Dos ferits en bolcar amb el cotxe en Alacant

Dos persones han quedat atrapades en un accident de cotxe en Alacant

Els bombers han estat durant 30 minuts fent les faenes per a traure’ls de dins del cotxe | Ajuntament d’Alacant

 

Esta nit de dissabte 15 de febrer, cap a les 22.00 hores, un cotxe ha bolcat en el camí de l’Alcoraya, en la ciutat d’Alacant, en el que dos persones, de 70 anys, han quedat atrapades dins del vehicle i han resultat ferides.

 

Segons han informat fonts de la Unitat d’Atestats de la Policia Local el cotxe, que circulava pel camí de l’Alcoraya, s‘ha eixit de la via per motius que s’investiguen, patint un aparatós accident en el que ha quedat bolcat sobre un lateral el vehicle, i els ocupants s’han quedat atrapats.

 

Fins al lloc de l’accident han acudit tres dotacions de la Policia Local ,que han tallat el trànsit, la Unitat d’Atestats, efectius sanitaris i la Unitat de rescat en accidents de bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) amb dos dotacions i dotze bombers. 

 

Més de mitja hora per a rescatar els afectats

Les maniobres dels efectius del SPEIS han durat més de mitja hora en les faenes de rescat fins que han pogut traure els dos ocupants del cotxe i immobilitzar-los per a que foren atesos pels servicis sanitaris i, posteriorment, han sigut traslladats a un hospital. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de les dos víctimes. 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Demanen un any de presó per a un general de la Guàrdia Civil per recomanar un amic per a obres

La Fiscalia sol·licita un any de presó per a un tinent general de la Guàrdia Civil per recomanar un amic sense experiència per a obres en façanes de diverses comandàncies, entre elles la d’Alacant, que haurien quedat mal executades.

Més de 411.000 alumnes es queden sense classe per la pluja extrema

La borrasca i el risc de pluges torrencials han deixat este divendres 411.953 alumnes de la Comunitat Valenciana sense classe per la suspensió acordada pels ajuntaments. Castelló i València tenen avisos roig i taronja per aiguats molt intensos, i Alacant manté alerta taronja al litoral.

Reobri el port de València i es talla la CV-223 en Eslida per despreniments

El port de València ha représ el trànsit marítim després del tancament nocturn per l’oratge advers, mentres que la CV-223 continua tallada a Eslida per despreniments i es mantenen algunes incidències puntuals a la xarxa viària.

En presó a Cartagena un pare belga que va fugir amb el seu fill tutelat a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a Cartagena un home belga que havia fugit del seu país amb el seu fill de 10 anys, que estava tutelat a Alacant. El menor ha tornat fa unes setmanes a Bèlgica amb un familiar.

Les pluges deixen fins a 118 l/m² a Castelló i el litoral continua en avís roig

Les fortes precipitacions d’este divendres han deixat fins a 118,4 l/m² a Peníscola i mantenen el litoral de Castelló en avís roig fins al migdia. També s’han registrat quantitats destacades a diverses localitats de la província de València.

Sis detinguts a Almassora per tràfic de drogues i robatoris violents

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones a Almassora, d’entre 18 i 48 anys, per delictes de tràfic de drogues, robatoris amb violència i reclamacions judicials pendents.

La UD Vall d’Uxó es juga el liderat en una jornada marcada per la pluja

La cinquena jornada del grup VI de Tercera Federació arriba amb la UD Vall d’Uxó al capdavant i amb diversos partits condicionats per les fortes pluges caigudes en la Comunitat Valenciana.

Desmantellada una banda que robava en aparcaments de comerços amb el mètode del cogotero

La Guardia Civil ha desarticulat una organització criminal itinerant que robava en aparcaments de comerços amb el mètode del cogotero o siembra, amb almenys 50 fets i 110.000 euros sostrets, i el cabdill ha ingressat en presó provisional.