16.8 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Dos detinguts per assaltar a un xic amb el que havien quedat per una web de cites en Sant Vicent del Raspeig

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), a una dona i un home que van assaltar de manera violenta a un jove amb el que havien quedat a través d’una pàgina web de cites i contactes esporàdics.

 

La investigació ha sigut desenvolupada per policies del Grup d’Investigació de la Comissaria de Districte Nord d’Alacant, lloc a on la víctima de 34 anys va presentar la denúncia, ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

En esta, el xic va relatar com havia posat un anunci en una coneguda plataforma web de cites i contactes, usada per a buscar i trobar parella i també centrada en la busca de trobades casuals. D’esta forma, el denunciant va concertar una cita amb una dona en un apartament que anaven a pagar a mitges.

 

Robatori i agressió

Després de’arreplegar a la dona, esta va indicar a la víctima per a que es dirigiren a un punt de la ciutat a on havia quedat amb el propietari de l’apartament que havia llogat per a que els donara les claus.

 

No obstant això, el presumpte propietari de l’apartament era un còmplice de la dona i entre els dos van intentar furtar a la víctima tots els diners que portava, uns 800 euros, i el seu telèfon mòbil, agredint-li i donant-li punyades en la cara i el cos.

 

En un moment de l’agressió, la víctima va conseguir fugir i refugiar-se en el seu cotxe i se’n va anar del lloc, traslladant-se fins a l’hospital d’Alacant, a on va ser atés de les seues ferides lleus.

 

La investigació continua

Posteriorment, es va personar en la Comissaria de Districte Nord d’Alacant, a on va interposar una denúncia i va aportar les dades que coneixia dels presumptes assaltants. Amb estes dades, els agents de la Policia Judicial de la Comissaria van iniciar les investigacions i van conseguir identificar als agressors.

 

Una volta identificats, els policies van establir un dispositiu policial i van conseguir localitzar i detindre als agressors en el barri de la Colònia Santa Isabel. Els arrestats, de 43 i 36 anys, amb antecedents per delictes contra el patrimoni, han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Sant Vicent del Raspeig.

 

El cas no es dona per tancat, ja que els agents continuen amb la investigació i treballen sobre la hipòtesi que l’esdeveniment no es tracta d’un fet aïllat i existix la possibilitat de trobar noves víctimes que fins al moment no hagen interposat denúncia.

Últimes notícies

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’homicidi d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.

Quasi mitja plantilla de l’Elx ja ha marcat en la Lliga

En 21 jornades, 12 jugadors de l'Elx han vist porta. El repartiment de gols, amb aportacions des de totes les línies, reduïx la dependència d'un només nou.

Luís Castro impulsa al Llevant i rellança a Pablo Martínez, Matturro i Losada

El Llevant ha sumat set punts en quatre jornades amb el tècnic portugués, que ha reposicionat a Pablo Martínez i ha donat protagonisme a Matturro i Losada. Uns altres com Etta Eyong, Carlos Álvarez i Arriaga busquen la seua millor versió.