Una dona ferida és rescatada en la Illeta dels Banyets del Campello

 

L’equip de Salvament i Socorrisme ha rescatat a una dona de 64 anys ferida que havia caigut en la Illeta dels Banyets del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

 

Els fets s’han produït en el matí d’este dilluns, quan la dona va patir una caiguda en la Illeta dels Banyets i es va trencar el turmell esquerre, precisen les mateixes fonts. El rescat es va iniciar cap a les 12.30 hores del migdia, quan una trucada de la Policia Local alertava que una persona havia caigut.

 

Immediatament, l’operatiu de Salvament i Socorrisme es va posar en marxa i es va desplaçar fins al lloc una moto d’aigua i una embarcació, amb la que es va procedir a evacuar a l’accidentada, una dona natural de Madrid.

 

Ha sigut traslladada en una moto d’aigua

A pesar de les «dificultats intrínseques» en la zona de l’accident, els socorristes van fer una «ràpida intervenció» tant terrestre com marítima, amb la col·laboració dels efectius de la Policia Local, que van participar en les faenes de trasllat de la dona fins a la moto d’aigua, destaquen des del consistori.

 

Una volta en la moto d’aigua i prèvia immobilització de l’accidentada, els socorristes la van traslladar fins a l’embarcació, que es va dirigir cap al port a on, el Club Nàutic El Campello va facilitar l’accés de la llanxa i de l’ambulància del servici a les instal·lacions. Posteriorment, la dona ferida va ser traslladada a l’hospital de Sant Joan d’Alacant.

Últimes notícies

Javier Aguado assumix la banqueta del Levante Femení per a tornar a la Lliga F

El tècnic alacantí Javier Aguado torna al Levante Femení com a primer entrenador amb la meta de recuperar la plaça en Lliga F després del descens recent a Primera RFEF.

El Valencia CF afronta la tornada amb Guido pendent i dos fitxatges quasi tancats

El Valencia CF obrirà este dijous la pretemporada pendent de la renovació de Guido Rodríguez, d’oficialitzar Justin de Haas i Aliou Dieng i de començar a definir les eixides de la plantilla.

Així serà la pretemporada del Levante: primers amistosos contra Leganés i Sheffield United

El Levante ha confirmat dos amistosos de pretemporada 26-27 contra Leganés i Sheffield United, amb inici de treballs el 4 de juliol a Buñol.

El primer any del València Basket al Roig Arena dobla l’assistència i penja el cartell de complet

El València Basket ha tancat la seua primera temporada al Roig Arena amb una mitjana de 12.445 espectadors i el primer ple absolut amb 15.600 aficionats en un partit d’Eurolliga davant el Panathinaikos.

Compromís planteja mil esmenes als pressuposts per a 2026: reclama canvis en sanitat, educació i vivenda

Compromís ha registrat més de mil esmenes als pressuposts de la Generalitat per a 2026 i assegura que les comptes no responen a les necessitats dels valencians, sinó als interessos polítics del president Juanfran Pérez Llorca.

Oltra defensa a Madrid una candidatura d’esquerres ampla per a la Generalitat i els ajuntaments

Mónica Oltra aposta a Madrid per teixir una gran aliança d’esquerres per a les pròximes eleccions autonòmiques i municipals, que desborde les sigles i el curtterminisme, i confia que així serà en la Comunitat Valenciana.

Barcala nega haver-se reunit amb l’administrador de les vivendes públiques d’Alacant

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha negat en el ple haver mantingut cap reunió amb l’administrador de Fraorgi, empresa que gestiona les vivendes públiques de la platja de Sant Joan, en plena polèmica pel cas Les Naus.

Els voluntaris valencians d’IAE localitzen víctimes mortals del terratrémol en 10 zones de La Guaira

Els onze voluntaris de l’ONG IAE, amb seu a Algemesí, han localitzat i marcat cossos sense vida en deu zones de La Guaira després del terratrémol de Veneçuela, sense rastre encara de supervivents.