17 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Investiguen a una xica per estafar 15.000 a una empresa en Novelda

Imatge de diversos bitllets de 50 euros requisats pels Mossos d'Esquadra

La xica ha estafat 15.000 euros a una empresa en Novelda | Cedida

 

La Guàrdia Civil d’Alacant investiga en Palma de Mallorca (Illes Balears) a una xica, de 29 anys, com a presumpta autora d’un delicte d’estafa a una empresa de Novelda, en la comarca del Vinalopó Mitjà, i per un altre de falsedat documental.

 

Els van passar cap a finals de maig de 2019 quan una empresa d’esta localitat va denunciar a la Guàrdia Civil que algú havia suplantat la seua identitat en internet i els havia estafat 15.000 euros. Els diners venien d’una factura d’un client d’Argentina, però en lloc d’haver-se ingressat en el compte bancari de l’empresa es va fer en un compte desconegut.

 

Segons les investigacions, la presumpta autora hauria pogut realitzar esta estafa després d”atacar’ un compte de correu electrònic que afectara el sistema de seguretat de l’empresa. I, una volta en la web, reenviava els correus dels clients a altres que estaven controlats per ella mentres es feia passar per l’empresa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.