Detenen a una dona en Benidorm després de tallar una corda de subjecció d’un operari

 

Agents de la Policia Nacional de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant) han detingut a un matrimoni de 51 i 60 anys, per un presumpte delicte de temptativa d’homicidi contra un treballador que es trobava fent treballs verticals en un edifici de la localitat a una altura de 13 plantes.

 

Fonts policials han explicat que l’home ha quedat en llibertat després que els efectius policials hagen descobert que l’acusada estava sola en la casa en el moment dels fets.

En concret, la presumpta autora dels fets va tallar una de les cordes de subjecció d’un dels operaris que duia a terme reparacions en la façana de l’edifici pel fet que no estava d’acord amb l’aprovat per la comunitat de veïns.

 

Dos treballadors es van donar compte de les intencions de la dona

Els fets es van produir quan dos treballadors van observar que des d’una de les finestres hi havia unes mans d’una persona que manipulava la corda principal i es van donar compte que l’altra corda, anomenada de seguretat o de vida, hauria sigut tallada per la mateixa persona.

 

Per això, davant el temor que eixa persona tallara l’única corda que li subjectava, el treballador es va aferrar ràpidament a la cornisa de l’edifici per a no precipitar-se al buit alhora que els dos treballadors cridaven demanant auxili.

 

Davant el rebombori, la persona que estava manipulant les cordes de seguretat des d’una finestra de la planta 20, va soltar l’única que quedava sense tallar i es va ocultar dins de la seua casa. Els operaris, que es trobaven a una altura de 13 plantes en el moment dels fets, van conseguir posar-se fora de perill sense arribar a patir cap lesió.

 

Descobrixen el ‘modus operandi’ de l’intent d’homicidi

Després d’avisar a la Policia, les patrulles de la Brigada Local de Seguretat Ciutadana van acudir fins al lloc i van determinar que les cordes havien sigut tallades amb un ganivet. Una volta personats en el domicili, el matrimoni va arremetre contra els operaris per haver trencat les frontisses d’una finestra en fer els treballs i, en un primer moment, van negar els fets.

No obstant això, després que els agents investigadors contrastaren totes les dades amb les declaracions de la víctima i testimonis, van determinar que en el moment dels fets en la casa es trobava solament la dona.

 

Un possible trastorn psiquiàtric

Per això, els detinguts, un home i una dona, han sigut traslladats a dependències policials i després de prestar declaració, l’home va quedar en llibertat, ja que els agents van determinar que en el moment de produir-se els fets en l’edifici només es trobava la dona.

Així mateix, fonts policials han apuntat la possibilitat que l’acusada patisca algun tipus de trastorn psiquiàtric. Se li imputa un delicte de temptativa d’homicidi pel que ha sigut posada a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la localitat de Benidorm, decretant el Jutge la seua llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

La Fe lidera un gran projecte europeu per a aplicar la intel·ligència artificial al càncer

L’IIS La Fe de València coordinarà científicament SCOPE-AI, un dels principals projectes europeus per a validar i aplicar la intel·ligència artificial en oncologia. El programa testarà 15 solucions d’IA en huit hospitals del continent amb un pressupost de 20,6 milions d’euros.

València blinda el Museu de la Ciutat per a rebre més de 200 obres de Sorolla

L’Ajuntament de València ha destinat quasi 292.000 euros a reforçar vigilància, càmeres i detecció d’incendis al Palau del Marqués de Campo, seu del Museu de la Ciutat, davant l’arribada de més de 200 obres de Joaquín Sorolla procedents de la Hispanic Society of America.

Alacant es prepara per a construir fins a 44.900 vivendes en 25 anys

El nou Pla General Estructural d’Alacant calcula que la ciutat podrà arribar als 470.000 habitants en 25 anys i reserva sòl per a alçar fins a 44.900 vivendes noves. El document aposta també per nous barris, equipaments sanitaris i universitaris, zones verdes i connexions de transport amb Elx.

Cauen a Alacant per una trama de gossos amb orelles i rabo amputats il·legalment

La Guàrdia Civil ha detingut 14 persones i n'investiga 6 més per una xarxa que venia gossos amb orelles i rabo amputats il·legalment i documentació falsa des d'un criador d'Alacant amb activitat internacional.

La UPV revalida el títol de millor politécnica d’Espanya en la llista de Shanghái 2026

La Universitat Politècnica de València torna a destacar en la classificació de Shanghái 2026 com a única politécnica espanyola entre les 500 millors del món, mentres que Espanya situa 30 universitats en el top 1.000, sis menys que l’any anterior.

Un incendi crema un local fester de Villena sense causar ferits

Els bombers han apagat esta matinada un incendi al local de la comparsa del bando Marroquí de Villena, que ha causat danys materials però cap ferit.

Ruixats i tronades fortes este dissabte a l’interior de la Comunitat Valenciana

L’oratge ha començat este dissabte amb intervals nuvolosos i risc de ruixats i tronades fortes a l’interior, que podran avançar cap al litoral, amb temperatures màximes en descens lleuger, sobretot en la costa. Emergències manté actives diverses alertes per pluja, tempesta i calor.

Hospitalitzat un home després d’una parada cardiorrespiratòria en un incendi a Altea

Un home ha sigut traslladat a l’hospital en estat greu després de patir una parada cardiorrespiratòria en un incendi en un edifici de sis altures al carrer La Mar d’Altea.