17.9 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Investiguen a una xica per estafar 15.000 a una empresa en Novelda

Imatge de diversos bitllets de 50 euros requisats pels Mossos d'Esquadra

La xica ha estafat 15.000 euros a una empresa en Novelda | Cedida

 

La Guàrdia Civil d’Alacant investiga en Palma de Mallorca (Illes Balears) a una xica, de 29 anys, com a presumpta autora d’un delicte d’estafa a una empresa de Novelda, en la comarca del Vinalopó Mitjà, i per un altre de falsedat documental.

 

Els van passar cap a finals de maig de 2019 quan una empresa d’esta localitat va denunciar a la Guàrdia Civil que algú havia suplantat la seua identitat en internet i els havia estafat 15.000 euros. Els diners venien d’una factura d’un client d’Argentina, però en lloc d’haver-se ingressat en el compte bancari de l’empresa es va fer en un compte desconegut.

 

Segons les investigacions, la presumpta autora hauria pogut realitzar esta estafa després d”atacar’ un compte de correu electrònic que afectara el sistema de seguretat de l’empresa. I, una volta en la web, reenviava els correus dels clients a altres que estaven controlats per ella mentres es feia passar per l’empresa.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.