Un xic de 29 anys amenaça de mort amb un bat de beibol a dos germans pels carrers de Torrent

Torrent

Lloc dels fets en Torrent | Maps

 

La Policia Nacional ha detingut a un home, de 29 anys i d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, en el municipi de Torrent, en la comarca de l’Horta Sud de València.

 

El xic va ser sorprés corrent darrere d’un cotxe amb un bat de beisbol en la mà i amenaçant de mort a l’ocupant. Pel que pareix també havia amenaçat al seu germà en la porta del local que regenten.

 

  

Els fets van ocórrer al voltant de l’una de la matinada, d’este dissabte, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091, per a que es dirigiren a la plaça de la Llibertat, on hi havia un home amenaçant de mort a un altre.

 

 

  

Ràpidament la patrulla es va traslladar fins al lloc dels fets, i en el trajecte, molt prop del carrer indicat, van observar a un home cridant i amb un bat de beisbol en la mà, perseguint a un vehicle.

 

 

En el moment que el sospitós es va adonar de la presència policial, va tirar el bat i va cessar la seua persecució. Els agents el van interceptar i van descobrir que moments abans el sospitós s’havia presentat en el bar que regentaven el perseguit i el seu germà, i els va amenaçar de mort, havent de fugir un d’ells en el seu cotxe ja que, pel que pareix, va començar a perseguir-lo en un estat d’agressivitat desmesurat. 

 

  

Finalment, després dels fets i les manifestacions de l’home, que va «açò no es quedarà d’esta manera, ningú es riu de mi», els policies ho van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces greus. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.