Arrenca ‘La isla de las tentaciones 4’: possibles concursants i data d’estrena

Telecinco està escalfant motors i ja ha obert el càsting per a la quarta edició de ‘La isla de las tentaciones’. És més, s’ha especulat que podria ser una edició VIP. Tot i que Mónica Naranjo va deixar les expectatives molt altes amb les primeres edicions, Sandra Barneda tornarà a presentar el ‘reality’ esta tardor de 2021.

De moment, estem desitjosos per viatjar fins a la República Dominicana i escoltar ‘hi ha més imatges per a tu’. Ara bé, els plans podrien canviar si al final Telecinco decideix apostar per un dels seus programes estrella, ‘Gran Hermano’.

Recordem que Telecinco va deixar d’emetre ‘Gran Hermano‘ perquè va tenir problemes legals per un presumpte abús sexual a una de les concursants, que va denunciar els fets. No obstant això, molts espectadors demanen que la cadena torne a incorporar el ‘reality’ a la seua graella.

D’altra banda, FormulaTV ha estat l’encarregada d’anunciar que ja s’ha obert el càsting per a ‘La isla de las tentaciones’, i que els seus concursants viatjarien fins a les platges de la República Dominicana abans de l’estiu. Així doncs, a ‘Villa Playa’ i ‘Villa Montaña’, els concursants deixaran emportar-se per la passió i ens sorprendran amb les seues aventures amoroses. Amb l’exclusiva del càsting del programa, ja es rumoreja sobre quines podrien ser les parelles que volen posar a prova el seu amor.

 

Carlos i Ivy, de ‘Gran Hermano 16’

 

 

a, que van participar a ‘Gran Hermano 16’, és una de les parelles més boniques que ha passat pel ‘reality’. Fins i tot, s’han casat i han tingut un preciós bebé.  Sorprenentment, van enfortir la seua relació dins la casa de Guadalix de la Sierra i, quan van sortir del ‘reality’, van marxar a Austràlia, on va néixer la seua primera filla, Martina. Així doncs, Martina podria ser el principal impediment perquè la parella participe en la quarta edició de ‘La isla’, però mai se sap.

 

Hugo Paz i Marina Ruíz

 

Hugo Paz, exparella de Sofia Suescun, i Marina Ruíz, ‘influencer’ amb més de 400.000 seguidors a les xarxes socials, podrien ser una de les parelles de la quarta edició de ‘La isla’. La seva relació sembla força estable, tot i que mai se sap, ja que Lola i Diego també ens van sorprendre. 

 

Jorge Javier i Dorothy tornen a provar sort

 

Jorge Javier i Dorothy van ser dos dels temptadors que més èxit van tenir durant la segona edició de ‘La isla de las tentaciones’. Tot i que no van aconseguir conquistar als protagonistes, fora del programa van anunciar que havien començat una relació. És més, també han decidit casar-se.  

 

Manu i Susana, la parella més bonica de ‘MYHYV’

 

Manu i Susana han demostrat que les relacions de ‘MYHYV’ també poden ser de veritat. És per això que s’han convertit en una de les parelles més estimades per l’audiència, encara que ara podrien causar un gran enrenou si decideixen participar en la quarta edició de ‘La isla de las tentaciones’.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.