17.8 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Maite Galdeano i Belén Esteban s’ataquen en directe

Belén Esteban i Maite Galdeano van tornar a barallar-se el passat divendres, 27 de desembre, en el plató de ‘Sálvame’, després de què es parlara de l’engany que suposadament haurien fet Maite i la seua filla, Sofia Suescun, a la marca de roba de la que fan publicitat.

 

El programa va contactar amb una representat de la firma de moda, que afirmava, d’esquena i amb la veu distorsionada, haver sigut enganyada per Maite i la seua filla. Com a conseqüència d’això, la mare de Sofia la va amenaçar amb donar el seu nom en directe i trencar el seu anonimat, fet que va fer reaccionar a Belén Esteban.

 

«Maite no amenaces, perquè esta gent té una xicoteta empresa i fan un esforç molt gran en enviar-te la roba, i a tu no te costa res pujar una foto» va dir Belén entre els aplaudiments del públic. La resposta no es va fer esperar i Galdeano va contestar molt enfadada: «M’envien dos draps i volen que els puge»

 

Belén Esteban es cabrejà molt

«Mira Belén, aplaudiment fàcil per a tu, que t’encanten, bonica», continuà Galdeano, caldejant més l’ambient en el plató. En eixe moment, Belén va esclatar i exclamà: «¡Amb mi, no! Que me tens fins ací». Maite, que també va elevar la veu, va respondre amb un «¡eh!, a mi d’eixa manera tampoc, ¿eh?».

 

«Mira com s’unfla la teua vena», insistí la mare de Sofia Suescun. Just després, Belén Esteban, que estava ja molt cabrejada, donà una resposta molt agressiva: «Farta estic jo de tu, que te fan gravacions i jo me crec a esta xica. Clar que me la crec, perquè he vist uns whatsapps».

 

Lluny de calmar els ànims, Maite li va contestar: «¿Ahir què vas dir? Ai, cal perdonar… Consells done però per a mi no en tinc, bonica. Això en primer lloc». La resposta de Belén fou instantànea: ¿Que jo t’he de perdonar a tu, que vas dir que la meua filla era el ‘bombo’ d’un torero? Millor tanca la boca».

 

A continuació, Maite afirmà que igual era Belén la que havia de perdonar-la a ella, en poc de temps, i que potser algú li «contava un romanç», encara que això es va quedar com un enigma sense resoldre. La seua companya de ‘Sálvame’ respongué que: «A tu qui t’ha de perdonar és el teu fill, no jo», referint-se als diferentes problemes que ha tingut Galdeano amb el seu fill Cristian, fet que va provocar un nou aplaudiment del públic.

 

Maite li va tornar a dir a Belén que sempre busca l’aplaudiment fàcil, però va deixar a un costat la discussió amb ella per a tornar a defendre’s de les acusacions de la responsable de la marca de roba.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Corberán va assegurar que la necessitat de resultats continua sent alta

El tècnic del València va assegurar que, malgrat les dos victòries davant Getafe i Espanyol, l'exigència no va afluixar abans del dol davant el Betis en la Cartoixa. Va analitzar al rival com un equip de possessió perillós al contraatac i va sostindre que només pensa en el pròxim partit.

Punts vitals i el morb per Guido Rodríguez en La Cartoixa

Tres punts clau en La Cartoixa enfrontaran a un Betis amb baixes i calendari exigent i a un València en ratxa, amb el morb del retorn de Guido Rodríguez davant el seu exequipo.

Bernabé insta el PP a intervindre el mercat immobiliari i rebutja els privilegis en vivenda

Pilar Bernabé ha reclamat al PP que use les ferramentes legals per a intervindre el mercat immobiliari i ha criticat adjudicacions i projectes urbanístics que, al seu juí, fomenten privilegis. També ha assenyalat a la Generalitat i a l'Ajuntament de València per no reforçar la vivenda pública.

Bernabé acusa a Pérez Llorca de falta de moral per comparar indemnitzacions de la dana i de Adamuz

Bernabé ha acusat a Pérez Llorca de creuar els límits en equiparar les indemnitzacions a les víctimes de la dana amb les de l'accident de Adamuz i li ha demanat rectificar.

Vivenda revisarà un a un els expedients dels adjudicataris dels Naus a Alacant

Vivenda revisarà 'tots i cada un dels expedients' de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan per a verificar dades i descartar manipulació. La revisió arriba després de la polèmica per adjudicataris amb vincles municipals i es recolzarà en un informe detallat del visat.

Detingut un jove després d’irrompre amb altres dos en una vivenda de València mentres el seu habitant dormia

La Policia Nacional ha detingut a València a un jove de 24 anys per un robatori amb força a casa habitada i lesions comés al costat d'altres dos mentres l'habitant dormia. L'arrestat ha ingressat a la presó i la investigació continua oberta.

Més de 150 intervencions pel vent a Alacant

Policia Local i Speis han atés més de 150 avisos per ratxes que han arribat a 82 km/h, sense ferits. El Cecopal manté mesures i reforça emergències fins a les 19.00.

Morant demana blindar les ajudes a la dependència i més recursos per als ajuntaments

La líder del PSPV-PSOE ha plantejat blindar les ajudes a la dependència en la Comunitat i reforçar els servicis socials municipals. També ha reclamat actuar en vivenda amb topalls al lloguer.