La història es repeteix: María Lapiedra traeix a Gustavo González i podrien trencar

En ‘Sálvame’ les trames que es comenten són cícliques i quan creiem que ja han passat de moda, tornen a les nostres vides amb un gir de guió i que tornen a comprometre als seus protagonistes. Per tots és recordat quan Gustavo González es va separar i va eixir a la llum la relació paral·lela que havia mantingut amb la seua dona i alhora amb María Lapiedra durant huit anys i arribant a construir una doble vida, que a més, ja era coneguda per alguns dels seus companys de treball. Amb esta trama, el col·laborador va trencar amb la seua fama de bo i de transparent que ens havia venut en televisió.

González va assegurar estar passant-ho malament, perquè fins i tot les seues amigues i que també treballen en ‘Sálvame’, Gema López i María Patiño li van girar l’esquena i es van posicionar a favor de la que era la seua dona, considerant que la història s’havia venut de molt males maneres i que s’havia aprofitat que ella era anònima per a fer diners i deixar-la a ella de costat.

Perquè per la seua banda, María Lapiedra no el va dubtar i va començar a aparéixer en televisió per a comptar amb tots els pèls i senyals la relació que mantenia amb Gustavo, sabent que això feria molt a la dona del tertulià i que no anava a facilitar per a res la separació del matrimoni.

El més surrealista de tot va ser que fins i tot el mateix Gustavo va haver de veure com la seua núvia ho venia en televisió i revelava converses que tenien en la intimitat sobre la seua dona i també sobre algunes de les seues companyes de treball, fent que cada vegada el fotògraf perdera més suports en pantalla i que les seues amistats de molts anys li giraren l’esquena per culpa de la seua nova núvia i que a canvi de televisió, ho amortitzava tot per a poder traure rèdit econòmic d’una cosa tan dura com la ruptura d’una família.

Hui dia, el col·laborador no ha aconseguit recompondre la seua família i a pesar que segueix amb María Lapiedra i ha tingut una filla amb esta, els fills que va tindre en el seu primer matrimoni segueixen sense perdonar-li el mal que li va fer a la seua mare i es neguen a mantindre cap mena de tracte amb el seu pare i amb la seua nova família en considerar que es va formar a través de la mentida i traint el que ells entenien com la seua família.

Així i tot, semblava que el silenci actual sobre este tema en els mitjans estaven propiciant que Gustavo començara a acostar-se als seus fills, però ara, alguna cosa ha canviat i els plans del tertulià podrien trencar-se en mil trossos.

 

La conversa de la traïció de María Lapiedra
 

‘Sálvame’ ha revelat una conversa amb Lapiedra en la qual assegura que la seua actual parella ho va fer malament i que tot el que va succeir en el passat va ser la seua culpa i que si haguera sigut més valent des d’un principi, ara els seus fills li parlarien. A la seua manera de veure, la mentida mantinguda durant huit anys no va ajudar res i de nou, tatxa al seu nuvi de no haver sigut transparent quan tocava.

 

Els seus companys li demanen que reaccione

 

De nou, els companys dels col·laboradors veuen com este té a la seua casa al seu pitjor enemiga i que de nou, torna a complicar-li l’existència quan les coses tenien una certa estabilitat i havien sigut apartats del focus públic. En un primer moment el protagonista ha dit que no estava molest amb la seua núvia perquè ella és així, però a poc a poc els seus companys li han fet obrir els ulls i ha vist que potser, alguna cosa sí que li havia de recriminar.

El col·laborador haurà de frenar els peus a la seua núvia si no vol que la seua relació es torne a fer pública i que els fantasmes del passat tornen a la seua vida, complicant de nou la relació de Gustavo amb els seus fills.

 

 

 

Últimes notícies

Ortí defensa que els pressupostos de 2026 són els més alts sense maltractar l’educació pública

La consellera Carmen Ortí assegura en Les Corts que el pressupost de 2026 per a Educació, Cultura i Universitats és el més alt de la història i que no suposa cap maltractament a l’escola pública, mentres PSPV i Compromís l’acusen de retallades i li reclamen la dimissió.

Ortí apel·la al respecte físic en la nova mesa de negociació amb els sindicats docents

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, confia que en la mesa de negociació convocada per a este divendres a les 14.00 hores es respecte la integritat física i la llibertat dels participants per a avançar en la resolució del conflicte amb el professorat en vaga.

La jutgessa de la dana anul·la la citació de Mazón com a testimoni

La magistrada que investiga la gestió de la dana del 29 d’octubre de 2024 a Catarroja deixa sense efecte la declaració testifical de Carlos Mazón després que l’Audiència de València haja admés la seua personació en la causa.

Bernabé reclama unitat contra la violència masclista: una lluita de tots

La delegada del Govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, demana la unitat de tota la societat i de totes les institucions per a fer front a la violència masclista després de l’assassinat d’una dona a Callosa de Segura.

El professorat torna als carrers de València mentres Educació els cita a negociar demà

Milers de docents de l’ensenyament públic no universitari es manifesten a València en el 19é dia lectiu de vaga indefinida, mentre la Conselleria d’Educació els convoca a una nova mesa sectorial este divendres.

Papi Robles augura que Mónica Oltra serà la pròxima alcaldessa de València

La portaveu de Compromís a lAjuntament de València, Papi Robles, dona per fet que Mónica Oltra encapçalarà la candidatura municipal i assegura que la coalició ja ha posat en marxa els tràmits interns per a ratificar-la.

Bernabé replica a Catalá per l’acampada de docents: No sóc una governadora civil

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, defensa la protesta docent a la plaça de la Verge i acusa l’alcaldessa Maria José Catalá de reclamar actuacions pròpies d’una governadora civil dels temps que ella enyora.

Irene Montero reclama recuperar des del carrer el rumb que veu perdut en el Govern de Sánchez

La dirigent de Podemos i eurodiputada Irene Montero acusa el Govern de Pedro Sánchez d'estar podrit i d'haver perdut el lideratge progressista, i apel·la a recuperar el rumb amb mobilitzacions als carrers, en el marc de la vaga indefinida de docents a València.