Desmantellen una organització dedicada al robatori amb força en hotels de luxe en Gandia

 

L’Equip de Policia Judicial de Gandia i l’Àrea d’Investigació d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), ha desenvolupat l’operació ‘PUTT-GOWL’, procedint a la desarticulació d’una organització criminal d’origen algerià que es dedicava a la comissió de robatoris amb força en suites d’hotels de luxe per tot el territori nacional.

 

Esta organització delictiva estava formada per una sèrie d’escalons, sent el primer escaló el que executava materialment el fet i els posteriors els que s’encarregaven de la logística i de donar
eixida al que s’havia furtat.

 

En el 2019, fruit de les investigacions, es va poder identificar a un dels autors de l’organització pel robatori comés en un hotel d’alt standing de Barcelona, conseguint fer-se amb un botí de més
de 100.000 euros.

 

Del resultat de la investigació s’ha pogut detindre a dos hòmens d’origen algerià, de 42 i 60 anys i investigar a una xica de la mateixa nacionalitat, de 23 anys, per la seua presumpta implicació en
diferents delictes de robatori amb força, pertinença a organització criminal i falsedat documental, en tot el territori nacional, específicament en les províncies de València, Barcelona i Girona.

 

Han sigut recuperats alguns dels efectes personals i documentació de les víctimes, els que han sigut entregats i reconeguts per estes com seus. Les diligències han sigut entregades en el Jutjat d’Instrucció núm.1 d’Alacant.

Últimes notícies

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.

Camarero atribuíx a la regularització de migrants l’aturada en la baixada de l’atur al juliol

La vicepresidenta del Consell, Susana Camarero, assegura que la regularització extraordinària de migrants ha frenat la tendència descendent de l’atur al juliol en la Comunitat Valenciana i reclama finançament extra a l’Estat per a reforçar els serveis públics d’ocupació.

Pla de recuperació urgent després de l’incendi a la Serra d’Espadà

La Generalitat ha iniciat amb els ajuntaments un pla de recuperació de la Serra d’Espadà després de l’incendi que ha cremat 9.568 hectàrees, amb actuacions prioritàries en infraestructures, serveis municipals i entorn natural.

Autocaravana completa en la Comunitat Valenciana per a vore l’eclipsi solar

Les autocaravanes s’han convertit en una alternativa als hotels per a vore l’eclipsi solar del 12 d’agost, amb el parc valencià ja completament llogat.

8,7 milions per a la segona fase d’obres en la presa de Buseo després de la DANA

El Consell ha declarat d’emergència la segona fase d’obres en la presa de Buseo, amb una inversió de 8,7 milions per a reforçar-ne la seguretat després de la DANA d’octubre de 2024. Després d’una primera intervenció ja acabada, es preveu una tercera fase per a augmentar la capacitat de desguàs davant crescudes extraordinàries.

El Consell manté congelats els preus universitaris i amplia les ajudes de 500 euros per material escolar per la dana

El Consell ha aprovat mantindre congelats un any més els preus públics universitaris a la Comunitat Valenciana i ha ampliat les ajudes extraordinàries de 500 euros per a material escolar a nous col·lectius d’estudiants afectats per la dana, amb un pressupost màxim de 20 milions d’euros per a 2026.

56,4 milions per a recuperar les conques del Túria, Magre, Poyo i Picassent afectades per la dana

El Consell ha autoritzat una inversió de 56,4 milions en 48 mesos per a renaturalitzar les conques del Túria, Magre, Poyo i Picassent afectades per la dana. Els treballs arribaran a 52 municipis valencians i se centraran en previndre danys futurs i millorar la biodiversitat.
FILMOTECA D'ESTIU