9.2 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Ferit greu un motorista en caure des d’una altura de metre i mig en Alacant

Ferit greu un motorista en caure des d'una altura de metre i mig en Alacant

El motorista ha caigut a les vies del tren | Ajuntament d’Alacant

 

Esta vesprada de dissabte 15 de febrer, cap a les 18.42 hores, s’ha produït un accident en l’avinguda d’Elx d’Alacant, en l’encreuament entre la N-332 amb la N-340 en el pas elevat, en el que ha resultat greument ferit un motorista, de 20 anys i d’origen italià. 

 

Segons informa la Unitat d’Atestats de la Policia Local, el motorista circulava per l’avinguda d’Elx i en realitzar la bifurcació en la corba ha perdut el control per causes que investiga la policia, impactant contra la barrera de seguretat a l’altura del pas elevat. El motorista ha caigut des d’una altura de metre i mig a les vies del tren, i la moto ha impactat contra un altre vehicle.

 

Fins al lloc de l’accident s’han mobilitzat dos dotacions de la Policia Local d’Alacant, que ha coordinat l’emergència, ha tallat el trànsit ferroviari més d’una hora i l’avinguda d’Elx. A demés, també s’ha desplaçat fins a la zona la Unitat d’Atestats, efectius sanitaris i la Unitat de Rescat en accidents del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Rescat d’Alacant (SPEIS) amb sis bombers que, a causa de la zona de difícil accés en la que es trobava el ferit, han fet les faenes de suport a l’ambulància del SAMU, i han immobilitzat al ferit i l’han traslladat fins a un hospital.

 

Més de dos hores per a evacuar al motorista

Els bombers i la Policia Local d’Alacant, juntament amb els efectius sanitaris, han treballat durant més de dos hores en l’accident fins que s’ha pogut evacuar al motorista. A demés, els operaris de neteja han acudit per a netejar la zona afectada per la col·lisió.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca demana negociar noves normes del transvasament Tajo-Segura i exigix inversions clau

El president ha reclamat al Govern reobrir la negociació sobre les regles del Tajo-Segura amb criteris tècnics i tracte igual per als regants. Ha lligat la petició a un paquet de mesures en finançament, aigua, infraestructures, vivenda, sanitat i fiscalitat per a la província d'Alacant i la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana negociar noves normes d’explotació del transvasament Tajo-Segura

El president ha sol·licitat al Govern obrir una negociació amb comunitats i regants per a revisar les regles del transvasament amb criteris tècnics. També ha reclamat modernitzar regadius del Tajo i ha anunciat avanços en simplificació administrativa i sanitat.

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.