Un xic de 29 anys amenaça de mort amb un bat de beibol a dos germans pels carrers de Torrent

Torrent

Lloc dels fets en Torrent | Maps

 

La Policia Nacional ha detingut a un home, de 29 anys i d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, en el municipi de Torrent, en la comarca de l’Horta Sud de València.

 

El xic va ser sorprés corrent darrere d’un cotxe amb un bat de beisbol en la mà i amenaçant de mort a l’ocupant. Pel que pareix també havia amenaçat al seu germà en la porta del local que regenten.

 

  

Els fets van ocórrer al voltant de l’una de la matinada, d’este dissabte, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091, per a que es dirigiren a la plaça de la Llibertat, on hi havia un home amenaçant de mort a un altre.

 

 

  

Ràpidament la patrulla es va traslladar fins al lloc dels fets, i en el trajecte, molt prop del carrer indicat, van observar a un home cridant i amb un bat de beisbol en la mà, perseguint a un vehicle.

 

 

En el moment que el sospitós es va adonar de la presència policial, va tirar el bat i va cessar la seua persecució. Els agents el van interceptar i van descobrir que moments abans el sospitós s’havia presentat en el bar que regentaven el perseguit i el seu germà, i els va amenaçar de mort, havent de fugir un d’ells en el seu cotxe ja que, pel que pareix, va començar a perseguir-lo en un estat d’agressivitat desmesurat. 

 

  

Finalment, després dels fets i les manifestacions de l’home, que va «açò no es quedarà d’esta manera, ningú es riu de mi», els policies ho van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces greus. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Quatre detinguts per una sèrie de robatoris en àrees de servici de l’AP-7 entre la Comunitat Valenciana i Múrcia

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup que presumptament robava en àrees de servici de l’AP-7 a Castelló, València, Alacant i Múrcia, amb quatre hòmens detinguts de 35 a 45 anys.

Així és la nova equipació del Valencia CF amb detalls en roig Torino per a l’últim any a Mestalla

El Valencia CF i Puma han presentat la camiseta de la temporada 2026-27, que combina el blanc tradicional amb detalls en roig Torino i pantaló i mitjons negres, com a homenatge al Camp de Mestalla en la seua temporada de comiat.

Nacho Mañó nega maltractament o assetjament a Lydia Rodríguez i denuncia un dany irreparable a la seua imatge

El músic valencià Nacho Mañó, exmembre de Presuntos Implicados, ha difós un comunicat on nega haver maltractat o assetjat Lydia Rodríguez i assegura que les acusacions li provoquen un profund dolor i un dany irreparable a la seua imatge.

L’home detingut per l’homicidi d’Aldaia passarà a disposició judicial este divendres

L’home detingut per la mort d’un altre home en una baralla amb armes blanques a Aldaia passarà este divendres a disposició del jutjat número 3 de Torrent. La Guàrdia Civil investiga el cas com un possible crim relacionat amb una disputa entre residents d’una nau als afores del municipi.

La parella de Juanfran Pérez Llorca renuncia a continuar en la Diputació de València

La parella del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha decidit no presentar-se al procés per a consolidar la plaça que ocupava des de fa sis mesos en comissió de servicis a la Diputació de València, després de les crítiques de l’oposició per suposat enchufisme.

Catalá destaca el suport del PP nacional al PPCV en plena precampanya

María José Catalá valora que la visita d'Alberto Núñez Feijóo a Sueca i d'altres dirigents nacionals reforça el PPCV en un any que considera decisiu. La presidenta del PP de València assenyala que sempre ha sentit el recolzament de la direcció estatal.

Quatre víctimes valencianes de l’extrema dreta i de policies, reconegudes com a vulneracions greus de drets humans

Una comissió estatal de Memòria Democràtica ha reconegut 63 víctimes mortals per violència d’extrema dreta o abusos policials entre 1979 i 1983, quatre d’elles valencianes, en el període immediatament posterior a l’entrada en vigor de la Constitució.

L’home que ha matat el logopeda del seu fill passarà a disposició judicial este dijous

L’home de 24 anys que s’ha entregat a la comissaria de Burjassot i ha confessat haver matat el logopeda del seu fill de 2 anys passarà este dijous a partir de les 9.00 hores a disposició del jutjat de guàrdia de València.