Maite Galdeano i Belén Esteban s’ataquen en directe

Belén Esteban i Maite Galdeano van tornar a barallar-se el passat divendres, 27 de desembre, en el plató de ‘Sálvame’, després de què es parlara de l’engany que suposadament haurien fet Maite i la seua filla, Sofia Suescun, a la marca de roba de la que fan publicitat.

 

El programa va contactar amb una representat de la firma de moda, que afirmava, d’esquena i amb la veu distorsionada, haver sigut enganyada per Maite i la seua filla. Com a conseqüència d’això, la mare de Sofia la va amenaçar amb donar el seu nom en directe i trencar el seu anonimat, fet que va fer reaccionar a Belén Esteban.

 

«Maite no amenaces, perquè esta gent té una xicoteta empresa i fan un esforç molt gran en enviar-te la roba, i a tu no te costa res pujar una foto» va dir Belén entre els aplaudiments del públic. La resposta no es va fer esperar i Galdeano va contestar molt enfadada: «M’envien dos draps i volen que els puge»

 

Belén Esteban es cabrejà molt

«Mira Belén, aplaudiment fàcil per a tu, que t’encanten, bonica», continuà Galdeano, caldejant més l’ambient en el plató. En eixe moment, Belén va esclatar i exclamà: «¡Amb mi, no! Que me tens fins ací». Maite, que també va elevar la veu, va respondre amb un «¡eh!, a mi d’eixa manera tampoc, ¿eh?».

 

«Mira com s’unfla la teua vena», insistí la mare de Sofia Suescun. Just després, Belén Esteban, que estava ja molt cabrejada, donà una resposta molt agressiva: «Farta estic jo de tu, que te fan gravacions i jo me crec a esta xica. Clar que me la crec, perquè he vist uns whatsapps».

 

Lluny de calmar els ànims, Maite li va contestar: «¿Ahir què vas dir? Ai, cal perdonar… Consells done però per a mi no en tinc, bonica. Això en primer lloc». La resposta de Belén fou instantànea: ¿Que jo t’he de perdonar a tu, que vas dir que la meua filla era el ‘bombo’ d’un torero? Millor tanca la boca».

 

A continuació, Maite afirmà que igual era Belén la que havia de perdonar-la a ella, en poc de temps, i que potser algú li «contava un romanç», encara que això es va quedar com un enigma sense resoldre. La seua companya de ‘Sálvame’ respongué que: «A tu qui t’ha de perdonar és el teu fill, no jo», referint-se als diferentes problemes que ha tingut Galdeano amb el seu fill Cristian, fet que va provocar un nou aplaudiment del públic.

 

Maite li va tornar a dir a Belén que sempre busca l’aplaudiment fàcil, però va deixar a un costat la discussió amb ella per a tornar a defendre’s de les acusacions de la responsable de la marca de roba.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rodri demana perdó al vestidor del València pel seu comentari despectiu

Rodri Hernández ha telefonat al capità del València, José Luis Gayà, per a demanar perdó pels comentaris despectius que va fer a la banqueta de Mestalla, captats pel programa 'El Día Después'. El migcampista del Barcelona havia qualificat els jugadors valencianistes de 'molt roïns' i 'molt fluixos' durant el partit que va acabar amb un 0-5.

El port d’Alacant mou més de 2,2 milions de tones fins a agost

El port d’Alacant ha mogut 2,23 milions de tones fins a agost i ha incrementat un 32% el trànsit de contenidors, reforçant el seu paper logístic.

Extingit l’incendi de la Devesa de El Saler després de gairebé dues setmanes

Els Bombers de València han donat per extingit l’incendi forestal declarat el 27 d’agost a la Devesa de El Saler, que ha cremat 37 hectàrees i va obligar a desallotjar 160 persones. L’Ajuntament recorda que el foc va ser intencionat i posa el focus ara en la recuperació de la zona.

Barrachina reclama a Madrid les obres pendents per protegir els rius després de la dana

El conseller Miguel Barrachina ha exigit al Govern espanyol que execute les obres de protecció de causos pendents després de la dana d’octubre de 2024, mentres la Generalitat assumix actuacions que són competència estatal en diversos municipis de la província de València.

Ford defensa l’acord amb Geely a Almussafes davant les crítiques de Trump

Ford ha eixit al pas de les crítiques del Govern de Donald Trump per la seua col·laboració amb empreses xineses i ha defensat amb fermesa l’acord amb Geely per al futur de la planta d’Almussafes, clau per a milers de llocs de treball.

UGT porta al Govern central la denúncia per la ‘policia del pensament’ educativa del Consell

UGT Serveis Públics PV ha demanat empara a l’Alta Inspecció Educativa de l’Estat davant els nous rols assignats pel Consell a la inspecció educativa, que el sindicat veu com una ‘policia del pensament’ en la Comunitat Valenciana.

Les festes de Moros i Cristians de Calp ja són d’Interés Turístic Nacional

El Ministeri d’Indústria i Turisme ha declarat les festes de Moros i Cristians de Calp Festa d’Interés Turístic Nacional, en reconeixement al seu valor històric, cultural i festiu.

Els alcaldes d’Alacant es reuniran en un fòrum provincial el 14 d’octubre

El Fòrum dels Alcaldes de la Província d’Alacant se celebrarà el 14 d’octubre, després del debat al ple de la Diputació sobre la seua periodicitat, que PP i Vox han mantingut com a anual. El ple també ha aprovat el crèdit per a comprar un immoble a Benidorm com a nova seu comarcal de la institució.