5 anys de presó per clavar un matxet a un home a Borriana

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a cinc anys de presó un home per un delicte d’assassinat en grau de temptativa, per al que aprecia l’atenuant de reparació de dany.

La sentència, dictada després que la defensa del penat arribés a un acord amb el ministeri fiscal pel qual reconeixia els fets i acceptava la pena sol·licitada per ells, li prohibeix acostar-se a menys de 500 metres i de comunicar-se amb la víctima principal, a la que ja ha indemnitzat, durant sis anys.

La Sala també el condemna al pagament d’una multa de 720 euros per un delicte lleu de lesions, pel qual haurà d’indemnitzar una segona perjudicada amb 280 euros.

Els fets van passar durant la vesprada nit del 20 de juny de 2020 a les proximitats d’un bar de Borriana, quan el condemnat es va acostar per l’esquena a la víctima amb un matxet de grans dimensions que li va clavar a la part esquerra del cap, la qual cosa li va provocar una ferida de cinc centímetres amb sagnat immediat, de la qual va tardar a curar 30 dies.

El ferit estava acompanyat d’una dona que, per evitar un nou atac, es va interposar entre la víctima i el condemnat, qui la va agredir a la mà amb l’arma i li va tallar en un dit.

Últimes notícies

Vuit quilòmetres d’aturades a l’A-7 a Torrent per unes obres en plena hora punta

Unes obres a l’A-7 en el terme de Torrent han provocat este dilluns al matí vuit quilòmetres de retencions en sentit Barcelona, mentres la resta d’accessos a València registren el trànsit dens habitual.

Calor intens i ruixats puntuals al nord d’Alacant mentre pugen les màximes a València

La Comunitat Valenciana tindrà hui un oratge estable i majoritàriament solejat, amb més calor a València i ruixats aïllats amb tronada al nord d’Alacant a la vesprada.

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.