Dos detinguts per assaltar a un xic amb el que havien quedat per una web de cites en Sant Vicent del Raspeig

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), a una dona i un home que van assaltar de manera violenta a un jove amb el que havien quedat a través d’una pàgina web de cites i contactes esporàdics.

 

La investigació ha sigut desenvolupada per policies del Grup d’Investigació de la Comissaria de Districte Nord d’Alacant, lloc a on la víctima de 34 anys va presentar la denúncia, ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

En esta, el xic va relatar com havia posat un anunci en una coneguda plataforma web de cites i contactes, usada per a buscar i trobar parella i també centrada en la busca de trobades casuals. D’esta forma, el denunciant va concertar una cita amb una dona en un apartament que anaven a pagar a mitges.

 

Robatori i agressió

Després de’arreplegar a la dona, esta va indicar a la víctima per a que es dirigiren a un punt de la ciutat a on havia quedat amb el propietari de l’apartament que havia llogat per a que els donara les claus.

 

No obstant això, el presumpte propietari de l’apartament era un còmplice de la dona i entre els dos van intentar furtar a la víctima tots els diners que portava, uns 800 euros, i el seu telèfon mòbil, agredint-li i donant-li punyades en la cara i el cos.

 

En un moment de l’agressió, la víctima va conseguir fugir i refugiar-se en el seu cotxe i se’n va anar del lloc, traslladant-se fins a l’hospital d’Alacant, a on va ser atés de les seues ferides lleus.

 

La investigació continua

Posteriorment, es va personar en la Comissaria de Districte Nord d’Alacant, a on va interposar una denúncia i va aportar les dades que coneixia dels presumptes assaltants. Amb estes dades, els agents de la Policia Judicial de la Comissaria van iniciar les investigacions i van conseguir identificar als agressors.

 

Una volta identificats, els policies van establir un dispositiu policial i van conseguir localitzar i detindre als agressors en el barri de la Colònia Santa Isabel. Els arrestats, de 43 i 36 anys, amb antecedents per delictes contra el patrimoni, han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Sant Vicent del Raspeig.

 

El cas no es dona per tancat, ja que els agents continuen amb la investigació i treballen sobre la hipòtesi que l’esdeveniment no es tracta d’un fet aïllat i existix la possibilitat de trobar noves víctimes que fins al moment no hagen interposat denúncia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.