Detinguts per agredir a un policia després de donar-se a la fugida

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Torrent a dos homes, de 39 i 49 anys, com a presumptes autors dels delictes d’atemptat contra agent de l’autoritat i resistència, després de donar-se a la fugida en un control policial. El conductor del vehicle va atacar a un policia amb un tornavís.

Els fets es van produir sobre les dotze i quart, quan els agents que realitzaven un filtre de vehicles al carrer Doctor Marañón, van observar un turisme que en adonar-se de la presència policial, va realitzar un brusc gir, dirigint-se cap a l’avinguda San Lorenzo en direcció contrària, posant en greu perill a la resta de conductors, que s’havien d’apartar per a evitar una col·lisió.

Immediatament els policies van donar avís a la resta de dotacions i van iniciar una persecució localitzant el cotxe en l’avinguda San Lorenzo. Els ocupants del vehicle es van negar a baixar-se en reiterades ocasions, mantenint una actitud hostil cap als agents, arribant a cridar-los el conductor “ara veuràs gos, et mataré”, escometent en aqueix moment contra l’agent amb un tornavís que va impactar sobre el jupetí balístic.

Finalment els agents van detindre a tots dos ocupants, que van posar una resistència activa en tot moment. Els detinguts, amb nombrosos antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El turisme valencià davant la seua major transformació: sostenibilitat, ocupació de qualitat i futur

La Comunitat Valenciana impulsa un model turístic més equilibrat, innovador i compromés amb el benestar de les persones

Investigat un conductor per circular en sentit contrari i provocar un greu xoc en l’A-7 a Tibi

Un conductor de 65 anys que circulava en sentit contrari per la A-7 a Tibi està sent investigat per conducció temerària i tres delictes de lesions greus després d'un xoc frontal que va deixar a quatre persones ferides.

La Comunitat Valenciana concentra un terç de les sol·licituds al fons estatal de l’amiant

La Comunitat Valenciana acumula 100 de les 323 sol·licituds presentades en tota Espanya al fons de compensació per a víctimes de l'amiant, però només s'han aprovat 82 expedients en el conjunt del país. Sindicats i associacions reclamen més quantia, canvis en el reglament i exempcions fiscals.

Picasso i Genovés protagonitzen a Teheran una mostra sobre el sofriment de la guerra

El Museu d'Art Contemporani de Teheran exhibix onze obres de Picasso, Tàpies, Genovés i Motherwell que exploren l'opressió, el dolor i la petjada emocional de la guerra, en un país marcat per un recent conflicte i una fràgil treva amb els Estats Units.

Lleones, el documental que visibilitza als menors hospitalitzats en soledat

Lleones arriba als cinemes per a mostrar la realitat dels menors sense tutela que passen llargues estades en hospitals sense companyia i la labor de la asociacion Mames en Accion.

Cap de setmana en la Comunitat Valenciana amb vent fort, ruixats i millora progressiva

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb vent molt fort a l'interior de Castelló i ruixats en el sud, abans de donar pas a un ambient més estable amb núvols i clars.

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.