Detenen a una dona en Benidorm després de tallar una corda de subjecció d’un operari

 

Agents de la Policia Nacional de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant) han detingut a un matrimoni de 51 i 60 anys, per un presumpte delicte de temptativa d’homicidi contra un treballador que es trobava fent treballs verticals en un edifici de la localitat a una altura de 13 plantes.

 

Fonts policials han explicat que l’home ha quedat en llibertat després que els efectius policials hagen descobert que l’acusada estava sola en la casa en el moment dels fets.

En concret, la presumpta autora dels fets va tallar una de les cordes de subjecció d’un dels operaris que duia a terme reparacions en la façana de l’edifici pel fet que no estava d’acord amb l’aprovat per la comunitat de veïns.

 

Dos treballadors es van donar compte de les intencions de la dona

Els fets es van produir quan dos treballadors van observar que des d’una de les finestres hi havia unes mans d’una persona que manipulava la corda principal i es van donar compte que l’altra corda, anomenada de seguretat o de vida, hauria sigut tallada per la mateixa persona.

 

Per això, davant el temor que eixa persona tallara l’única corda que li subjectava, el treballador es va aferrar ràpidament a la cornisa de l’edifici per a no precipitar-se al buit alhora que els dos treballadors cridaven demanant auxili.

 

Davant el rebombori, la persona que estava manipulant les cordes de seguretat des d’una finestra de la planta 20, va soltar l’única que quedava sense tallar i es va ocultar dins de la seua casa. Els operaris, que es trobaven a una altura de 13 plantes en el moment dels fets, van conseguir posar-se fora de perill sense arribar a patir cap lesió.

 

Descobrixen el ‘modus operandi’ de l’intent d’homicidi

Després d’avisar a la Policia, les patrulles de la Brigada Local de Seguretat Ciutadana van acudir fins al lloc i van determinar que les cordes havien sigut tallades amb un ganivet. Una volta personats en el domicili, el matrimoni va arremetre contra els operaris per haver trencat les frontisses d’una finestra en fer els treballs i, en un primer moment, van negar els fets.

No obstant això, després que els agents investigadors contrastaren totes les dades amb les declaracions de la víctima i testimonis, van determinar que en el moment dels fets en la casa es trobava solament la dona.

 

Un possible trastorn psiquiàtric

Per això, els detinguts, un home i una dona, han sigut traslladats a dependències policials i després de prestar declaració, l’home va quedar en llibertat, ja que els agents van determinar que en el moment de produir-se els fets en l’edifici només es trobava la dona.

Així mateix, fonts policials han apuntat la possibilitat que l’acusada patisca algun tipus de trastorn psiquiàtric. Se li imputa un delicte de temptativa d’homicidi pel que ha sigut posada a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la localitat de Benidorm, decretant el Jutge la seua llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.