Detenen a una dona en Benidorm després de tallar una corda de subjecció d’un operari

 

Agents de la Policia Nacional de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant) han detingut a un matrimoni de 51 i 60 anys, per un presumpte delicte de temptativa d’homicidi contra un treballador que es trobava fent treballs verticals en un edifici de la localitat a una altura de 13 plantes.

 

Fonts policials han explicat que l’home ha quedat en llibertat després que els efectius policials hagen descobert que l’acusada estava sola en la casa en el moment dels fets.

En concret, la presumpta autora dels fets va tallar una de les cordes de subjecció d’un dels operaris que duia a terme reparacions en la façana de l’edifici pel fet que no estava d’acord amb l’aprovat per la comunitat de veïns.

 

Dos treballadors es van donar compte de les intencions de la dona

Els fets es van produir quan dos treballadors van observar que des d’una de les finestres hi havia unes mans d’una persona que manipulava la corda principal i es van donar compte que l’altra corda, anomenada de seguretat o de vida, hauria sigut tallada per la mateixa persona.

 

Per això, davant el temor que eixa persona tallara l’única corda que li subjectava, el treballador es va aferrar ràpidament a la cornisa de l’edifici per a no precipitar-se al buit alhora que els dos treballadors cridaven demanant auxili.

 

Davant el rebombori, la persona que estava manipulant les cordes de seguretat des d’una finestra de la planta 20, va soltar l’única que quedava sense tallar i es va ocultar dins de la seua casa. Els operaris, que es trobaven a una altura de 13 plantes en el moment dels fets, van conseguir posar-se fora de perill sense arribar a patir cap lesió.

 

Descobrixen el ‘modus operandi’ de l’intent d’homicidi

Després d’avisar a la Policia, les patrulles de la Brigada Local de Seguretat Ciutadana van acudir fins al lloc i van determinar que les cordes havien sigut tallades amb un ganivet. Una volta personats en el domicili, el matrimoni va arremetre contra els operaris per haver trencat les frontisses d’una finestra en fer els treballs i, en un primer moment, van negar els fets.

No obstant això, després que els agents investigadors contrastaren totes les dades amb les declaracions de la víctima i testimonis, van determinar que en el moment dels fets en la casa es trobava solament la dona.

 

Un possible trastorn psiquiàtric

Per això, els detinguts, un home i una dona, han sigut traslladats a dependències policials i després de prestar declaració, l’home va quedar en llibertat, ja que els agents van determinar que en el moment de produir-se els fets en l’edifici només es trobava la dona.

Així mateix, fonts policials han apuntat la possibilitat que l’acusada patisca algun tipus de trastorn psiquiàtric. Se li imputa un delicte de temptativa d’homicidi pel que ha sigut posada a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la localitat de Benidorm, decretant el Jutge la seua llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.