Maite Galdeano i Belén Esteban s’ataquen en directe

Belén Esteban i Maite Galdeano van tornar a barallar-se el passat divendres, 27 de desembre, en el plató de ‘Sálvame’, després de què es parlara de l’engany que suposadament haurien fet Maite i la seua filla, Sofia Suescun, a la marca de roba de la que fan publicitat.

 

El programa va contactar amb una representat de la firma de moda, que afirmava, d’esquena i amb la veu distorsionada, haver sigut enganyada per Maite i la seua filla. Com a conseqüència d’això, la mare de Sofia la va amenaçar amb donar el seu nom en directe i trencar el seu anonimat, fet que va fer reaccionar a Belén Esteban.

 

«Maite no amenaces, perquè esta gent té una xicoteta empresa i fan un esforç molt gran en enviar-te la roba, i a tu no te costa res pujar una foto» va dir Belén entre els aplaudiments del públic. La resposta no es va fer esperar i Galdeano va contestar molt enfadada: «M’envien dos draps i volen que els puge»

 

Belén Esteban es cabrejà molt

«Mira Belén, aplaudiment fàcil per a tu, que t’encanten, bonica», continuà Galdeano, caldejant més l’ambient en el plató. En eixe moment, Belén va esclatar i exclamà: «¡Amb mi, no! Que me tens fins ací». Maite, que també va elevar la veu, va respondre amb un «¡eh!, a mi d’eixa manera tampoc, ¿eh?».

 

«Mira com s’unfla la teua vena», insistí la mare de Sofia Suescun. Just després, Belén Esteban, que estava ja molt cabrejada, donà una resposta molt agressiva: «Farta estic jo de tu, que te fan gravacions i jo me crec a esta xica. Clar que me la crec, perquè he vist uns whatsapps».

 

Lluny de calmar els ànims, Maite li va contestar: «¿Ahir què vas dir? Ai, cal perdonar… Consells done però per a mi no en tinc, bonica. Això en primer lloc». La resposta de Belén fou instantànea: ¿Que jo t’he de perdonar a tu, que vas dir que la meua filla era el ‘bombo’ d’un torero? Millor tanca la boca».

 

A continuació, Maite afirmà que igual era Belén la que havia de perdonar-la a ella, en poc de temps, i que potser algú li «contava un romanç», encara que això es va quedar com un enigma sense resoldre. La seua companya de ‘Sálvame’ respongué que: «A tu qui t’ha de perdonar és el teu fill, no jo», referint-se als diferentes problemes que ha tingut Galdeano amb el seu fill Cristian, fet que va provocar un nou aplaudiment del públic.

 

Maite li va tornar a dir a Belén que sempre busca l’aplaudiment fàcil, però va deixar a un costat la discussió amb ella per a tornar a defendre’s de les acusacions de la responsable de la marca de roba.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU