Albert, de ‘SV’, confessa que està enamorat de Lara Álvarez

 

Lara Álvarez i Albert

Lara Álvarez va rebre a Albert amb un fort abraç en Madrid | Telecinco

 

Albert, un dels finalistes de ‘Supervivientes 2019’, a més d’una experiència increïble, pareix que de l’illa també s’ha emportat una altra cosa: l’amor. És el que es desprén de l’entrevista que l’han fet fa pocs dies en el programa ‘Cazamariposas’, sobre la seua bona relació amb la presentadora Lara Álvarez.

 

Els rumors sobre esta possible parella náixer ja durant el programa, ja que la relació entre els dos era molt fluida. De fet, eren molts els comentaris dels seguidors del programa que incitaven i demanaven que hi haguera alguna relació entre els dos una volta finalitzat el programa.

 

Confessa estar enamorat de la presentadora

Amb este context, des de ‘Cazamariposas’, no van dubtar en preguntar-li a l’extronista de ‘MYHYV’ sobre el seu possible amor amb l’asturiana. En este sentit, Albert va manifestar que: «Les obvietats crec que no fa falta que les responga. Lara té enamorat a tot el país i jo, formo part d’este país».

 

Davant esta confessió, els presentadors van preguntar-li a Albert si en alguna de les proves vore a Lara era un al·licient per a seguir amb il·lusió en el programa i ell, no va dubtar en dir que: «Vore a Lara sempre és un motiu de felicitat. Però no només per vore-la, també per com tracta als concursants i per com et fa sentir». Finalment, en el programa van recordar la rebuda que li va fer la presentadora a Albert una volta arribat al plató de Madrid que, a diferència d’altres concursants, li va respondre amb un gran abraç.

'Cazamariposas' va entrevistar a Albert

Al programa ‘Cazamariposas’ van fer-li una entrevista a Albert | Divinity

 

 

La seua complicada relació amb la Pantoja

Albert també va parlar durant l’entrevista de la seua relació amb Isabel Pantoja. El finalista de ‘Supervivientes’ va criticar l’actitud de la cantant, ja que considera que «tot ho fa bé, i que els altres ens equivoquem». Finalment, va assegurar que manté molt bona relació amb altres companys com el guanyador Omar Montes i Colate.

Albert a 'Supervivientes'

Albert va arribar a la final de ‘Supervivientes’ | Telecinco 

 

També et poden interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.