Arriba als jutjats el presumpte assassí d’Helena, la dona degollada en Dénia

Román mató a su pareja Helena en Denia después de haberse separado

Román va matar la seua parella Helena en Dénia després d’haver-se separat | Cedida

 

ACTUALITZAT 24/10/2019 11.45 hores. Roman Ch, detingut este dimarts per presumptament degollar a la seua exparella en Dénia, ha arribat als jutjats de violència sobre la dona número 1 del municipi. L’home ha sigut tancat les últimes 48 hores en el calabós de la comissaria de la Policia Nacional en la capital de la Marina Alta. Durant el matí està sent interrogat per la magistrada titular.

 

Helena es va divorciar per ell 

Helena, la dona assassinada dimarts de matinada en Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), va deixar el seu país natal, Rússia, al divorciar-se del seu marit. La dona de 49 anys, infermera, tenia una filla, Anastàsia. Després del divorç, Helena va trobar l’amor per internet, amb qui acabaria sent el seu presumpte assassí, Roman.

 

L’home, de 54 anys, vivia en Dénia i la parella mantenia una relació a distància. Esta llunyania va fer que Roman li insitira a Helena per a que vinguera a viure amb la seua filla Anastàsia. Però, poc de temps després d’instal·lar-se a viure en el municipi, la relació entre els dos es va vore afectada, ja que Helena, tal com informa ‘El Español’, va descobrir que Roman mantenia una segona relació amb una altra dona, també d’origen rus.

 

Algunes fonts de la investigació informen que a l’home se li va interposar una ordre d’allunyament de 300 metres en gener de 2018, després de què Helena el denunciara. Dos mesos després, la víctima, interposava una altra denúncia d’uns fets que passaven en gener. I és que, segons relata, Helena tornava de compres amb la seua xiqueta, i va vore com la seua exparella les seguia lentament en un cotxe, sentint-se amenaçada, ja que les mirava «fixament mentres somreia». 

 

Però no només això, també en el mes de gener, i en una plaça de Dénia, Helena estava amb la seua filla i una amiga. En creuar, va passar la seua exparella amb el cotxe i a gran velocitat. Açò va fer que Helena li pegara un estiró a la seua filla per a evitar que l’atropellara. Totes estes diligències, presumptament per un delicte de trencament de condemna, van ser arxivades a petició de la Fiscalia.

 

Després de tot açò, Helena ha mort assassinada el passat dimarts 22 d’octubre en ser degollada a mans, presumptament, de Roman Ch. L’home hauria accedit a la casa sense el consentiment de la víctima. Segons fonts policials, el presumpte autor hauria planificat molt bé l’assassinat. D’eixa manera, hauria comprat un ganivet per a matar-la i una escala per a arribar primer a una terrassa i, després, al segon pis, a on vivien Helena i Anastàsia. Finalment, va conseguir accedir per una finestra. Tots eixos preparatius els va fer un dia abans del trist desenllaç.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ per la gestió de la dana

La plaça de la Verge de València acull este diumenge 26 d'abril una nova concentració contra el expresident Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va deixar 230 morts, díhuit mesos després de la tragèdia.

La jutgessa rebutja considerar víctima de la dana a una voluntària que va al·legar lesions

La jutgessa que investiga la gestió de la dana descarta reconéixer com a víctima a una dona que va assegurar lesionar-se mentres col·laborava en tasques de neteja i repartiment de menjar després de les riuades.

Trenta protestes en la Comunitat Valenciana este cap de setmana contra la guerra a Orient Pròxim

La plataforma Parar la Guerra crida a participar en una trentena de concentracions en la Comunitat Valenciana i en mobilitzacions en 200 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a Orient Pròxim i mantindre viu el focus sobre Gaza.

Condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment a la seua inquilina a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home de 59 anys per agredir sexualment a una inquilina en una vivenda de la seua propietat a Villena i li imposa una indemnització de 20.000 euros.

Ford Europa reafirma el paper clau de la planta de València en la seua transformació de negoci

La presidència de Ford Europa destaca la factoria d'Almussafes com a peça central en la transformació del negoci en el continent, mentres UGT vincula este paper al futur llançament d'un nou model multienergia i a la progressiva eixida de l'ERTO Xarxa.

El excoordinador de l’AVSRE responsabilitza als Ajuntaments de vigilar els llits davant inundacions

El excoordinador de Medis naturals de l'AVSRE sosté davant la jutgessa que els alcaldes tenen la responsabilitat maxima en emergències i en la vigilància dels llits, mentres la Generalitat es limita a fer costat als municipis.

UGT defén la legalitat de la subrogació de personal de València Activa i altres entitats municipals

UGT Serveis Públics a l'Ajuntament de València recolza la legalitat dels processos de subrogació de personal a València Activa i altres entitats i critica el seu ús com a arma electoral.

Mónica Oltra es reafirma en una confluència d’esquerres a València per a desallotjar al PP i Vox

Mónica Oltra defén un pacte de confluència de les forces a l'esquerra del PSOE a València per a canviar l'actual govern de PP i Vox i centra el seu missatge en la defensa d'una vida digna i el dret a la vivenda.