28.4 C
València
Dilluns, 7 juliol, 2025

Un home inicia un tiroteig en Godelleta contra una casa okupa en la que viuen una parella i dos xiquets

Escopeta

Una escopeta en una imatge d’arxiu | Arxiu

 

Esta setmana, la Guàrdia Civil ha detingut a un home en Godelleta per, suposadament, haver iniciat un tiroteig a primera hora del matí contra els vehicles i la casa on vivien una parella i els seus fills

- Advertisement -Telegram València Diari

 

  

Els fets es van produir en el carrer de Pamplona, situat en un barri residencial del municipi, on hi ha tota una sèrie de residencials unifamiliars abandonats i que es troben okupats. 

 

 

Tal com ha avançat el periòdic ‘Levante’, l’incident es va iniciar a les huit del matí, quan el detingut arribà al lloc, acompanyat de més persones i en un total de tres cotxes. L’autor dels fets va eixir del vehicle amb una escopeta de caça en les mans i va a començar a disparar contra tres cotxes estacionats en el carrer. A continuació, també va disparar contra una de les vivendes en la que, segons pareix, residia esta parella, amb la que té relació familiar. 

 

Van ser els veïns, alertats pels sorolls dels tirs, els que van telefonar a les forces de seguretat. Fins allí es van desplaçar diferents patrulles de la Policia Local de Godelleta i de la Guàrdia Civil, a més d’un helicòpter.

 

Els agents van trobar un escenari dantesc en arribar al lloc dels fets. Els vehicles, també propietat de la família, es trobaven seriosament danyats a conseqüència dels impactes dels cartutxos. En concret, dos d’ells van perdre la lluna posterior, i l’últim, tenia la lluna davantera completament trencada. A més, van trobar cartutxos atrapats en el vidre del balcó de la casa, i també atrapats en les persianes de l’habitació principal. Pel que pareix, dins del pis es trobaven dormint una parella i dos xiquets, però ningú han patit cap mal. 

 

Hores després, els efectius policials, que van realitzar una buscan per tot el municipi, van conseguir trobar als agressors, i van procedir a la detenció de l’autor dels tirs. La Guàrdia Civil, que s’està encarregant de dur a terme la investigació, va arreplegar la dotzena de cartutxos que van trobar en els voltants del lloc, i s’encarrega ara d’analitzar-los.

 

Les primeres hipòtesis apunten a un possible intent de venjança per part de l’agressor, que podria estar emparentant amb l’home que residia en la casa. De moment, la dona, ha demanat una ordre de protecció, davant el temor que puguen produir-se nous atacs. 

 

L’escena policial provocà una psicosi en el barri, pel soroll dels tirs i la gran presència policial. De fet, molts dels veïns es van amagar en les seues cases davant el temor de què es poguera estar produint un atemptat terrorista. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Elx FC supera els 5.000 abonats en només quatre dies de campanya de renovació

L'Elx FC ja ha renovat més de 5.000 abonaments per a la pròxima temporada en Primera Divisió després de només quatre dies de campanya, amb la meta de superar els 25.000 passes.

València incorpora a Jana Xin, portera nascuda a la Xina i talent internacional de les inferiors espanyoles

El València CF Femení ha fitxat a Jana Xin, portera nascuda a la Xina i amb experiència internacional en categories inferiors d'Espanya. Arriba des de Fundació Albacete per a reforçar la plantilla a la recerca de l'ascens.

Educació nomena 221 nous directors per a centres educatius en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Educació designa a 221 directors per a centres escolars a Alacant, Castelló i València, amb mandats fins a 2029 i requisits en valencià.

La llista d’espera per a rebre atenció per dependència en Comunitat Valenciana aconseguix les 33.115 persones en el primer semestre de 2025

La Comunitat Valenciana registra 33.115 persones en llista d'espera per a accedir al sistema de dependència en la primera mitat de 2025, sent la tercera comunitat amb major demora.

Reobri la seu del PSPV a València després de vandalisme reivindicat per Joventut Combativa

La seu del PSPV a València ha reobert després d'un atac amb pintura negra, reivindicat per Joventut Combativa. El partit denunciarà els fets a la Policia.

Sis corredors traslladats a hospitals després del primer tancament dels Santfermins 2025

Sis corredors van resultar ferits durant el primer tancament dels Santfermins 2025, amb cinc d'ells traslladats a l'Hospital Universitari de Navarra per contusions i traumatismes.

Presó provisional sense fiança per al sospitós de la desaparició de l’empresari de Bocairent

El jutge decreta presó provisional per al principal sospitós de la desaparició d'un empresari de 77 anys a Bocairent, el parador dels quals seguix desconegut.

Chiva ajorna la reobertura de la seua piscina municipal per residus de fang en la depuradora

La piscina municipal de Chiva posposa la seua reobertura a causa de la presència de fang en la depuradora després de les recents inundacions, la qual cosa exigix una neteja profunda.