Confinen 14 dies Benigànim pel coronavirus

 

La Conselleria de Sanitat ha comunicat a mig centenar de veïns de la localitat valenciana de Benigànim, en la comarca de la Vall d’Albaida (València) que han donat positiu per Covid-19 en les proves PCR que se’ls van practicar dilluns passat.

 

Tal com han informat fonts municipals, de les 196 proves que es van fer a principis de la setmana passada, un total de 51 han donat positiu.

 

Els resultats s’han comunicat este dissabte i no hi ha constància que cap cas tinga gravetat, ja que la immensa majoria dels contagiats són asimptomàtics o presenten símptomes molt lleus, com febra. En conseqüència, bona part dels veïns d’esta localitat de 5.850 habitants quedarà confinada i és previsible que en uns dies Sanitat comence a practicar segones proves per a comprovar l’evolució dels primers contagis.

 

«Moltes famílies porten ja aïllades des que es van detectar els primers contagis, i encara que alguns dels seus membres han donat negatiu, hauran de mantindre l’aïllament perquè han estat en contacte amb altres familiars», ha explicat el regidor Llario Sempere.

 

«L’ajuntament ha decidit tancar dependències municipals quan hem tingut notícia dels primers contagis, i alguns comerços locals també han decidit tancar», ha manifestat Sempere.

 

Després de detectar 24 contagis d’origen laboral i social en el municipi, Sanitat va convocar en el polideportiu municipal a vora 200 persones per a fer-les proves PCR. Posteriorment, s’han fet unes altres proves de manera puntual, i està previst que, la setmana que ve, es duguen a terme segones proves als primers contagiats per a comprovar si estan ja lliures del coronavirus.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.

Sis mesos de presó per a un jove per agredir sexualment a una menor a Alacant

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a sis mesos de presó a un jove de 23 anys per agredir sexualment a una menor de 16 anys, parent seua, en la vivenda familiar. La sentència inclou a més orde d'allunyament, llibertat vigilada i inhabilitació per a treballar amb menors.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts els seus plans d’inversió en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca es reunix amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans d'inversió i creixement.

Labora llança ajudes als ajuntaments per a contractar aturades majors de 45 anys

Labora posarà en marxa una nova convocatòria d'ajudes dirigida a ajuntaments per a contractar dones desocupades, amb prioritat per a majors de 45 anys, i reforçar així la seua ocupabilitat i retorn al mercat laboral.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts la seua activitat i inversions en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca s'ha reunit amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans de futur i inversions.