Un xic de 29 anys amenaça de mort amb un bat de beibol a dos germans pels carrers de Torrent

Torrent

Lloc dels fets en Torrent | Maps

 

La Policia Nacional ha detingut a un home, de 29 anys i d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, en el municipi de Torrent, en la comarca de l’Horta Sud de València.

 

El xic va ser sorprés corrent darrere d’un cotxe amb un bat de beisbol en la mà i amenaçant de mort a l’ocupant. Pel que pareix també havia amenaçat al seu germà en la porta del local que regenten.

 

  

Els fets van ocórrer al voltant de l’una de la matinada, d’este dissabte, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091, per a que es dirigiren a la plaça de la Llibertat, on hi havia un home amenaçant de mort a un altre.

 

 

  

Ràpidament la patrulla es va traslladar fins al lloc dels fets, i en el trajecte, molt prop del carrer indicat, van observar a un home cridant i amb un bat de beisbol en la mà, perseguint a un vehicle.

 

 

En el moment que el sospitós es va adonar de la presència policial, va tirar el bat i va cessar la seua persecució. Els agents el van interceptar i van descobrir que moments abans el sospitós s’havia presentat en el bar que regentaven el perseguit i el seu germà, i els va amenaçar de mort, havent de fugir un d’ells en el seu cotxe ja que, pel que pareix, va començar a perseguir-lo en un estat d’agressivitat desmesurat. 

 

  

Finalment, després dels fets i les manifestacions de l’home, que va «açò no es quedarà d’esta manera, ningú es riu de mi», els policies ho van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces greus. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.

Bendodo acusa el sanchismo d’estar en col·lapse després de les investigacions sobre Zapatero

Elías Bendodo sosté que el sanchismo entra en fase de solsida després dels informes de la UDEF sobre Zapatero i demana avançament electoral en considerar esgotat el projecte de Sánchez.

Educació fixa un topall de 200 euros de pujada al professorat i la rebaixa de ràtios seguix sense acord

Educació manté una oferta de pujada progressiva de fins a 200 euros mensuals al professorat i retarda la rebaixa de ràtios al curs 2027-2028, mentres la taula sectorial seguix sense acord.

La dona aïllada a Alacant per hantavirus continua la quarantena a casa darrere l’altre PCR negatiu

La dona de 32 anys aïllada per sospita de hantavirus a Alacant acumula cinc PCR negatives i seguix en quarantena domiciliària sota vigilància activa de Salut Pública fins al 5 de juny.

Felipe González augura que Europa necessitarà fins a deu anys per a assumir la seua seguretat i defensa

Felipe González calcula que Europa tardarà entre huit i deu anys a fer-se càrrec de la seua seguretat i defensa, sempre que supere els interessos nacionals. Defén més inversió pròpia en defensa, mantindre l'energia nuclear i reforçar infraestructures davant l'augment de població.

Roberto Bautista s’acomiada de Roland Garros en primera ronda

Roberto Bautista, en la seua última temporada com a professional, cau en primera ronda de Roland Garros davant Brandon Nakashima i s'acomiada del Gran eslam parisenc.