8.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Desmantellen una organització dedicada al robatori amb força en hotels de luxe en Gandia

 

L’Equip de Policia Judicial de Gandia i l’Àrea d’Investigació d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), ha desenvolupat l’operació ‘PUTT-GOWL’, procedint a la desarticulació d’una organització criminal d’origen algerià que es dedicava a la comissió de robatoris amb força en suites d’hotels de luxe per tot el territori nacional.

 

Esta organització delictiva estava formada per una sèrie d’escalons, sent el primer escaló el que executava materialment el fet i els posteriors els que s’encarregaven de la logística i de donar
eixida al que s’havia furtat.

 

En el 2019, fruit de les investigacions, es va poder identificar a un dels autors de l’organització pel robatori comés en un hotel d’alt standing de Barcelona, conseguint fer-se amb un botí de més
de 100.000 euros.

 

Del resultat de la investigació s’ha pogut detindre a dos hòmens d’origen algerià, de 42 i 60 anys i investigar a una xica de la mateixa nacionalitat, de 23 anys, per la seua presumpta implicació en
diferents delictes de robatori amb força, pertinença a organització criminal i falsedat documental, en tot el territori nacional, específicament en les províncies de València, Barcelona i Girona.

 

Han sigut recuperats alguns dels efectes personals i documentació de les víctimes, els que han sigut entregats i reconeguts per estes com seus. Les diligències han sigut entregades en el Jutjat d’Instrucció núm.1 d’Alacant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La UPV ret homenatge al gremi d’artistes fallers amb un mural

La UPV dedica un mural al gremi d'artistes fallers que recrea un taller tradicional i combina ciència, falles i divulgació amb perspectiva de gènere. L'obra, inspirada en ninots premiats de La Ciència als Falles, acompanya la tercera edició del concurs, obert fins al 14 de març.

Presó per a tres hòmens per robar i enviar cascall a Espanya i els Estats Units

Detinguts tres hòmens i ingressats a la presó per enviar càpsules seques de cascall a Màlaga, Àvila, Mallorca i els Estats Units. La Guàrdia Civil va confiscar 527 quilos robats en plantacions legals d'Albacete i va destapar la xarxa en l'operació Guru25.

Dos menors i deu dones assassinades en l’arrancada de 2026; sis casos tenien denúncies prèvies

L'inici de 2026 se salda amb 10 dones assassinades i dos crims vicaris contra menors. En sis casos hi havia denúncies prèvies, però la protecció va fallar.

Dos anys de l’incendi de Campanar: l’edifici avança en la seua reconstrucció integral

El residencial de Campanar complix dos anys de l'incendi amb les obres de rehabilitació ja encarrilades. Els veïns commemoren a les víctimes i miren al retorn a casa.

Relleva, la primera incubadora d’agricultors cooperativistes

Anecoop impulsa Relleva, un programa pioner que professionalitza a jóvens agricultors en cooperatives valencianes amb plans de negoci, mentoria i comunitat. Tres històries mostren que del camp es pot viure amb gestió i visió empresarial.

L’edat més comuna a Espanya és 49 anys i es repetix en la Comunitat Valenciana

L'INE situa en 49 anys l'edat més repetida a Espanya i en 12 comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana. En àrees despoblades la moda escala fins a 61 anys.

Dissabte solejat i poc vent en la Comunitat Valenciana

El cel estarà buidat este dissabte, amb algun interval de núvols baixos en el sud d'Alacant a primeres hores i vent fluix amb brises a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior nord de Castelló, baixaran lleugerament en el litoral i es mantindran en la resta.

Pascual va revelar que van decidir al matí que Punter jugara i va negar una estratègia

El tècnic del Barcelona va explicar que la participació de Kevin Punter es va tancar el mateix matí de l'encreuament de quarts davant UCAM Murcia i va rebutjar que fora una maniobra. Va defendre que van seguir el pla mèdic i va valorar un dol igualat resolt en l'últim quart.