15.4 C
València
Dijous, 13 novembre, 2025

Una dona ferida és rescatada en la Illeta dels Banyets del Campello

 

L’equip de Salvament i Socorrisme ha rescatat a una dona de 64 anys ferida que havia caigut en la Illeta dels Banyets del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

 

Els fets s’han produït en el matí d’este dilluns, quan la dona va patir una caiguda en la Illeta dels Banyets i es va trencar el turmell esquerre, precisen les mateixes fonts. El rescat es va iniciar cap a les 12.30 hores del migdia, quan una trucada de la Policia Local alertava que una persona havia caigut.

 

Immediatament, l’operatiu de Salvament i Socorrisme es va posar en marxa i es va desplaçar fins al lloc una moto d’aigua i una embarcació, amb la que es va procedir a evacuar a l’accidentada, una dona natural de Madrid.

 

Ha sigut traslladada en una moto d’aigua

A pesar de les «dificultats intrínseques» en la zona de l’accident, els socorristes van fer una «ràpida intervenció» tant terrestre com marítima, amb la col·laboració dels efectius de la Policia Local, que van participar en les faenes de trasllat de la dona fins a la moto d’aigua, destaquen des del consistori.

 

Una volta en la moto d’aigua i prèvia immobilització de l’accidentada, els socorristes la van traslladar fins a l’embarcació, que es va dirigir cap al port a on, el Club Nàutic El Campello va facilitar l’accés de la llanxa i de l’ambulància del servici a les instal·lacions. Posteriorment, la dona ferida va ser traslladada a l’hospital de Sant Joan d’Alacant.

Últimes notícies

Intens fum per un incendi en l’ampliació de l’hospital de la Vila Joiosa sense ferits

Un incendi en l'edifici annex en obres de l'hospital de la Marina Baixa ha generat una densa columna de fum negre. No s'han registrat ferits.

Cinc detinguts per múltiples robatoris en comerços i vehicles a Almoradí

Cinc persones de 19 a 31 anys han sigut detinguts per robatoris amb força i violència en cotxes i comerços d'Almoradí. Se'ls atribuïxen diversos delictes i van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

Torás (Castelló) registra un sisme de 2,6 de matinada

Torás ha registrat a les 03.30 d'este dijous un sisme de magnitud 2,6 amb epicentre al nord-est i 3 km de profunditat. Emergències no ha notificat avisos ni incidències.

Pols en suspensió i mínimes en ascens, màximes sense canvis en la Comunitat Valenciana

Jornada amb boires i núvols baixos a València i Castelló, núvols alts a Alacant i presència de pols en suspensió. Les mínimes pugen i les màximes a penes varien.

Màxim Horta rep el Premi de les Lletres de l’Ateneu 2025 en la Nit de les Lletres

L'Ateneu Mercantil ha reconegut la trajectòria de Màxim Horta amb el Premi de les Lletres de l'Ateneu 2025 en la VII Nit Valenciana de les Lletres. La novel·la 'El Cercle Fènix', de Joaquín Ferry, ha guanyat el Premi Nacional de Novel·la, dotat amb 8.000 euros i publicació.

Mazón obri les compareixences per la dana en el Congrés; Camarero i Mompó seguiran el 24 de novembre

La Mesa de la comissió ha aprovat este dimecres el calendari: Mazón compareixerà el dilluns 17 de novembre i, el dia 24, ho faran Susana Camarero i Vicent Mompó amb format de 20 minutos per grup.

Elda abrigalla a Paula Vázquez com a Millor Calçada d’Espanya 2025

Paula Vázquez ha sigut abrigallada a Elda en una gala que ha reivindicat la tradició sabatera local amb el seu nomenament com a Millor Calçada d'Espanya 2025. La vetlada ha reunit representants institucionals, empresarials i del sector per a posar en valor el disseny i l'artesania de la ciutat.

L’Hèrcules incorpora al migcampista Mehdi Puch-Herrantz

L'Hèrcules ha incorporat al migcampista franc algerià Mehdi Puch-Herrantz, de 21 anys, després de deu dies als ordes de Rubén Torrecilla. Arriba lliure de l'AC Ajaccio, ocuparà fitxa sub-23 i firma pel que resta de temporada i una més.