16.3 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Mor un bebé de 9 mesos en tocar un poal de la neteja en Gandia

bebè

Un bebé confiant en la mà d’un adult   | Pexels

 

Un bebé de nou mesos ha mort este dimarts de vesprada després de tindre contacte amb un poal que contenia aigua amb lleixiu quan estava gatejant en un casa del municicpi de Gandia, en la comarca de la Safor (València) segons han informat fonts policials.

 

L’autòpsia determinarà les causes exactes de la mort del bebé, el cos del qual no presentava signes de violència. La defunció es va produir cap a les 19.00 hores de la nit, en l’hospital a on havia sigut traslladat després de l’accident. La Policia Nacional investiga els fets per i si existix alguna responsabilitat en la mort del xiquet, que es trobava amb la mare en el moment dels fets.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.

Catarroja condemna l’assassinat masclista de Natividad i revisarà els seus protocols

L'Ajuntament ha guardat un minut de silenci i ha convocat una taula multidisciplinària per a revisar la coordinació i la prevenció. Després de la defunció de la víctima, el jutge va decretar presó provisional per al detingut.

El PSPV demana suspendre a un càrrec de València investigat en la trama de Leire Díez

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió de militància i la dimissió de José Vicente Berlanga de l'Executiva provincial, i ha demanat obrir expedient disciplinari. La decisió arriba després de les diligències de la Guàrdia Civil, si bé encara no consta investigació judicial sobre ell.

Quatre jornades de vaga mèdica culminen amb una manifestació a València

Les quatre jornades d'atur mèdic es tanquen amb una marxa a les 19.00 a València mentres Sanitat i els sindicats mantenen obertes les negociacions. Les parts mesuren el seguiment amb criteris distints i perfilen sis eixos per a l'acord.

Morant demana la dimissió del conseller de Sanitat i una auditoria urgent de l’Hospital del Vinalopó

Diana Morant ha exigit una auditoria urgent de l'Hospital del Vinalopó, gestionat per Ribera Salut, i ha demanat la dimissió del conseller Marciano Gómez. Denúncia que la pròrroga de la concessió agreuja retards i deriva pressió a l'Hospital General d'Elx.