La història es repeteix: María Lapiedra traeix a Gustavo González i podrien trencar

En ‘Sálvame’ les trames que es comenten són cícliques i quan creiem que ja han passat de moda, tornen a les nostres vides amb un gir de guió i que tornen a comprometre als seus protagonistes. Per tots és recordat quan Gustavo González es va separar i va eixir a la llum la relació paral·lela que havia mantingut amb la seua dona i alhora amb María Lapiedra durant huit anys i arribant a construir una doble vida, que a més, ja era coneguda per alguns dels seus companys de treball. Amb esta trama, el col·laborador va trencar amb la seua fama de bo i de transparent que ens havia venut en televisió.

González va assegurar estar passant-ho malament, perquè fins i tot les seues amigues i que també treballen en ‘Sálvame’, Gema López i María Patiño li van girar l’esquena i es van posicionar a favor de la que era la seua dona, considerant que la història s’havia venut de molt males maneres i que s’havia aprofitat que ella era anònima per a fer diners i deixar-la a ella de costat.

Perquè per la seua banda, María Lapiedra no el va dubtar i va començar a aparéixer en televisió per a comptar amb tots els pèls i senyals la relació que mantenia amb Gustavo, sabent que això feria molt a la dona del tertulià i que no anava a facilitar per a res la separació del matrimoni.

El més surrealista de tot va ser que fins i tot el mateix Gustavo va haver de veure com la seua núvia ho venia en televisió i revelava converses que tenien en la intimitat sobre la seua dona i també sobre algunes de les seues companyes de treball, fent que cada vegada el fotògraf perdera més suports en pantalla i que les seues amistats de molts anys li giraren l’esquena per culpa de la seua nova núvia i que a canvi de televisió, ho amortitzava tot per a poder traure rèdit econòmic d’una cosa tan dura com la ruptura d’una família.

Hui dia, el col·laborador no ha aconseguit recompondre la seua família i a pesar que segueix amb María Lapiedra i ha tingut una filla amb esta, els fills que va tindre en el seu primer matrimoni segueixen sense perdonar-li el mal que li va fer a la seua mare i es neguen a mantindre cap mena de tracte amb el seu pare i amb la seua nova família en considerar que es va formar a través de la mentida i traint el que ells entenien com la seua família.

Així i tot, semblava que el silenci actual sobre este tema en els mitjans estaven propiciant que Gustavo començara a acostar-se als seus fills, però ara, alguna cosa ha canviat i els plans del tertulià podrien trencar-se en mil trossos.

 

La conversa de la traïció de María Lapiedra
 

‘Sálvame’ ha revelat una conversa amb Lapiedra en la qual assegura que la seua actual parella ho va fer malament i que tot el que va succeir en el passat va ser la seua culpa i que si haguera sigut més valent des d’un principi, ara els seus fills li parlarien. A la seua manera de veure, la mentida mantinguda durant huit anys no va ajudar res i de nou, tatxa al seu nuvi de no haver sigut transparent quan tocava.

 

Els seus companys li demanen que reaccione

 

De nou, els companys dels col·laboradors veuen com este té a la seua casa al seu pitjor enemiga i que de nou, torna a complicar-li l’existència quan les coses tenien una certa estabilitat i havien sigut apartats del focus públic. En un primer moment el protagonista ha dit que no estava molest amb la seua núvia perquè ella és així, però a poc a poc els seus companys li han fet obrir els ulls i ha vist que potser, alguna cosa sí que li havia de recriminar.

El col·laborador haurà de frenar els peus a la seua núvia si no vol que la seua relació es torne a fer pública i que els fantasmes del passat tornen a la seua vida, complicant de nou la relació de Gustavo amb els seus fills.

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.