8.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Investiguen a una xica per estafar 15.000 a una empresa en Novelda

Imatge de diversos bitllets de 50 euros requisats pels Mossos d'Esquadra

La xica ha estafat 15.000 euros a una empresa en Novelda | Cedida

 

La Guàrdia Civil d’Alacant investiga en Palma de Mallorca (Illes Balears) a una xica, de 29 anys, com a presumpta autora d’un delicte d’estafa a una empresa de Novelda, en la comarca del Vinalopó Mitjà, i per un altre de falsedat documental.

 

Els van passar cap a finals de maig de 2019 quan una empresa d’esta localitat va denunciar a la Guàrdia Civil que algú havia suplantat la seua identitat en internet i els havia estafat 15.000 euros. Els diners venien d’una factura d’un client d’Argentina, però en lloc d’haver-se ingressat en el compte bancari de l’empresa es va fer en un compte desconegut.

 

Segons les investigacions, la presumpta autora hauria pogut realitzar esta estafa després d”atacar’ un compte de correu electrònic que afectara el sistema de seguretat de l’empresa. I, una volta en la web, reenviava els correus dels clients a altres que estaven controlats per ella mentres es feia passar per l’empresa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dimecres amb ruixats febles en la Comunitat Valenciana i màximes en lleuger ascens

Ruixats dispersos que avançaran de l'interior al litoral i nuvolositat en augment a la vesprada. Mínimes sense canvis, ponent fluix a moderat i cota de neu alta.

Activat un dispositiu de busca per a localitzar a una dona desapareguda a Favara

Els bombers de València s'han unit a l'operatiu per a localitzar a una dona desapareguda en una zona rural de Favara. El desplegament inclou drons i unitats forestals.

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.