Rosa Benito lluïx un cos espectacular i esvelt en biquini amb 63 anys

Imatge de Rosa Benito durant les seves vacances

Imatge de Rosa Benito durant les seues vacacions | Instagram

 

Rosa Benito està en el seu millor moment. La que va ser guanyadora de ‘Supervivientes’ en el seu dia, acaba de convertir-se en iaia als seus 63 anys, però per les últimes fotografies que s’han publicat en la revista ‘Lecturas’, ningú ho diria.

 

Rosa Benito ha lluït figura en les seues últimes vacacions en el Delta de l’Ebre, i les càmeres de la revista han captat el seu cos en biquini, deixant a tots bocabadats pel bon tipet que manté a pesar de l’edat, un cos esvelt i tonificat que no té res a envejar al de les ‘celebrities’ més jovenetes que habitualment omplin les portades o Instagram amb instantànies en biquini.

 

La col·laboradora posava feliç i radiant amb la platja de fons per a les càmeres de ‘Lecturas’, convertint-se d’eixa manera en portada de la revista. 

 

Rosa Benito, portada de 'Lecturas'

Rosa Benito, portada de ‘Lecturas’ | Lecturas

 

Segons explica la mateixa revista, la col·laboradora es trobava en el moment de les fotografies, en una embarcació que van llogar, disfrutant del mar mediterrani i mostrant-se feliç, sense ni rastre de la depressió que va passar i sobre la que ella mateixa va fer parlar fa uns dies en Telecinco: «Vaig estar en un psiquiàtric. Per a mi va ser horrorós, però ho explique perquè crec que la gent que hem passat per això podem ajudar a les altres persones».

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.