Rescatat el cos sense vida d’un banyista en l’escullera del port de València

Un mort en una platja | cedida

 

La Guàrdia Civil ha rescatat este dimarts al voltant de les onze del matí, el cos sense vida d’una persona, en el nord de l’escullera del port de València. Els efectius de seguretat han actuat després de rebre la telefonada d’un banyista informant que hi havia un cos flotant prop de les boies. 

 

Fonts de Salvament Marítim han confirmat que el rescat s’ha dut a terme durant una hora i mitja, ja que l’embarcació ‘Salvamar Pollux’ no podia accedir al cadàver, ja que este es trobava al costat de la riba.

 

Finalment, a les 12.54 hores, l’embarcació de bombers, junt amb la Guàrdia Civil, han conseguit recuperar el cos, del que fins al moment no se sap la identitat. 

 

La comissió judicial ha sigut alertada del succés, i s’ha dut a terme els processos pertinents per al reconeixement del cos. En només uns minuts, ha sigut traslladat fins a l’Institut de Medicina Legal de València per a realitzar l’autòpsia per ordre judicial.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Catalá recorda que només un de sis festivals seguix a la Ciutat de les Arts per la sentència acústica

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que només el festival de Les Arts es manté a la Ciutat de les Arts després d'una sentència per contaminació acústica, i atribueix a CACSA i als promotors la decisió de conservar l'emplaçament.

Borja Sémper exigix a Pedro Sánchez eleccions per a posar fi a la degradació política

El portaveu del PP, Borja Sémper, reclama a Pedro Sánchez que dissolga les Corts i convoque eleccions en considerar insostenible la situació política i els casos de corrupció. Ho ha dit a València, on ha afirmat que la degradació política espanyola ha d'acabar donant la paraula als ciutadans.

Elda decreta dol oficial per la mort d’Andrés Molina, fill predilecte de la ciutat

L’Ajuntament d’Elda ha declarat jornada de dol oficial per la mort als 68 anys d’Andrés Molina Giménez, president d’AMFI i fill predilecte, referent en la defensa dels drets de les persones amb discapacitat.