La Platja del Gurugú es reobre al bany

 

L’Ajuntament de Castelló comunica la reobertura al bany Habitagte, platja del Gurugú este dimarts després d’informar la Direcció General de l’Aigua de la Generalitat Valenciana que l’estat de l’aigua és apte per al bany.

Les últimes analítiques realitzades assenyalen que l’aigua torna a situar-se per sota dels límits establerts pel Reial Decret 1341/2007, d’11 d’octubre, sobre la gestió d’aigües de bany.

Els valors obtinguts en les mostres indiquen l’absència de contaminació d’origen residual a la zona de bany. Cal recordar que este dilluns es va activar el protocol de forma automàtica després de l’avís de la Direcció General d’Aigües de la Generalitat Valenciana i es va prohibir el bany al detectar nivells elevats de paràmetres microbiològics.

Segons els serveis tècnics municipals, ha estat un episodi de contaminació puntual que ja ha cessat. L’origen no s’ha determinat, però es descarta que siga a causa d’obres municipals o de filtracions de la xarxa de clavegueram local.

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.