17.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Una dona ferida és rescatada en la Illeta dels Banyets del Campello

 

L’equip de Salvament i Socorrisme ha rescatat a una dona de 64 anys ferida que havia caigut en la Illeta dels Banyets del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

 

Els fets s’han produït en el matí d’este dilluns, quan la dona va patir una caiguda en la Illeta dels Banyets i es va trencar el turmell esquerre, precisen les mateixes fonts. El rescat es va iniciar cap a les 12.30 hores del migdia, quan una trucada de la Policia Local alertava que una persona havia caigut.

 

Immediatament, l’operatiu de Salvament i Socorrisme es va posar en marxa i es va desplaçar fins al lloc una moto d’aigua i una embarcació, amb la que es va procedir a evacuar a l’accidentada, una dona natural de Madrid.

 

Ha sigut traslladada en una moto d’aigua

A pesar de les «dificultats intrínseques» en la zona de l’accident, els socorristes van fer una «ràpida intervenció» tant terrestre com marítima, amb la col·laboració dels efectius de la Policia Local, que van participar en les faenes de trasllat de la dona fins a la moto d’aigua, destaquen des del consistori.

 

Una volta en la moto d’aigua i prèvia immobilització de l’accidentada, els socorristes la van traslladar fins a l’embarcació, que es va dirigir cap al port a on, el Club Nàutic El Campello va facilitar l’accés de la llanxa i de l’ambulància del servici a les instal·lacions. Posteriorment, la dona ferida va ser traslladada a l’hospital de Sant Joan d’Alacant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xilxes acomiada a la dona i a la xiqueta assassinades; l’exmarit a la presó provisional

El municipi ha donat l'últim adeu a María José, de 48 anys, i a la seua filla Noemí, de 12. L'exmarit i pare està a la presó provisional per homicidi/assassinat i trencament de condemna.

Lliga de Campions i salvació, cara a cara en La Ceràmica: Vila-real-València

Vila-real i València se citen el diumenge en La Ceràmica amb metes oposades: els locals barallen per la Lliga de Campions i els visitants per allunyar-se del descens.

Morant acusa el PP d’aplaudir les polítiques ‘indignes’ de Pérez Llorca

Diana Morant ha denunciat que 160 càrrecs del PP han recolzat en la Interparlamentària les polítiques 'indignes i irresponsables' de Juanfran Pérez Llorca i ha exigit canvis.

Un guàrdia civil fora de servici deté a un conductor embriac després d’un xoc en la V-30

Un guàrdia civil anara de servici ha detingut a un conductor embriac que va fugir després de xocar amb una moto en la V-30, a Xirivella. L'home, de 30 anys, es va negar a les proves i va ser arrestat per tres delictes contra la seguretat viària i un de resistència.

Dos morts en un xoc entre dos cotxes i una moto a Los Montesinos

Dos persones han mort este dissabte en la CV-945 al seu pas per Los Montesinos després d'un abast entre dos turismes i una motocicleta. Les víctimes viatjaven en la moto.

L’Elx encadena la seua pitjor ratxa del curs: huit jornades sense guanyar

La derrota a Bilbao (2-1) ha estés a huit les jornades sense victòria de l'Elx, la pitjor ratxa del curs. Només ha guanyat dos dels seus últims 18 partits.

L’alcalde de Manises, hospitalitzat després d’un infart i estable en UCI

Javier Mansilla, de 45 anys, roman conscient i estable en l'UCI després de patir un infart. El primer tinent d'alcalde assumix funcions per a assegurar la continuïtat.

L’alcalde de Manises, hospitalitzat després de patir un infart

L'alcalde de Manises, Javier Mansilla, està hospitalitzat després de patir un infart de miocardi este divendres. Arriben missatges de suport des del PSPV-PSOE i la Generalitat.