Albert, de ‘SV’, confessa que està enamorat de Lara Álvarez

 

Lara Álvarez i Albert

Lara Álvarez va rebre a Albert amb un fort abraç en Madrid | Telecinco

 

Albert, un dels finalistes de ‘Supervivientes 2019’, a més d’una experiència increïble, pareix que de l’illa també s’ha emportat una altra cosa: l’amor. És el que es desprén de l’entrevista que l’han fet fa pocs dies en el programa ‘Cazamariposas’, sobre la seua bona relació amb la presentadora Lara Álvarez.

 

Els rumors sobre esta possible parella náixer ja durant el programa, ja que la relació entre els dos era molt fluida. De fet, eren molts els comentaris dels seguidors del programa que incitaven i demanaven que hi haguera alguna relació entre els dos una volta finalitzat el programa.

 

Confessa estar enamorat de la presentadora

Amb este context, des de ‘Cazamariposas’, no van dubtar en preguntar-li a l’extronista de ‘MYHYV’ sobre el seu possible amor amb l’asturiana. En este sentit, Albert va manifestar que: «Les obvietats crec que no fa falta que les responga. Lara té enamorat a tot el país i jo, formo part d’este país».

 

Davant esta confessió, els presentadors van preguntar-li a Albert si en alguna de les proves vore a Lara era un al·licient per a seguir amb il·lusió en el programa i ell, no va dubtar en dir que: «Vore a Lara sempre és un motiu de felicitat. Però no només per vore-la, també per com tracta als concursants i per com et fa sentir». Finalment, en el programa van recordar la rebuda que li va fer la presentadora a Albert una volta arribat al plató de Madrid que, a diferència d’altres concursants, li va respondre amb un gran abraç.

'Cazamariposas' va entrevistar a Albert

Al programa ‘Cazamariposas’ van fer-li una entrevista a Albert | Divinity

 

 

La seua complicada relació amb la Pantoja

Albert també va parlar durant l’entrevista de la seua relació amb Isabel Pantoja. El finalista de ‘Supervivientes’ va criticar l’actitud de la cantant, ja que considera que «tot ho fa bé, i que els altres ens equivoquem». Finalment, va assegurar que manté molt bona relació amb altres companys com el guanyador Omar Montes i Colate.

Albert a 'Supervivientes'

Albert va arribar a la final de ‘Supervivientes’ | Telecinco 

 

També et poden interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.