Arriba als jutjats el presumpte assassí d’Helena, la dona degollada en Dénia

Román mató a su pareja Helena en Denia después de haberse separado

Román va matar la seua parella Helena en Dénia després d’haver-se separat | Cedida

 

ACTUALITZAT 24/10/2019 11.45 hores. Roman Ch, detingut este dimarts per presumptament degollar a la seua exparella en Dénia, ha arribat als jutjats de violència sobre la dona número 1 del municipi. L’home ha sigut tancat les últimes 48 hores en el calabós de la comissaria de la Policia Nacional en la capital de la Marina Alta. Durant el matí està sent interrogat per la magistrada titular.

 

Helena es va divorciar per ell 

Helena, la dona assassinada dimarts de matinada en Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), va deixar el seu país natal, Rússia, al divorciar-se del seu marit. La dona de 49 anys, infermera, tenia una filla, Anastàsia. Després del divorç, Helena va trobar l’amor per internet, amb qui acabaria sent el seu presumpte assassí, Roman.

 

L’home, de 54 anys, vivia en Dénia i la parella mantenia una relació a distància. Esta llunyania va fer que Roman li insitira a Helena per a que vinguera a viure amb la seua filla Anastàsia. Però, poc de temps després d’instal·lar-se a viure en el municipi, la relació entre els dos es va vore afectada, ja que Helena, tal com informa ‘El Español’, va descobrir que Roman mantenia una segona relació amb una altra dona, també d’origen rus.

 

Algunes fonts de la investigació informen que a l’home se li va interposar una ordre d’allunyament de 300 metres en gener de 2018, després de què Helena el denunciara. Dos mesos després, la víctima, interposava una altra denúncia d’uns fets que passaven en gener. I és que, segons relata, Helena tornava de compres amb la seua xiqueta, i va vore com la seua exparella les seguia lentament en un cotxe, sentint-se amenaçada, ja que les mirava «fixament mentres somreia». 

 

Però no només això, també en el mes de gener, i en una plaça de Dénia, Helena estava amb la seua filla i una amiga. En creuar, va passar la seua exparella amb el cotxe i a gran velocitat. Açò va fer que Helena li pegara un estiró a la seua filla per a evitar que l’atropellara. Totes estes diligències, presumptament per un delicte de trencament de condemna, van ser arxivades a petició de la Fiscalia.

 

Després de tot açò, Helena ha mort assassinada el passat dimarts 22 d’octubre en ser degollada a mans, presumptament, de Roman Ch. L’home hauria accedit a la casa sense el consentiment de la víctima. Segons fonts policials, el presumpte autor hauria planificat molt bé l’assassinat. D’eixa manera, hauria comprat un ganivet per a matar-la i una escala per a arribar primer a una terrassa i, després, al segon pis, a on vivien Helena i Anastàsia. Finalment, va conseguir accedir per una finestra. Tots eixos preparatius els va fer un dia abans del trist desenllaç.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.