La història es repeteix: María Lapiedra traeix a Gustavo González i podrien trencar

En ‘Sálvame’ les trames que es comenten són cícliques i quan creiem que ja han passat de moda, tornen a les nostres vides amb un gir de guió i que tornen a comprometre als seus protagonistes. Per tots és recordat quan Gustavo González es va separar i va eixir a la llum la relació paral·lela que havia mantingut amb la seua dona i alhora amb María Lapiedra durant huit anys i arribant a construir una doble vida, que a més, ja era coneguda per alguns dels seus companys de treball. Amb esta trama, el col·laborador va trencar amb la seua fama de bo i de transparent que ens havia venut en televisió.

González va assegurar estar passant-ho malament, perquè fins i tot les seues amigues i que també treballen en ‘Sálvame’, Gema López i María Patiño li van girar l’esquena i es van posicionar a favor de la que era la seua dona, considerant que la història s’havia venut de molt males maneres i que s’havia aprofitat que ella era anònima per a fer diners i deixar-la a ella de costat.

Perquè per la seua banda, María Lapiedra no el va dubtar i va començar a aparéixer en televisió per a comptar amb tots els pèls i senyals la relació que mantenia amb Gustavo, sabent que això feria molt a la dona del tertulià i que no anava a facilitar per a res la separació del matrimoni.

El més surrealista de tot va ser que fins i tot el mateix Gustavo va haver de veure com la seua núvia ho venia en televisió i revelava converses que tenien en la intimitat sobre la seua dona i també sobre algunes de les seues companyes de treball, fent que cada vegada el fotògraf perdera més suports en pantalla i que les seues amistats de molts anys li giraren l’esquena per culpa de la seua nova núvia i que a canvi de televisió, ho amortitzava tot per a poder traure rèdit econòmic d’una cosa tan dura com la ruptura d’una família.

Hui dia, el col·laborador no ha aconseguit recompondre la seua família i a pesar que segueix amb María Lapiedra i ha tingut una filla amb esta, els fills que va tindre en el seu primer matrimoni segueixen sense perdonar-li el mal que li va fer a la seua mare i es neguen a mantindre cap mena de tracte amb el seu pare i amb la seua nova família en considerar que es va formar a través de la mentida i traint el que ells entenien com la seua família.

Així i tot, semblava que el silenci actual sobre este tema en els mitjans estaven propiciant que Gustavo començara a acostar-se als seus fills, però ara, alguna cosa ha canviat i els plans del tertulià podrien trencar-se en mil trossos.

 

La conversa de la traïció de María Lapiedra
 

‘Sálvame’ ha revelat una conversa amb Lapiedra en la qual assegura que la seua actual parella ho va fer malament i que tot el que va succeir en el passat va ser la seua culpa i que si haguera sigut més valent des d’un principi, ara els seus fills li parlarien. A la seua manera de veure, la mentida mantinguda durant huit anys no va ajudar res i de nou, tatxa al seu nuvi de no haver sigut transparent quan tocava.

 

Els seus companys li demanen que reaccione

 

De nou, els companys dels col·laboradors veuen com este té a la seua casa al seu pitjor enemiga i que de nou, torna a complicar-li l’existència quan les coses tenien una certa estabilitat i havien sigut apartats del focus públic. En un primer moment el protagonista ha dit que no estava molest amb la seua núvia perquè ella és així, però a poc a poc els seus companys li han fet obrir els ulls i ha vist que potser, alguna cosa sí que li havia de recriminar.

El col·laborador haurà de frenar els peus a la seua núvia si no vol que la seua relació es torne a fer pública i que els fantasmes del passat tornen a la seua vida, complicant de nou la relació de Gustavo amb els seus fills.

 

 

 

Últimes notícies

Centenars d’estudiants del campus de la UPV a la Xina celebren el Mundial guanyat per Espanya

Centenars d’estudiants del campus de la UPV a Hangzhou han viscut junts la final del Mundial i han celebrat la victòria d’Espanya contra Argentina, en plena Escola Internacional de Verano sobre disciplines STEM.

Onze mil quilòmetres de vigilància del Seprona en una setmana crítica d’alt risc d’incendis a València

Agents del Seprona han patrullat més d’11.000 quilòmetres en 18 termes municipals de cinc comarques valencianes durant una setmana catalogada de màxim risc d’incendis forestals.

Aemet activa avís taronja a l’interior de València per temperatures de fins a 40 graus

Aemet ha activat l’avís taronja dimarts i dimecres a l’interior de València per màximes de fins a 40 graus, en plena tercera ona de calor del mes de juliol.

Comissen quasi 600 productes falsificats a Alcossebre valorats en 10.700 euros

La Guàrdia Civil ha comissat 594 productes presumptament falsificats a Alcossebre, valorats en 10.700 euros, i ha proposat sancions a quatre venedors ambulants.

Incliva incorpora l’exercici al tractament del càncer de mama en un innovador projecte pilot

Incliva ha posat en marxa a València un projecte pilot amb 80 dones amb càncer de mama recentment diagnosticat per integrar un programa d’exercici físic personalitzat en el tractament amb quimioteràpia.

Sagunt a Escena reunirà 19 espectacles de teatre, música, dansa i circ a l’agost

El festival obrerà amb la producció de l'IVC 'El Narcís en la seua opinió', de Guillem de Castro, i combinarà clàssics, teatre contemporani i obres en valencià

Dilluns amb calor extrema a l’interior i tempestes vespertines a la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un episodi de calor molt intensa a l’interior de València i Alacant, amb màximes pròximes als 40 graus i possibles tempestes vespertines, segons Aemet.

Tallada la línia C2 de Rodalia entre Xàtiva i Algemesí per un problema en la catenària

La circulació ferroviària entre Xàtiva i Algemesí està interrompuda per una falta de tensió en la catenària, amb un pla alternatiu per carretera entre Xàtiva i Benifaió.