Confinen 14 dies Benigànim pel coronavirus

 

La Conselleria de Sanitat ha comunicat a mig centenar de veïns de la localitat valenciana de Benigànim, en la comarca de la Vall d’Albaida (València) que han donat positiu per Covid-19 en les proves PCR que se’ls van practicar dilluns passat.

 

Tal com han informat fonts municipals, de les 196 proves que es van fer a principis de la setmana passada, un total de 51 han donat positiu.

 

Els resultats s’han comunicat este dissabte i no hi ha constància que cap cas tinga gravetat, ja que la immensa majoria dels contagiats són asimptomàtics o presenten símptomes molt lleus, com febra. En conseqüència, bona part dels veïns d’esta localitat de 5.850 habitants quedarà confinada i és previsible que en uns dies Sanitat comence a practicar segones proves per a comprovar l’evolució dels primers contagis.

 

«Moltes famílies porten ja aïllades des que es van detectar els primers contagis, i encara que alguns dels seus membres han donat negatiu, hauran de mantindre l’aïllament perquè han estat en contacte amb altres familiars», ha explicat el regidor Llario Sempere.

 

«L’ajuntament ha decidit tancar dependències municipals quan hem tingut notícia dels primers contagis, i alguns comerços locals també han decidit tancar», ha manifestat Sempere.

 

Després de detectar 24 contagis d’origen laboral i social en el municipi, Sanitat va convocar en el polideportiu municipal a vora 200 persones per a fer-les proves PCR. Posteriorment, s’han fet unes altres proves de manera puntual, i està previst que, la setmana que ve, es duguen a terme segones proves als primers contagiats per a comprovar si estan ja lliures del coronavirus.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022