Desmantellen una organització dedicada al robatori amb força en hotels de luxe en Gandia

 

L’Equip de Policia Judicial de Gandia i l’Àrea d’Investigació d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), ha desenvolupat l’operació ‘PUTT-GOWL’, procedint a la desarticulació d’una organització criminal d’origen algerià que es dedicava a la comissió de robatoris amb força en suites d’hotels de luxe per tot el territori nacional.

 

Esta organització delictiva estava formada per una sèrie d’escalons, sent el primer escaló el que executava materialment el fet i els posteriors els que s’encarregaven de la logística i de donar
eixida al que s’havia furtat.

 

En el 2019, fruit de les investigacions, es va poder identificar a un dels autors de l’organització pel robatori comés en un hotel d’alt standing de Barcelona, conseguint fer-se amb un botí de més
de 100.000 euros.

 

Del resultat de la investigació s’ha pogut detindre a dos hòmens d’origen algerià, de 42 i 60 anys i investigar a una xica de la mateixa nacionalitat, de 23 anys, per la seua presumpta implicació en
diferents delictes de robatori amb força, pertinença a organització criminal i falsedat documental, en tot el territori nacional, específicament en les províncies de València, Barcelona i Girona.

 

Han sigut recuperats alguns dels efectes personals i documentació de les víctimes, els que han sigut entregats i reconeguts per estes com seus. Les diligències han sigut entregades en el Jutjat d’Instrucció núm.1 d’Alacant.

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.