Investiguen a una xica per estafar 15.000 a una empresa en Novelda

Imatge de diversos bitllets de 50 euros requisats pels Mossos d'Esquadra

La xica ha estafat 15.000 euros a una empresa en Novelda | Cedida

 

La Guàrdia Civil d’Alacant investiga en Palma de Mallorca (Illes Balears) a una xica, de 29 anys, com a presumpta autora d’un delicte d’estafa a una empresa de Novelda, en la comarca del Vinalopó Mitjà, i per un altre de falsedat documental.

 

Els van passar cap a finals de maig de 2019 quan una empresa d’esta localitat va denunciar a la Guàrdia Civil que algú havia suplantat la seua identitat en internet i els havia estafat 15.000 euros. Els diners venien d’una factura d’un client d’Argentina, però en lloc d’haver-se ingressat en el compte bancari de l’empresa es va fer en un compte desconegut.

 

Segons les investigacions, la presumpta autora hauria pogut realitzar esta estafa després d”atacar’ un compte de correu electrònic que afectara el sistema de seguretat de l’empresa. I, una volta en la web, reenviava els correus dels clients a altres que estaven controlats per ella mentres es feia passar per l’empresa.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.

Reintroduïxen 20 exemplars de rosseta en la Marjal del Moro per a impulsar la seua recuperació

La Generalitat ha alliberat 20 rossetes en la Marjal del Moro (Sagunt) per a reforçar la recuperació de l'espècie, la més amenaçada d'Europa, dins del programa Life.