Desmantellen una organització dedicada al robatori amb força en hotels de luxe en Gandia

 

L’Equip de Policia Judicial de Gandia i l’Àrea d’Investigació d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), ha desenvolupat l’operació ‘PUTT-GOWL’, procedint a la desarticulació d’una organització criminal d’origen algerià que es dedicava a la comissió de robatoris amb força en suites d’hotels de luxe per tot el territori nacional.

 

Esta organització delictiva estava formada per una sèrie d’escalons, sent el primer escaló el que executava materialment el fet i els posteriors els que s’encarregaven de la logística i de donar
eixida al que s’havia furtat.

 

En el 2019, fruit de les investigacions, es va poder identificar a un dels autors de l’organització pel robatori comés en un hotel d’alt standing de Barcelona, conseguint fer-se amb un botí de més
de 100.000 euros.

 

Del resultat de la investigació s’ha pogut detindre a dos hòmens d’origen algerià, de 42 i 60 anys i investigar a una xica de la mateixa nacionalitat, de 23 anys, per la seua presumpta implicació en
diferents delictes de robatori amb força, pertinença a organització criminal i falsedat documental, en tot el territori nacional, específicament en les províncies de València, Barcelona i Girona.

 

Han sigut recuperats alguns dels efectes personals i documentació de les víctimes, els que han sigut entregats i reconeguts per estes com seus. Les diligències han sigut entregades en el Jutjat d’Instrucció núm.1 d’Alacant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.