408 multes per incomplir les mesures sanitàries en setembre en Alacant

La Regidoria de Seguretat de l'Ajuntament d'Alacant, dirigida per José Ramón González, ha fet un balanç de les intervencions fetes durant el mes de setembre per la Policia Local que han superant les 408 denúncies per desobediència en incomplir les mesures de seguretat i sanitàries decretades per a fer front al coronavirus.

 

L'Ajuntament ha explicat que en els continus dispositius i operatius desplegats en tota la ciutat pels agents policials han sancionat a 193 persones per no portar les obligades mascaretes de protecció, amb multes de 100 euros. Des de la Policia Local es recorda que el Govern obliga a les persones de sis anys d'ara en avant a l'ús de la mascareta en tot moment en el carrer, en espais a l'aire lliure i en espais tancats d'ús públic o oberts al públic.

 

Del total de sancions imposades en este últim mes 129 han sigut per celebrar botellons en diferents places i parcs de la ciutat, desallotjant els agents a les persones reunides consumint alcohol que està prohibit amb operatius preventius en la ciutat per al seu control i vigilància.

 

16 sancions en establiments d'hostaleria

Respecte a les intervencions en els establiments d'hostaleria i restauració la policia ha fet centenars d'inspeccions i vigilàncies alçant un total de 16 sancions per incomplir els horaris de tancaments decretats a les 01.00 hores, els distanciaments entre clients i taules i les mesures de seguretat.

 

El regidor de Seguretat ha demanat «prevenció, conscienciació, compliment i responsabilitat individual de totes les mesures de seguretat», i va insistir en què «és decisiu en estos complicats moments ser més estrictes i responsables amb les mesures preventives de seguretat i sanitàries, els distanciaments, ús de mascaretes i higiene de mans perquè hem de fer tot el que està en  les nostres mans per a posar fre a la pandèmia i evitar mesures mes restrictives que serien perjudicials per a la nostra economia».

 

De la mateixa manera, la Policia ha hagut d'atendre un total de 369 queixes de soroll i festes en cases que molestaven als veïns per denúncies de particulars, i sancionat a 13 per consum de substàncies estupefaents i a 10 per incomplir l'ordenança de neteja en Alacant, entre altres sancions interposades este mes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Arcadi España reafirma com a prioritat la reforma del finançament autonòmic i la quitació de deute

Arcadi España situa entre les seues prioritats la reforma del model de finançament autonòmic dissenyat per María Jesús Montero i la quitació de deute a les comunitats, ja en tramitació en el Congrés.

Vox manté la prioritat nacional i el PP desplaça el debat a l’arrelament en les ajudes socials

Vox defén que els nacionals tinguen prioritat en l'accés a ajudes socials mentres el PP centra la discussió a exigir arrelament. PSPV i Compromís alerten que el concepte de prioritat nacional és inconstitucional i racista.

El Govern reforça les ajudes fiscals als afectats per la dana de València i els incendis forestals

El Govern aprova un reial decret llei amb millores financeres i exempcions fiscals per als afectats per la dana a València i pels incendis forestals del passat estiu, amb més de 9.200 milions mobilitzats entre 2024 i 2025.

Rubén Burgos apel·la al compromís total del València Basket abans de l’inici del playoff

Rubén Burgos destaca la il·lusió i el compromís del València Basket abans dels quarts de final de la Lliga Femenina davant Ensino Lugo i confia a barallar per revalidar el títol.

Matías Dituro es consolida com el porter de confiança de Sarabia a l’Elx

Matías Dituro acumula 17 partits de Lliga amb l'Elx i supera a Iñaki Peña en minuts disputats, consolidant-se com el portera de confiança de Sarabia en plena reacció de l'equip il·licità.

Dimitrievski confia en el cansament de l’Atlètic i demana estrényer a Mestalla

Stole Dimitrievski considera que l'Atlètic de Madrid arribarà més cansat a Mestalla per la Champions i demana al València un partit intens per a aprofitar l'ocasió.

Detingut en l’aeroport d’Alacant-Elx amb 3,5 quilos de cocaïna ocults en una maleta

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 27 anys en l'aeroport d'Alacant-Elx després de trobar 3,5 quilos de cocaïna ocults en un doble fons de la seua maleta, classificada com a equipatge rush.

La comissió de vivenda d’Alacant seguix malgrat l’informe que limita les compareixences

La comissió municipal sobre les irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan manté les seues sessions de l'11 i 22 de maig malgrat un informe del secretari que desaconsella citacions i restringix les compareixences.