Un xic de 29 anys amenaça de mort amb un bat de beibol a dos germans pels carrers de Torrent

Torrent

Lloc dels fets en Torrent | Maps

 

La Policia Nacional ha detingut a un home, de 29 anys i d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, en el municipi de Torrent, en la comarca de l’Horta Sud de València.

 

El xic va ser sorprés corrent darrere d’un cotxe amb un bat de beisbol en la mà i amenaçant de mort a l’ocupant. Pel que pareix també havia amenaçat al seu germà en la porta del local que regenten.

 

  

Els fets van ocórrer al voltant de l’una de la matinada, d’este dissabte, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091, per a que es dirigiren a la plaça de la Llibertat, on hi havia un home amenaçant de mort a un altre.

 

 

  

Ràpidament la patrulla es va traslladar fins al lloc dels fets, i en el trajecte, molt prop del carrer indicat, van observar a un home cridant i amb un bat de beisbol en la mà, perseguint a un vehicle.

 

 

En el moment que el sospitós es va adonar de la presència policial, va tirar el bat i va cessar la seua persecució. Els agents el van interceptar i van descobrir que moments abans el sospitós s’havia presentat en el bar que regentaven el perseguit i el seu germà, i els va amenaçar de mort, havent de fugir un d’ells en el seu cotxe ja que, pel que pareix, va començar a perseguir-lo en un estat d’agressivitat desmesurat. 

 

  

Finalment, després dels fets i les manifestacions de l’home, que va «açò no es quedarà d’esta manera, ningú es riu de mi», els policies ho van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces greus. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.