Detinguts per agredir a un policia després de donar-se a la fugida

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Torrent a dos homes, de 39 i 49 anys, com a presumptes autors dels delictes d’atemptat contra agent de l’autoritat i resistència, després de donar-se a la fugida en un control policial. El conductor del vehicle va atacar a un policia amb un tornavís.

Els fets es van produir sobre les dotze i quart, quan els agents que realitzaven un filtre de vehicles al carrer Doctor Marañón, van observar un turisme que en adonar-se de la presència policial, va realitzar un brusc gir, dirigint-se cap a l’avinguda San Lorenzo en direcció contrària, posant en greu perill a la resta de conductors, que s’havien d’apartar per a evitar una col·lisió.

Immediatament els policies van donar avís a la resta de dotacions i van iniciar una persecució localitzant el cotxe en l’avinguda San Lorenzo. Els ocupants del vehicle es van negar a baixar-se en reiterades ocasions, mantenint una actitud hostil cap als agents, arribant a cridar-los el conductor “ara veuràs gos, et mataré”, escometent en aqueix moment contra l’agent amb un tornavís que va impactar sobre el jupetí balístic.

Finalment els agents van detindre a tots dos ocupants, que van posar una resistència activa en tot moment. Els detinguts, amb nombrosos antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.