Desmantellen una organització dedicada al robatori amb força en hotels de luxe en Gandia

 

L’Equip de Policia Judicial de Gandia i l’Àrea d’Investigació d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), ha desenvolupat l’operació ‘PUTT-GOWL’, procedint a la desarticulació d’una organització criminal d’origen algerià que es dedicava a la comissió de robatoris amb força en suites d’hotels de luxe per tot el territori nacional.

 

Esta organització delictiva estava formada per una sèrie d’escalons, sent el primer escaló el que executava materialment el fet i els posteriors els que s’encarregaven de la logística i de donar
eixida al que s’havia furtat.

 

En el 2019, fruit de les investigacions, es va poder identificar a un dels autors de l’organització pel robatori comés en un hotel d’alt standing de Barcelona, conseguint fer-se amb un botí de més
de 100.000 euros.

 

Del resultat de la investigació s’ha pogut detindre a dos hòmens d’origen algerià, de 42 i 60 anys i investigar a una xica de la mateixa nacionalitat, de 23 anys, per la seua presumpta implicació en
diferents delictes de robatori amb força, pertinença a organització criminal i falsedat documental, en tot el territori nacional, específicament en les províncies de València, Barcelona i Girona.

 

Han sigut recuperats alguns dels efectes personals i documentació de les víctimes, els que han sigut entregats i reconeguts per estes com seus. Les diligències han sigut entregades en el Jutjat d’Instrucció núm.1 d’Alacant.

Últimes notícies

Pérez Llorca gaudix de la quinta mascletà de les Fogueres de Sant Joan a Alacant

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assistit a la quinta mascletà del concurs de les Fogueres de Sant Joan a Alacant, disparada per Pirotècnia Ferrández, després de visitar els racons dels mitjans de comunicació als jardins del Palau Provincial.

Una mascletà digital a Alacant arriba als 124,2 decibels en plenes Fogueres

La pirotècnia Hermanos Ferrández de Beniel ha disparat a la plaça dels Luceros d'Alacant una mascletà digital de cinc minuts i 24 segons que ha arribat als 124,2 decibels, amb 150 quilos de pólvora.

Zorita i Sumacàrcer freguen els 39 graus en el segon dia del pic de calor a la Comunitat

Zorita del Maestrazgo i Sumacàrcer han registrat 38,8 graus en el segon dia del pic de l’episodi càlid, amb alerta groga per altes temperatures en tota la província de València i el sud d’Alacant.

Plans especials de seguretat i emergències per a l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

L’eclipsi total de Sol del 12 d’agost comptarà amb un Pla Especial de Seguretat i un altre de Protecció Civil per a ordenar la mobilitat, reforçar la seguretat i coordinar la resposta davant possibles emergències a tot l’Estat.

L’ATV facilita 29.314 declaracions de la renda a una setmana del tancament de campanya

El termini finalitza el 30 de juny i la cita prèvia es pot sol·licitar fins al dia 29

La Generalitat reclama 4.000 milions a l’Estat per a la dependència i veu curta la inversió actual

La consellera Elena Albalat considera insuficient la inversió estatal de 2.218 milions per a la dependència i exigix al Govern que salde un deute de 4.000 milions amb la Comunitat Valenciana.

Així treballen els bombers que vigilen el foc en la Nit de la Cremà d’Alacant

La Nit de la Cremà d’Alacant mobilitza un dispositiu de 180 bombers i 40 vehicles per a controlar la crema de 92 fogueres i garantir que la ciutat puga viure el final de festa amb seguretat.

Els residents valencians podran tindre abonament del transport de Madrid sense estar empadronats

La Comunitat Valenciana ha mostrat interés en firmar un conveni amb la Comunitat de Madrid perquè els seus residents puguen accedir als abonos del transport públic madrileny sense necessitat d’estar empadronats allí, en un model similar al que ja funciona amb Castilla-La Mancha.