Dos detinguts per assaltar a un xic amb el que havien quedat per una web de cites en Sant Vicent del Raspeig

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), a una dona i un home que van assaltar de manera violenta a un jove amb el que havien quedat a través d’una pàgina web de cites i contactes esporàdics.

 

La investigació ha sigut desenvolupada per policies del Grup d’Investigació de la Comissaria de Districte Nord d’Alacant, lloc a on la víctima de 34 anys va presentar la denúncia, ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

En esta, el xic va relatar com havia posat un anunci en una coneguda plataforma web de cites i contactes, usada per a buscar i trobar parella i també centrada en la busca de trobades casuals. D’esta forma, el denunciant va concertar una cita amb una dona en un apartament que anaven a pagar a mitges.

 

Robatori i agressió

Després de’arreplegar a la dona, esta va indicar a la víctima per a que es dirigiren a un punt de la ciutat a on havia quedat amb el propietari de l’apartament que havia llogat per a que els donara les claus.

 

No obstant això, el presumpte propietari de l’apartament era un còmplice de la dona i entre els dos van intentar furtar a la víctima tots els diners que portava, uns 800 euros, i el seu telèfon mòbil, agredint-li i donant-li punyades en la cara i el cos.

 

En un moment de l’agressió, la víctima va conseguir fugir i refugiar-se en el seu cotxe i se’n va anar del lloc, traslladant-se fins a l’hospital d’Alacant, a on va ser atés de les seues ferides lleus.

 

La investigació continua

Posteriorment, es va personar en la Comissaria de Districte Nord d’Alacant, a on va interposar una denúncia i va aportar les dades que coneixia dels presumptes assaltants. Amb estes dades, els agents de la Policia Judicial de la Comissaria van iniciar les investigacions i van conseguir identificar als agressors.

 

Una volta identificats, els policies van establir un dispositiu policial i van conseguir localitzar i detindre als agressors en el barri de la Colònia Santa Isabel. Els arrestats, de 43 i 36 anys, amb antecedents per delictes contra el patrimoni, han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Sant Vicent del Raspeig.

 

El cas no es dona per tancat, ja que els agents continuen amb la investigació i treballen sobre la hipòtesi que l’esdeveniment no es tracta d’un fet aïllat i existix la possibilitat de trobar noves víctimes que fins al moment no hagen interposat denúncia.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.