Mastodon
28.5 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Nacho Vidal, diagnosticat amb el virus del VIH

L'actor Nacho Vidal ah estat diagnosticat amb VIH

L’actor Nacho Vidal ah estat diagnosticat amb VIH | Antena 3

 

El conegut actor porno valencià Nacho Vidal ha estat diagnosticat amb VIH, el virus de la sida.  Segons avança, ‘El Nacional’, la greu malaltia de transmissió sexual ha obligat Vidal a cancel·lar totes les seues produccions de cinema pornogràfic durant tot un mes, i també ha alertat molts altres companys i excompanys de feina, que han decidit fer-se també noves proves. 

 

 

Davant d’aquesta recent notícia, la Seguretat Social està aplicant el protocol habitual que se segueix en aquests casos i està avisant a les parelles sexuals que l’actor valencià haja pogut tenir durant les últimes setmanes. Aquestes hauran d’anar al centre per a realitzar-se la prova pertinent. Des del sector de cinema pornogràfic asseguren que totes les parelles sexuals dels rodatges que s’han fet amb el valencià es van fer practicant sexe sense preservatiu perquè són les exigències que posen els consumidors de porno. El sector del cinema X està inquiet i s’espera que siga el mateix Nacho Vidal qui confirme la notícia a través d’un comunicat. 

 

Nacho Vidal parlant del cas de la seva filla a ‘Espejo Público’ | Antena 3

 

Nacho Vidal parla sobre la seua filla transsexual

Fa uns mesos es va publicar el llibre ‘El meu nom és Violeta’ que explica la història de Violeta, la filla transsexual de Nacho VIdal. En una entrevista a ‘Espejo Público’, l’actor de cinema per adults va explicar que el procés de canvi de xiqueta a xiqueta havia estat  molt fàcil i natural per a la menor perquè el seu entorn, tant la seua família com l’escola, ho havia vist, en tot moment, com una cosa natural. 

 

Per a ell el més dur és «haver-li de donar a una xiqueta bloquejadors i haver de donar-li a la teua filla hormones» perquè com es tracta d’una menor la decisió recau en les mans dels pares. Tot i això, afirma que és el que la seua filla vol. L’actor  va explicar que la seua filla amb 6 anys «va veure un documental d’una xiqueta transsexual i li va dir a la seua mare que ella també tenia aquest problema». Al mateix temps, afirma que ella ja va començar a sentir que no era un xiquet amb tres anys. 

Últimes notícies

El Campello demana col·laboració per a identificar als responsables d’un abocament altament contaminant

L'Ajuntament del Campello sol·licita ajuda per a localitzar als autors d'un abocament de panells de fibra de vidre en la partida de Oñate. La Policia Local investiga i la sanció pot aconseguir 30.050 euros.

Tots a una Veu exigix coordinació i més inversió a la comissionada de la DANA

Tots a una Veu demana a la comissionada de la DANA, Zulima Pérez, un pla coordinat amb la Generalitat que fixe terminis, finançament i mesures de prevenció. L'entitat reclama formació ciutadana, ajustos en la gestió d'emergències i evitar triomfalismes i inauguracions per separat.

Toni Pérez lamenta la visita de Sánchez: sense tren a l’aeroport ni segona pista

El president de la Diputació d'Alacant titlla de decebedora la visita de Pedro Sánchez a l'aeroport i denúncia que no hi haja compromisos per al tren ni per a una segona pista.

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una britànica de 64 anys ha sigut arrestada després de la mort per asfíxia d'una altra dona de 66 en un apartament del Racó de Loix. La investigació continua oberta.

El Consell titlla d’engrunes els 1.000 milions per a l’aeroport d’Alacant-Elx

El Consell critica que la inversió de 1.000 milions prevista per Aena per a Alacant-Elx no compensa el dèficit inversor i reclama decisions sobre segona pista i enllaç ferroviari.

Mor als 86 anys Batiste Martí, primer vacunat contra la covid en la Comunitat Valenciana

Batiste Martí, primera persona vacunada contra la covid en la Comunitat Valenciana, ha mort als 86 anys en la residència PMD Verge del Miracle de Rafenbunyol. L'ajuntament va emetre un bàndol i el funeral es va celebrar a La Pobla de Farnals.

Calp guarda dos minuts de silenci per la mort d’una bebé i una xiqueta de 4 anys

L'ajuntament convoca un acte de dol este divendres a les 10.00 en la plaça Miguel Roselló després de dos accidents mortals recents. La mesura s'emmarca en tres dies de dol oficial.