20.9 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Arriba als jutjats el presumpte assassí d’Helena, la dona degollada en Dénia

Román mató a su pareja Helena en Denia después de haberse separado

Román va matar la seua parella Helena en Dénia després d’haver-se separat | Cedida

 

ACTUALITZAT 24/10/2019 11.45 hores. Roman Ch, detingut este dimarts per presumptament degollar a la seua exparella en Dénia, ha arribat als jutjats de violència sobre la dona número 1 del municipi. L’home ha sigut tancat les últimes 48 hores en el calabós de la comissaria de la Policia Nacional en la capital de la Marina Alta. Durant el matí està sent interrogat per la magistrada titular.

 

Helena es va divorciar per ell 

Helena, la dona assassinada dimarts de matinada en Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), va deixar el seu país natal, Rússia, al divorciar-se del seu marit. La dona de 49 anys, infermera, tenia una filla, Anastàsia. Després del divorç, Helena va trobar l’amor per internet, amb qui acabaria sent el seu presumpte assassí, Roman.

 

L’home, de 54 anys, vivia en Dénia i la parella mantenia una relació a distància. Esta llunyania va fer que Roman li insitira a Helena per a que vinguera a viure amb la seua filla Anastàsia. Però, poc de temps després d’instal·lar-se a viure en el municipi, la relació entre els dos es va vore afectada, ja que Helena, tal com informa ‘El Español’, va descobrir que Roman mantenia una segona relació amb una altra dona, també d’origen rus.

 

Algunes fonts de la investigació informen que a l’home se li va interposar una ordre d’allunyament de 300 metres en gener de 2018, després de què Helena el denunciara. Dos mesos després, la víctima, interposava una altra denúncia d’uns fets que passaven en gener. I és que, segons relata, Helena tornava de compres amb la seua xiqueta, i va vore com la seua exparella les seguia lentament en un cotxe, sentint-se amenaçada, ja que les mirava «fixament mentres somreia». 

 

Però no només això, també en el mes de gener, i en una plaça de Dénia, Helena estava amb la seua filla i una amiga. En creuar, va passar la seua exparella amb el cotxe i a gran velocitat. Açò va fer que Helena li pegara un estiró a la seua filla per a evitar que l’atropellara. Totes estes diligències, presumptament per un delicte de trencament de condemna, van ser arxivades a petició de la Fiscalia.

 

Després de tot açò, Helena ha mort assassinada el passat dimarts 22 d’octubre en ser degollada a mans, presumptament, de Roman Ch. L’home hauria accedit a la casa sense el consentiment de la víctima. Segons fonts policials, el presumpte autor hauria planificat molt bé l’assassinat. D’eixa manera, hauria comprat un ganivet per a matar-la i una escala per a arribar primer a una terrassa i, després, al segon pis, a on vivien Helena i Anastàsia. Finalment, va conseguir accedir per una finestra. Tots eixos preparatius els va fer un dia abans del trist desenllaç.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.

Més de 30.000 atletes van completar la Marató València per primera vegada en la seua història

València va reunir 30.777 corredors que van acabar la Marató València Trinidad Alfonso, màxim històric, amb 36.000 dorsals i un 85,4% de finalització. John Korir i Joyciline Jepkosgei es van imposar amb les millors marques de l'any a nivell mundial

Hugo Duro empata en el 93 i salva el 1-1 del València davant el Sevilla

Hugo Duro va firmar l'empat en el 93 després d'una passada de Ugrinic, després que un autogol de Tárrega avançara al Sevilla. Repartiment de punts que va deixar insatisfets als dos.

El SUV urbà de gasolina lidera la demanda en la Fira de l’Automòbil de València

La 27a edició de la Fira de l'Automòbil de València ha constatat que el vehicle nou, especialment el SUV urbà de gasolina, concentra l'interés. Híbrids i electrificats guanyen terreny i l'afluència es dispara.

Més de 30.000 atletes van completar la Marató València per primera vegada

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers, un màxim històric, després de vendre 36.000 dorsals i aconseguir un 85,4% d'arribada. John Korir i Joyciline Jepkosgei es van imposar amb les millors marques de l'any en la prova femenina i la tercera de l'any en la masculina.

Un camió dispersa 210 botelles de butà després de rebentar una roda en l’A-7 a Godella

Un camió de mercaderies perilloses ha patit la rebentada d'una roda en l'A-7 a l'altura de Godella i han caigut 210 botelles de butà. No hi ha hagut ferits, però sí retencions i s'ha activat el pla per a mercaderies perilloses

Cristina Ouviña va reaparéixer després de ser mare: 573 dies després del seu últim partit oficial

La base del València Basket va reaparéixer 573 dies després de la seua última trobada després de la seua maternitat i va tancar amb un triple el 83-66 davant el Spar Gran Canària.