Arriba als jutjats el presumpte assassí d’Helena, la dona degollada en Dénia

Román mató a su pareja Helena en Denia después de haberse separado

Román va matar la seua parella Helena en Dénia després d’haver-se separat | Cedida

 

ACTUALITZAT 24/10/2019 11.45 hores. Roman Ch, detingut este dimarts per presumptament degollar a la seua exparella en Dénia, ha arribat als jutjats de violència sobre la dona número 1 del municipi. L’home ha sigut tancat les últimes 48 hores en el calabós de la comissaria de la Policia Nacional en la capital de la Marina Alta. Durant el matí està sent interrogat per la magistrada titular.

 

Helena es va divorciar per ell 

Helena, la dona assassinada dimarts de matinada en Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), va deixar el seu país natal, Rússia, al divorciar-se del seu marit. La dona de 49 anys, infermera, tenia una filla, Anastàsia. Després del divorç, Helena va trobar l’amor per internet, amb qui acabaria sent el seu presumpte assassí, Roman.

 

L’home, de 54 anys, vivia en Dénia i la parella mantenia una relació a distància. Esta llunyania va fer que Roman li insitira a Helena per a que vinguera a viure amb la seua filla Anastàsia. Però, poc de temps després d’instal·lar-se a viure en el municipi, la relació entre els dos es va vore afectada, ja que Helena, tal com informa ‘El Español’, va descobrir que Roman mantenia una segona relació amb una altra dona, també d’origen rus.

 

Algunes fonts de la investigació informen que a l’home se li va interposar una ordre d’allunyament de 300 metres en gener de 2018, després de què Helena el denunciara. Dos mesos després, la víctima, interposava una altra denúncia d’uns fets que passaven en gener. I és que, segons relata, Helena tornava de compres amb la seua xiqueta, i va vore com la seua exparella les seguia lentament en un cotxe, sentint-se amenaçada, ja que les mirava «fixament mentres somreia». 

 

Però no només això, també en el mes de gener, i en una plaça de Dénia, Helena estava amb la seua filla i una amiga. En creuar, va passar la seua exparella amb el cotxe i a gran velocitat. Açò va fer que Helena li pegara un estiró a la seua filla per a evitar que l’atropellara. Totes estes diligències, presumptament per un delicte de trencament de condemna, van ser arxivades a petició de la Fiscalia.

 

Després de tot açò, Helena ha mort assassinada el passat dimarts 22 d’octubre en ser degollada a mans, presumptament, de Roman Ch. L’home hauria accedit a la casa sense el consentiment de la víctima. Segons fonts policials, el presumpte autor hauria planificat molt bé l’assassinat. D’eixa manera, hauria comprat un ganivet per a matar-la i una escala per a arribar primer a una terrassa i, després, al segon pis, a on vivien Helena i Anastàsia. Finalment, va conseguir accedir per una finestra. Tots eixos preparatius els va fer un dia abans del trist desenllaç.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.