Rescatat el cos sense vida d’un banyista en l’escullera del port de València

Un mort en una platja | cedida

 

La Guàrdia Civil ha rescatat este dimarts al voltant de les onze del matí, el cos sense vida d’una persona, en el nord de l’escullera del port de València. Els efectius de seguretat han actuat després de rebre la telefonada d’un banyista informant que hi havia un cos flotant prop de les boies. 

 

Fonts de Salvament Marítim han confirmat que el rescat s’ha dut a terme durant una hora i mitja, ja que l’embarcació ‘Salvamar Pollux’ no podia accedir al cadàver, ja que este es trobava al costat de la riba.

 

Finalment, a les 12.54 hores, l’embarcació de bombers, junt amb la Guàrdia Civil, han conseguit recuperar el cos, del que fins al moment no se sap la identitat. 

 

La comissió judicial ha sigut alertada del succés, i s’ha dut a terme els processos pertinents per al reconeixement del cos. En només uns minuts, ha sigut traslladat fins a l’Institut de Medicina Legal de València per a realitzar l’autòpsia per ordre judicial.

 

També pots llegir…

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Avís groc per pluges i tempestes el diumenge a l’interior sud de València

La Aemet activa l'avís groc per a la vesprada del diumenge a l'interior sud de València per tempestes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possible graníssol.

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.

Jaime Ruix, el jove de 26 anys que assumix l’alcaldia d’una ciutat de 30.000 habitants

Jaime Ruix, amb 26 anys i una trajectòria política iniciada als 17, assumirà al maig l'alcaldia de La Pobla de Vallbona després d'un pacte de govern. Defén que la joventut està preparada per a gestionar ajuntaments i posa el focus en la proximitat amb els veïns.

Dissabte amb núvols, pluges febles i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles i vents fluixos de component este, sense canvis tèrmics rellevants.

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.