La història es repeteix: María Lapiedra traeix a Gustavo González i podrien trencar

En ‘Sálvame’ les trames que es comenten són cícliques i quan creiem que ja han passat de moda, tornen a les nostres vides amb un gir de guió i que tornen a comprometre als seus protagonistes. Per tots és recordat quan Gustavo González es va separar i va eixir a la llum la relació paral·lela que havia mantingut amb la seua dona i alhora amb María Lapiedra durant huit anys i arribant a construir una doble vida, que a més, ja era coneguda per alguns dels seus companys de treball. Amb esta trama, el col·laborador va trencar amb la seua fama de bo i de transparent que ens havia venut en televisió.

González va assegurar estar passant-ho malament, perquè fins i tot les seues amigues i que també treballen en ‘Sálvame’, Gema López i María Patiño li van girar l’esquena i es van posicionar a favor de la que era la seua dona, considerant que la història s’havia venut de molt males maneres i que s’havia aprofitat que ella era anònima per a fer diners i deixar-la a ella de costat.

Perquè per la seua banda, María Lapiedra no el va dubtar i va començar a aparéixer en televisió per a comptar amb tots els pèls i senyals la relació que mantenia amb Gustavo, sabent que això feria molt a la dona del tertulià i que no anava a facilitar per a res la separació del matrimoni.

El més surrealista de tot va ser que fins i tot el mateix Gustavo va haver de veure com la seua núvia ho venia en televisió i revelava converses que tenien en la intimitat sobre la seua dona i també sobre algunes de les seues companyes de treball, fent que cada vegada el fotògraf perdera més suports en pantalla i que les seues amistats de molts anys li giraren l’esquena per culpa de la seua nova núvia i que a canvi de televisió, ho amortitzava tot per a poder traure rèdit econòmic d’una cosa tan dura com la ruptura d’una família.

Hui dia, el col·laborador no ha aconseguit recompondre la seua família i a pesar que segueix amb María Lapiedra i ha tingut una filla amb esta, els fills que va tindre en el seu primer matrimoni segueixen sense perdonar-li el mal que li va fer a la seua mare i es neguen a mantindre cap mena de tracte amb el seu pare i amb la seua nova família en considerar que es va formar a través de la mentida i traint el que ells entenien com la seua família.

Així i tot, semblava que el silenci actual sobre este tema en els mitjans estaven propiciant que Gustavo començara a acostar-se als seus fills, però ara, alguna cosa ha canviat i els plans del tertulià podrien trencar-se en mil trossos.

 

La conversa de la traïció de María Lapiedra
 

‘Sálvame’ ha revelat una conversa amb Lapiedra en la qual assegura que la seua actual parella ho va fer malament i que tot el que va succeir en el passat va ser la seua culpa i que si haguera sigut més valent des d’un principi, ara els seus fills li parlarien. A la seua manera de veure, la mentida mantinguda durant huit anys no va ajudar res i de nou, tatxa al seu nuvi de no haver sigut transparent quan tocava.

 

Els seus companys li demanen que reaccione

 

De nou, els companys dels col·laboradors veuen com este té a la seua casa al seu pitjor enemiga i que de nou, torna a complicar-li l’existència quan les coses tenien una certa estabilitat i havien sigut apartats del focus públic. En un primer moment el protagonista ha dit que no estava molest amb la seua núvia perquè ella és així, però a poc a poc els seus companys li han fet obrir els ulls i ha vist que potser, alguna cosa sí que li havia de recriminar.

El col·laborador haurà de frenar els peus a la seua núvia si no vol que la seua relació es torne a fer pública i que els fantasmes del passat tornen a la seua vida, complicant de nou la relació de Gustavo amb els seus fills.

 

 

 

Últimes notícies

Detingut a Benidorm un fugitiu belga reclamat per tràfic de drogues

La policia local de Benidorm ha detingut un home belga de 63 anys, reclamat per tràfic de drogues, després de detectar que circulava amb matrícules falses.

Els mitjans aeris es reincorporen al foc de la Vall d’Uixó després d’una nit clau

Els mitjans aeris s'han sumat de nou a l'extinció de l'incendi de la Vall d'Uixó, que continua descontrolat, després d'una nit de treball positiu dels equips terrestres.

CaixaBank guanya 3.203 milions fins a juny per l’impuls del negoci bancari

CaixaBank ha tancat el primer semestre amb un benefici de 3.203 milions d’euros, un 8,5 % més, gràcies al creixement del negoci bancari i dels ingressos per servicis, amb la morositat i la solvència sota control.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua descontrolat però amb menys confinaments

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta este dimecres la cinquena jornada sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades i 10.000 persones desallotjades, encara que s’han alçat alguns confinaments.

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.
FILMOTECA D'ESTIU