Arrenca ‘La isla de las tentaciones 4’: possibles concursants i data d’estrena

Telecinco està escalfant motors i ja ha obert el càsting per a la quarta edició de ‘La isla de las tentaciones’. És més, s’ha especulat que podria ser una edició VIP. Tot i que Mónica Naranjo va deixar les expectatives molt altes amb les primeres edicions, Sandra Barneda tornarà a presentar el ‘reality’ esta tardor de 2021.

De moment, estem desitjosos per viatjar fins a la República Dominicana i escoltar ‘hi ha més imatges per a tu’. Ara bé, els plans podrien canviar si al final Telecinco decideix apostar per un dels seus programes estrella, ‘Gran Hermano’.

Recordem que Telecinco va deixar d’emetre ‘Gran Hermano‘ perquè va tenir problemes legals per un presumpte abús sexual a una de les concursants, que va denunciar els fets. No obstant això, molts espectadors demanen que la cadena torne a incorporar el ‘reality’ a la seua graella.

D’altra banda, FormulaTV ha estat l’encarregada d’anunciar que ja s’ha obert el càsting per a ‘La isla de las tentaciones’, i que els seus concursants viatjarien fins a les platges de la República Dominicana abans de l’estiu. Així doncs, a ‘Villa Playa’ i ‘Villa Montaña’, els concursants deixaran emportar-se per la passió i ens sorprendran amb les seues aventures amoroses. Amb l’exclusiva del càsting del programa, ja es rumoreja sobre quines podrien ser les parelles que volen posar a prova el seu amor.

 

Carlos i Ivy, de ‘Gran Hermano 16’

 

 

a, que van participar a ‘Gran Hermano 16’, és una de les parelles més boniques que ha passat pel ‘reality’. Fins i tot, s’han casat i han tingut un preciós bebé.  Sorprenentment, van enfortir la seua relació dins la casa de Guadalix de la Sierra i, quan van sortir del ‘reality’, van marxar a Austràlia, on va néixer la seua primera filla, Martina. Així doncs, Martina podria ser el principal impediment perquè la parella participe en la quarta edició de ‘La isla’, però mai se sap.

 

Hugo Paz i Marina Ruíz

 

Hugo Paz, exparella de Sofia Suescun, i Marina Ruíz, ‘influencer’ amb més de 400.000 seguidors a les xarxes socials, podrien ser una de les parelles de la quarta edició de ‘La isla’. La seva relació sembla força estable, tot i que mai se sap, ja que Lola i Diego també ens van sorprendre. 

 

Jorge Javier i Dorothy tornen a provar sort

 

Jorge Javier i Dorothy van ser dos dels temptadors que més èxit van tenir durant la segona edició de ‘La isla de las tentaciones’. Tot i que no van aconseguir conquistar als protagonistes, fora del programa van anunciar que havien començat una relació. És més, també han decidit casar-se.  

 

Manu i Susana, la parella més bonica de ‘MYHYV’

 

Manu i Susana han demostrat que les relacions de ‘MYHYV’ també poden ser de veritat. És per això que s’han convertit en una de les parelles més estimades per l’audiència, encara que ara podrien causar un gran enrenou si decideixen participar en la quarta edició de ‘La isla de las tentaciones’.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.