15.8 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

La Platja del Gurugú es reobre al bany

 

L’Ajuntament de Castelló comunica la reobertura al bany Habitagte, platja del Gurugú este dimarts després d’informar la Direcció General de l’Aigua de la Generalitat Valenciana que l’estat de l’aigua és apte per al bany.

Les últimes analítiques realitzades assenyalen que l’aigua torna a situar-se per sota dels límits establerts pel Reial Decret 1341/2007, d’11 d’octubre, sobre la gestió d’aigües de bany.

Els valors obtinguts en les mostres indiquen l’absència de contaminació d’origen residual a la zona de bany. Cal recordar que este dilluns es va activar el protocol de forma automàtica després de l’avís de la Direcció General d’Aigües de la Generalitat Valenciana i es va prohibir el bany al detectar nivells elevats de paràmetres microbiològics.

Segons els serveis tècnics municipals, ha estat un episodi de contaminació puntual que ja ha cessat. L’origen no s’ha determinat, però es descarta que siga a causa d’obres municipals o de filtracions de la xarxa de clavegueram local.

Últimes notícies

Bernabé reivindica la Constitució com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat

En l'acte pel Dia de la Constitució a València, Pilar Bernabé ha defés la Carta Magna com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat i ha apel·lat a cuidar la democràcia cada dia.

Pilar Bernabé admet fallades del PSOE en atendre les denunciants de Paco Salazar

La secretària d'Igualtat del PSOE reconeix que el partit no va estar a l'altura amb les dones que van denunciar a Paco Salazar i anuncia una revisió del protocol.

Bernabé titlla d’intolerable que Mazón seguisca com a diputat després dels seus missatges amb Pradas en la DANA

La delegada del Govern critica que el expresident mantinga l'escó i l'aforament després de divulgar-se els xats del dia de la DANA amb Salomé Pradas. Assenyala al PP per protegir-lo.

Els Arts estrena Luisa Miller de Verdi amb el debut operístic de sir Mark Elder

El Palau de les Arts presenta el 10 de desembre Luisa Miller de Verdi, amb el debut operístic de sir Mark Elder i direcció escènica de Valentina Carrasco. La producció forma part del 20 aniversari del coliseu valencià.

El sector hoteler de la Comunitat Valenciana preveu una ocupació del 77% en el pont

La Comunitat Valenciana anticipa una ocupació mitjana del 77% en el pont de la Constitució i la Immaculada. València frega el 'ple tècnic' per la Marató i l'interior registra bones xifres.

Jorge Suárez entrega a la jutgessa notes manuscrites seues i de Pradas del Cecopi

El subdirector d'Emergències ha aportat a la instrucció els seus apunts i les notes manuscrites de Salomé Pradas de la reunió del Cecopi del 29 d'octubre. Els documents reflectixen recomanacions considerades per a l'És-Alert que no van arribar a l'avís final.

La Diputació de València presenta ‘La teua fas gran el nostre Nadal’ per a la seua campanya de Nadal

La corporació ha presentat la campanya nadalenca amb el lema 'El teu fas gran el nostre Nadal'. La programació inclourà la 'Vila del Nadal', concerts, tallers, circ i una exposició de pesebres.

Paiporta ha condecorat a la ciutadania i a 900 agents per la seua ajuda en la DANA

Paiporta ha condecorat a la ciutadania i a més de 900 agents per la seua labor durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. La cerimònia ha reunit un miler de persones i ha posat en valor la coordinació entre administracions i cossos de seguretat.