Rescaten a dos jóvens que s’havien perdut en una zona forestal de Suera i han passat la nit a la intempèrie

 

Efectius de bombers han rescatat este diumenge a dos jóvens que es van perdre en una zona forestal de Suera, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), durant el dissabte i han passat la nit a la intempèrie en el paratge, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers en Twitter.

 

La parella, un home i una dona, es va perdre durant la vesprada d’este dissabte en una zona forestal pròxima al Castell de Mauz. Com no conseguien eixir de l’enclavament, han passat allí la nit i han avisat durant el matí d’este diumenge als bombers.

 

Els efectius disposaven de la informació sobre la localització dels jóvens i han accedit a la zona, a on han ajudat la parella a eixir. Els han traslladat al seu vehicle i es troben en bon estat de salut, segons les mateixes fonts.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.

Papi Robles recolza el retorn de Mónica Oltra i confia a recuperar l’alcaldia de València en 2027

La portaveu de Compromís a l'Ajuntament de València, Papi Robles, celebra el retorn de Mónica Oltra a la primera línia política i la veu com la millor opció per a recuperar l'alcaldia en 2027.

Diana Morant insistix en el rebuig a la guerra i acusa el PP d’alinear-se amb Trump i Netanyahu

Diana Morant defén el rebuig a la guerra i el respecte al dret internacional, vincula el conflicte a l'Iran amb un greu cost humà i critica al PP per la seua postura exterior i la seua gestió de les crisis.