16 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Un mort, dos ferits i un accident de trànsit en un matí negre en la Safor

Incendi cuina Oliva

Els bombers treballant en l’extinció de l’incendi d’esta matinada en Oliva | Bombers de València

 

Estes últimes 12 hores han sigut negres en la comarca de la Safor. Cap a la mitjanit entre el dimarts i el dimecres s’ha produït un incendi en la cuina d’una vivenda del carrer de Gauguin d’Oliva. En l’incident s’han mobilitzat tres dotacions de bombers dels parcs d’Oliva i Gandia que han pogut extingir el foc. En el moment de l’incendi es trobaven en l’interior de la casa una dona i el seu fill.

 

Quan els bombers han rescatat als afectats, el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha desplaçat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) que ha atés a la dona, una anciana de 77 d’anys i al seu fill, de 43. Els dos han necessitat ser traslladats a l’Hospital Francesc de Borja de Gandia per inhalació de fum.

 

 

Accident de trànsit a les 08.00 del matí

Per altra part, hui hores després de l’incendi d’Oliva, en el nord de la comarca s’ha alertat d’un accident de trànsit. Un cotxe ha bolcat, i una persona ha quedat atrapada dins, en el municipi de Xeraco, en el camí de les Marjals, a l’altura del polideportiu. En esta ocasió, s’han mobilitzat dotacions Parcs de bombers Gandia i Cullera.

 

 

La dona ha quedat tancada dins del cotxe i ha necessitat ser alliberada pels bombers de l’atrapament mecànic lateral. Se l’ha rescatada i se l’ha atesa per servicis sanitaris. Cap a les 8.34 hores, servici ha sigut finalitzat, però l’estat de la víctima no ha transcendit.

 

Un mort a les 09.15 en Oliva

Finalment, cap a les nou del matí, s’ha produït un accident, una altra volta en Oliva, però amb un desenllaç fatal. Cap a les 09.15 el Servici d’Emergències (CICU) ha sigut avisat de què havien tret a un home de l’aigua en la platja d’Aigua Morta d’Oliva. La víctima estava inconscient i ha sigut atesa per una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Els efectius sanitaris li han practicat maniobres de reanimació cardiorespiratòria avançada a la víctima, un home de 71 anys, però el cos no ha presentat cap resposta. Finalment, s’ha certificat la seua mort. No ha transcendit l’origen de l’home ni les causes de la mort.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca condiciona el congrés del PPCV a l’avanç de la reconstrucció i apunta a 2026

Pérez Llorca ha supeditat el congrés regional del PPCV a l'avanç de la reconstrucció després de la DANA i ha fixat com a horitzó 2026 si no hi ha contratemps. També ha defés una gestora integradora i ha restat importància a la seua candidatura.

PSPV i EUPV demanen la dimissió de l’alcalde de Jérica imputat per agressió sexual a menors

PSPV-PSOE i EUPV han exigit la dimissió de l'alcalde de Jérica, Jorge Peiró, imputat per una presumpta agressió sexual a dos menors, i han demanat al PP actuar. Reclamen claredat sobre quan es va conéixer la investigació i proposen un ple extraordinari per a abordar la crisi.

PP i Vox aproven el pressupost de Castelló per a 2026: més de 253 milions

El ple municipal ha validat els comptes de 2026, per damunt de 253 milions, amb la majoria de PP i Vox i el rebuig de PSPV-PSOE i Compromís. L'oposició ha qüestionat previsions i implementació.

L’Audiència de València rebutja imputar al president de la CHJ en la causa de la DANA

L'Audiència de València ha confirmat la negativa de la jutgessa a investigar al president de la CHJ en la causa per la DANA. El tribunal centra la responsabilitat en els qui van dirigir l'emergència i en l'ús d'alertes i informació disponible.

El Govern destina 42,6 milions a regenerar platges valencianes

El Miteco finançarà obres per 42.659.244,47 euros per a revertir la regressió costanera en diversos trams del litoral valencià. El contracte ja s'ha firmat.

Dos morts i un ferit greu després d’una pallissa en la pedania de la Marina, a Elx

Dos hòmens han mort i un tercer està greu després de ser apallissats en la pedania il·licitana de la Marina. Els sospitosos seguixen tancats en una vivenda voltada per la Guàrdia Civil.

Víctimes de la dana i entitats entreguen carbó en Les Corts i criden a la protesta contra Mazón i el seu Govern

Col·lectius de víctimes i entitats socials han entregat carbó en Les Corts per a Mazón, Pérez Llorca i el seu Govern i han anomenat a una nova manifestació a València.

Dos morts i un ferit greu després d’una pallissa en la pedania de La Marina (Elx)

Dos hòmens han mort i un tercer està greu després de ser apallissats en La Marina, pedania d'Elx. La Guàrdia Civil a prop una vivenda amb dos sospitosos dins.