Una dona ferida és rescatada en la Illeta dels Banyets del Campello

 

L’equip de Salvament i Socorrisme ha rescatat a una dona de 64 anys ferida que havia caigut en la Illeta dels Banyets del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

 

Els fets s’han produït en el matí d’este dilluns, quan la dona va patir una caiguda en la Illeta dels Banyets i es va trencar el turmell esquerre, precisen les mateixes fonts. El rescat es va iniciar cap a les 12.30 hores del migdia, quan una trucada de la Policia Local alertava que una persona havia caigut.

 

Immediatament, l’operatiu de Salvament i Socorrisme es va posar en marxa i es va desplaçar fins al lloc una moto d’aigua i una embarcació, amb la que es va procedir a evacuar a l’accidentada, una dona natural de Madrid.

 

Ha sigut traslladada en una moto d’aigua

A pesar de les «dificultats intrínseques» en la zona de l’accident, els socorristes van fer una «ràpida intervenció» tant terrestre com marítima, amb la col·laboració dels efectius de la Policia Local, que van participar en les faenes de trasllat de la dona fins a la moto d’aigua, destaquen des del consistori.

 

Una volta en la moto d’aigua i prèvia immobilització de l’accidentada, els socorristes la van traslladar fins a l’embarcació, que es va dirigir cap al port a on, el Club Nàutic El Campello va facilitar l’accés de la llanxa i de l’ambulància del servici a les instal·lacions. Posteriorment, la dona ferida va ser traslladada a l’hospital de Sant Joan d’Alacant.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.