

Últimes notícies

Adrián Fernández aconseguix la seua primera victòria en Moto3 i Piqueras reté el subcampionat a València

El madrileny ha dominat a Cheste per a estrenar el seu palmarés en Moto3. Una penalització a Furusato i el quint de Quiles permeten a Piqueras retindre el subcampionat.

Morales, únic supervivent de l’últim derbi del Llevant a Mestalla

José Luis Morales és l'únic jugador de l'actual Llevant que va participar en l'últim derbi a Mestalla; l'equip torna després de tres temporades en Segona i mai ha guanyat allí. Pepelu podria repetir el dol, ara amb el València.

El València de Corberán només ha guanyat després d’aturades de seleccions a Mestalla

El València arriba al derbi davant el Llevant després d'una aturada amb un patró definit: des de l'arribada de Corberán, només va véncer en estos retorns quan va jugar a Mestalla.

Creu Roja Joventut desplega maletes lúdiques per a xiquets en emergències amb lona, farmaciola, contes i jocs

Els equips de Creu Roja Joventut disposaran de maletes portàtils d'intervenció lúdica per a oferir atenció ràpida a menors en emergències. El recurs s'ha reforçat després de la dana, amb més unitats i distribució per la província.

Innovació sanitària: de l’hospital ‘líquid’ al nas electrònic

Centres tecnològics valencians impulsen projectes que porten la salut més enllà de l'hospital: seguiment remot, detecció de riscos laborals i teràpies immersives.

Els romans van construir obres antiriuades en el sud-est peninsular per a protegir el camp

Un equip de la Universitat d'Alacant ha documentat a Elx i altres punts del sud-est un sistema romà per a laminar riuades i emmagatzemar aigua. La 'superpresa' del Assut de l'Argamassa ha sigut datada en el canvi d'Era i vinculada al Vinalopó.

La vivenda s’encarix un 46% en la Comunitat Valenciana en l’última dècada

El preu mitjà en la Comunitat Valenciana ha passat de 1.140 a 1.672 €/m² en deu anys, mentres Espanya supera els 2.000 €/m² i frega màxims de 2008.

Dos morts i tres ferits en caure un cotxe per un barranc a Benassal (Castelló)

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en precipitar-se un cotxe al llit sec d'una rambla a Benassal. El sinistre va ocórrer anit en la CV-166 per causes no confirmades