Detenen a una dona en Benidorm després de tallar una corda de subjecció d’un operari

 

Agents de la Policia Nacional de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant) han detingut a un matrimoni de 51 i 60 anys, per un presumpte delicte de temptativa d’homicidi contra un treballador que es trobava fent treballs verticals en un edifici de la localitat a una altura de 13 plantes.

 

Fonts policials han explicat que l’home ha quedat en llibertat després que els efectius policials hagen descobert que l’acusada estava sola en la casa en el moment dels fets.

En concret, la presumpta autora dels fets va tallar una de les cordes de subjecció d’un dels operaris que duia a terme reparacions en la façana de l’edifici pel fet que no estava d’acord amb l’aprovat per la comunitat de veïns.

 

Dos treballadors es van donar compte de les intencions de la dona

Els fets es van produir quan dos treballadors van observar que des d’una de les finestres hi havia unes mans d’una persona que manipulava la corda principal i es van donar compte que l’altra corda, anomenada de seguretat o de vida, hauria sigut tallada per la mateixa persona.

 

Per això, davant el temor que eixa persona tallara l’única corda que li subjectava, el treballador es va aferrar ràpidament a la cornisa de l’edifici per a no precipitar-se al buit alhora que els dos treballadors cridaven demanant auxili.

 

Davant el rebombori, la persona que estava manipulant les cordes de seguretat des d’una finestra de la planta 20, va soltar l’única que quedava sense tallar i es va ocultar dins de la seua casa. Els operaris, que es trobaven a una altura de 13 plantes en el moment dels fets, van conseguir posar-se fora de perill sense arribar a patir cap lesió.

 

Descobrixen el ‘modus operandi’ de l’intent d’homicidi

Després d’avisar a la Policia, les patrulles de la Brigada Local de Seguretat Ciutadana van acudir fins al lloc i van determinar que les cordes havien sigut tallades amb un ganivet. Una volta personats en el domicili, el matrimoni va arremetre contra els operaris per haver trencat les frontisses d’una finestra en fer els treballs i, en un primer moment, van negar els fets.

No obstant això, després que els agents investigadors contrastaren totes les dades amb les declaracions de la víctima i testimonis, van determinar que en el moment dels fets en la casa es trobava solament la dona.

 

Un possible trastorn psiquiàtric

Per això, els detinguts, un home i una dona, han sigut traslladats a dependències policials i després de prestar declaració, l’home va quedar en llibertat, ja que els agents van determinar que en el moment de produir-se els fets en l’edifici només es trobava la dona.

Així mateix, fonts policials han apuntat la possibilitat que l’acusada patisca algun tipus de trastorn psiquiàtric. Se li imputa un delicte de temptativa d’homicidi pel que ha sigut posada a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la localitat de Benidorm, decretant el Jutge la seua llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.