10.2 C
València
Dissabte, 3 gener, 2026

Un xic de 29 anys amenaça de mort amb un bat de beibol a dos germans pels carrers de Torrent

Torrent

Lloc dels fets en Torrent | Maps

 

La Policia Nacional ha detingut a un home, de 29 anys i d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, en el municipi de Torrent, en la comarca de l’Horta Sud de València.

 

El xic va ser sorprés corrent darrere d’un cotxe amb un bat de beisbol en la mà i amenaçant de mort a l’ocupant. Pel que pareix també havia amenaçat al seu germà en la porta del local que regenten.

 

  

Els fets van ocórrer al voltant de l’una de la matinada, d’este dissabte, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091, per a que es dirigiren a la plaça de la Llibertat, on hi havia un home amenaçant de mort a un altre.

 

 

  

Ràpidament la patrulla es va traslladar fins al lloc dels fets, i en el trajecte, molt prop del carrer indicat, van observar a un home cridant i amb un bat de beisbol en la mà, perseguint a un vehicle.

 

 

En el moment que el sospitós es va adonar de la presència policial, va tirar el bat i va cessar la seua persecució. Els agents el van interceptar i van descobrir que moments abans el sospitós s’havia presentat en el bar que regentaven el perseguit i el seu germà, i els va amenaçar de mort, havent de fugir un d’ells en el seu cotxe ja que, pel que pareix, va començar a perseguir-lo en un estat d’agressivitat desmesurat. 

 

  

Finalment, després dels fets i les manifestacions de l’home, que va «açò no es quedarà d’esta manera, ningú es riu de mi», els policies ho van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces greus. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Així van transcórrer els missatges entre Feijóo i Mazón la nit de la DANA

El lliurament dels missatges d'Alberto Núñez Feijóo completa la seqüència del xat amb Carlos Mazón durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. L'intercanvi reflectix problemes de comunicació, dubtes sobre víctimes i coordinació institucional.

PSOE i Compromís acusen a Feijóo de prioritzar el relat en la dana i demanen la seua dimissió

PSOE i Compromís han carregat contra Feijóo pels missatges enviats a Mazón la nit de la dana, que al seu juí proven que el PP va cuidar el relat i no a les víctimes.

Feijóo va animar a Mazón a liderar la comunicació el 29-O per considerar-la clau

Els WhatsApp aportats al jutjat mostren que Feijóo va instar a Mazón a portar la iniciativa informativa durant la DANA del 29-O i va oferir desplaçar-se immediatament.

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.