Detinguts per agredir a un policia després de donar-se a la fugida

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Torrent a dos homes, de 39 i 49 anys, com a presumptes autors dels delictes d’atemptat contra agent de l’autoritat i resistència, després de donar-se a la fugida en un control policial. El conductor del vehicle va atacar a un policia amb un tornavís.

Els fets es van produir sobre les dotze i quart, quan els agents que realitzaven un filtre de vehicles al carrer Doctor Marañón, van observar un turisme que en adonar-se de la presència policial, va realitzar un brusc gir, dirigint-se cap a l’avinguda San Lorenzo en direcció contrària, posant en greu perill a la resta de conductors, que s’havien d’apartar per a evitar una col·lisió.

Immediatament els policies van donar avís a la resta de dotacions i van iniciar una persecució localitzant el cotxe en l’avinguda San Lorenzo. Els ocupants del vehicle es van negar a baixar-se en reiterades ocasions, mantenint una actitud hostil cap als agents, arribant a cridar-los el conductor “ara veuràs gos, et mataré”, escometent en aqueix moment contra l’agent amb un tornavís que va impactar sobre el jupetí balístic.

Finalment els agents van detindre a tots dos ocupants, que van posar una resistència activa en tot moment. Els detinguts, amb nombrosos antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.

Detingut un menor per una violació la Nit de Sant Joan a València

La Policia Nacional ha detingut un menor a València com a presumpte autor d’una agressió sexual amb penetració durant la Nit de Sant Joan. El dispositiu especial ha acabat amb 40 detinguts i quasi un miler de persones identificades.

Creu Roja reivindica que plantar cara a la desinformació en la DANA no trau neutralitat

Creu Roja Espanyola assegura que respondre amb fermesa a la desinformació durant la DANA d’octubre de 2024 a la Comunitat Valenciana no ha compromés la seua neutralitat ni independència, i defensa incorporar la lluita contra la informació danyosa als estàndards de treball humanitari.