Una dona ferida és rescatada en la Illeta dels Banyets del Campello

 

L’equip de Salvament i Socorrisme ha rescatat a una dona de 64 anys ferida que havia caigut en la Illeta dels Banyets del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

 

Els fets s’han produït en el matí d’este dilluns, quan la dona va patir una caiguda en la Illeta dels Banyets i es va trencar el turmell esquerre, precisen les mateixes fonts. El rescat es va iniciar cap a les 12.30 hores del migdia, quan una trucada de la Policia Local alertava que una persona havia caigut.

 

Immediatament, l’operatiu de Salvament i Socorrisme es va posar en marxa i es va desplaçar fins al lloc una moto d’aigua i una embarcació, amb la que es va procedir a evacuar a l’accidentada, una dona natural de Madrid.

 

Ha sigut traslladada en una moto d’aigua

A pesar de les «dificultats intrínseques» en la zona de l’accident, els socorristes van fer una «ràpida intervenció» tant terrestre com marítima, amb la col·laboració dels efectius de la Policia Local, que van participar en les faenes de trasllat de la dona fins a la moto d’aigua, destaquen des del consistori.

 

Una volta en la moto d’aigua i prèvia immobilització de l’accidentada, els socorristes la van traslladar fins a l’embarcació, que es va dirigir cap al port a on, el Club Nàutic El Campello va facilitar l’accés de la llanxa i de l’ambulància del servici a les instal·lacions. Posteriorment, la dona ferida va ser traslladada a l’hospital de Sant Joan d’Alacant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.