La història es repeteix: María Lapiedra traeix a Gustavo González i podrien trencar

En ‘Sálvame’ les trames que es comenten són cícliques i quan creiem que ja han passat de moda, tornen a les nostres vides amb un gir de guió i que tornen a comprometre als seus protagonistes. Per tots és recordat quan Gustavo González es va separar i va eixir a la llum la relació paral·lela que havia mantingut amb la seua dona i alhora amb María Lapiedra durant huit anys i arribant a construir una doble vida, que a més, ja era coneguda per alguns dels seus companys de treball. Amb esta trama, el col·laborador va trencar amb la seua fama de bo i de transparent que ens havia venut en televisió.

González va assegurar estar passant-ho malament, perquè fins i tot les seues amigues i que també treballen en ‘Sálvame’, Gema López i María Patiño li van girar l’esquena i es van posicionar a favor de la que era la seua dona, considerant que la història s’havia venut de molt males maneres i que s’havia aprofitat que ella era anònima per a fer diners i deixar-la a ella de costat.

Perquè per la seua banda, María Lapiedra no el va dubtar i va començar a aparéixer en televisió per a comptar amb tots els pèls i senyals la relació que mantenia amb Gustavo, sabent que això feria molt a la dona del tertulià i que no anava a facilitar per a res la separació del matrimoni.

El més surrealista de tot va ser que fins i tot el mateix Gustavo va haver de veure com la seua núvia ho venia en televisió i revelava converses que tenien en la intimitat sobre la seua dona i també sobre algunes de les seues companyes de treball, fent que cada vegada el fotògraf perdera més suports en pantalla i que les seues amistats de molts anys li giraren l’esquena per culpa de la seua nova núvia i que a canvi de televisió, ho amortitzava tot per a poder traure rèdit econòmic d’una cosa tan dura com la ruptura d’una família.

Hui dia, el col·laborador no ha aconseguit recompondre la seua família i a pesar que segueix amb María Lapiedra i ha tingut una filla amb esta, els fills que va tindre en el seu primer matrimoni segueixen sense perdonar-li el mal que li va fer a la seua mare i es neguen a mantindre cap mena de tracte amb el seu pare i amb la seua nova família en considerar que es va formar a través de la mentida i traint el que ells entenien com la seua família.

Així i tot, semblava que el silenci actual sobre este tema en els mitjans estaven propiciant que Gustavo començara a acostar-se als seus fills, però ara, alguna cosa ha canviat i els plans del tertulià podrien trencar-se en mil trossos.

 

La conversa de la traïció de María Lapiedra
 

‘Sálvame’ ha revelat una conversa amb Lapiedra en la qual assegura que la seua actual parella ho va fer malament i que tot el que va succeir en el passat va ser la seua culpa i que si haguera sigut més valent des d’un principi, ara els seus fills li parlarien. A la seua manera de veure, la mentida mantinguda durant huit anys no va ajudar res i de nou, tatxa al seu nuvi de no haver sigut transparent quan tocava.

 

Els seus companys li demanen que reaccione

 

De nou, els companys dels col·laboradors veuen com este té a la seua casa al seu pitjor enemiga i que de nou, torna a complicar-li l’existència quan les coses tenien una certa estabilitat i havien sigut apartats del focus públic. En un primer moment el protagonista ha dit que no estava molest amb la seua núvia perquè ella és així, però a poc a poc els seus companys li han fet obrir els ulls i ha vist que potser, alguna cosa sí que li havia de recriminar.

El col·laborador haurà de frenar els peus a la seua núvia si no vol que la seua relació es torne a fer pública i que els fantasmes del passat tornen a la seua vida, complicant de nou la relació de Gustavo amb els seus fills.

 

 

 

Últimes notícies

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.