408 multes per incomplir les mesures sanitàries en setembre en Alacant

La Regidoria de Seguretat de l'Ajuntament d'Alacant, dirigida per José Ramón González, ha fet un balanç de les intervencions fetes durant el mes de setembre per la Policia Local que han superant les 408 denúncies per desobediència en incomplir les mesures de seguretat i sanitàries decretades per a fer front al coronavirus.

 

L'Ajuntament ha explicat que en els continus dispositius i operatius desplegats en tota la ciutat pels agents policials han sancionat a 193 persones per no portar les obligades mascaretes de protecció, amb multes de 100 euros. Des de la Policia Local es recorda que el Govern obliga a les persones de sis anys d'ara en avant a l'ús de la mascareta en tot moment en el carrer, en espais a l'aire lliure i en espais tancats d'ús públic o oberts al públic.

 

Del total de sancions imposades en este últim mes 129 han sigut per celebrar botellons en diferents places i parcs de la ciutat, desallotjant els agents a les persones reunides consumint alcohol que està prohibit amb operatius preventius en la ciutat per al seu control i vigilància.

 

16 sancions en establiments d'hostaleria

Respecte a les intervencions en els establiments d'hostaleria i restauració la policia ha fet centenars d'inspeccions i vigilàncies alçant un total de 16 sancions per incomplir els horaris de tancaments decretats a les 01.00 hores, els distanciaments entre clients i taules i les mesures de seguretat.

 

El regidor de Seguretat ha demanat «prevenció, conscienciació, compliment i responsabilitat individual de totes les mesures de seguretat», i va insistir en què «és decisiu en estos complicats moments ser més estrictes i responsables amb les mesures preventives de seguretat i sanitàries, els distanciaments, ús de mascaretes i higiene de mans perquè hem de fer tot el que està en  les nostres mans per a posar fre a la pandèmia i evitar mesures mes restrictives que serien perjudicials per a la nostra economia».

 

De la mateixa manera, la Policia ha hagut d'atendre un total de 369 queixes de soroll i festes en cases que molestaven als veïns per denúncies de particulars, i sancionat a 13 per consum de substàncies estupefaents i a 10 per incomplir l'ordenança de neteja en Alacant, entre altres sancions interposades este mes.

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.