14 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

5 anys de presó per clavar un matxet a un home a Borriana

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a cinc anys de presó un home per un delicte d’assassinat en grau de temptativa, per al que aprecia l’atenuant de reparació de dany.

La sentència, dictada després que la defensa del penat arribés a un acord amb el ministeri fiscal pel qual reconeixia els fets i acceptava la pena sol·licitada per ells, li prohibeix acostar-se a menys de 500 metres i de comunicar-se amb la víctima principal, a la que ja ha indemnitzat, durant sis anys.

La Sala també el condemna al pagament d’una multa de 720 euros per un delicte lleu de lesions, pel qual haurà d’indemnitzar una segona perjudicada amb 280 euros.

Els fets van passar durant la vesprada nit del 20 de juny de 2020 a les proximitats d’un bar de Borriana, quan el condemnat es va acostar per l’esquena a la víctima amb un matxet de grans dimensions que li va clavar a la part esquerra del cap, la qual cosa li va provocar una ferida de cinc centímetres amb sagnat immediat, de la qual va tardar a curar 30 dies.

El ferit estava acompanyat d’una dona que, per evitar un nou atac, es va interposar entre la víctima i el condemnat, qui la va agredir a la mà amb l’arma i li va tallar en un dit.

Últimes notícies

Pérez Llorca pren este dimarts possessió com president de la Generalitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca pren possessió davant Les Corts després de la seua investidura amb els vots de PP i Vox i el relleu de Carlos Mazón. L'acte inclou jurament, Proposició del programa i un minut de silenci per José Luis Olivas.

Pérez Llorca pren este dimarts possessió com president de la Generalitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca pren possessió davant el ple de Les Corts després de la seua investidura amb els vots de PP i Vox. L'acte tanca el tràmit iniciat amb el seu nomenament en el BOE.

Pérez Llorca pren este dimarts possessió com president de la Generalitat Valenciana

Pérez Llorca pren possessió davant Les Corts com a nou president després de la seua investidura amb els vots de PP i Vox. Després de jurar el càrrec, presentarà el seu programa.

Desarticulada una banda que va robar més de 420.000 euros en bicicletes d’alta gamma en robatoris fulgurants

La Guàrdia Civil i la Policia Nacional detenen tres integrants relacionats amb 11 assalts en diversos punts del país

Els nous consellers juren el càrrec i Pérez Llorca fixa com a objectiu reforçar la confiança pública

El president apel·la a afiançar ponts institucionals, millorar la coordinació i estar 'més prop de la ciutadania' en l’inici del nou Consell

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets