Una empresa ofereix quasi 180.000 euros als qui cedisquen els seus drets d’imatge

 

Promobot ofereix 200.000 dòlars, uns 178.000 euros aproximadament, a persones que permeten que utilitze la seua cara i la seua veu per a implantar-ho en els robots que estan desenvolupant. Aquests robots amb aspecte humà es pretenen començar a vendre l’any 2023.

La companyia aclareix que la seua intenció és que els robots siguen el més «humans» possible, posant com a requisit tindre més de 25 anys, i que els sol·licitants «han de tindre una cara ‘amable i amigable». Però per a optar a aquesta bonificació de 200.000 dòlars han d’estar disposats a cedir els seus drets d’imatge «per a usar la seua cara per sempre».

La fi d’aquests assistents és treballar «en hotels, centres comercials i altres llocs concorreguts”, substituint el treball que podria realitzar qualsevol persona. Com el robot ‘Cecilia’ llançat per una companyia israeliana, creada perquè faça còctels i li’ls servisca als seus clients, evitant així recórrer a un bàrman expert.

 

No saben per què objectius s’utilitzaren els rostres

 

En principi, l’empresa compta amb possibles futurs clients que utilitzarien aquests amigables robots. Alguns d’aquests podrien ser Walmart, l’aeroport de Baltimore-Washington dels EUA i el Dubai Mall.

Atés que encara no hi ha cap contracte signat, no és del tot segur per a què fins poden haver d’utilitzar aquests humanoides, factor a tindre en compte abans de signar la cessió dels drets d’imatge.
Segons els terminis imposats per al llançament d’assistent humanoide, la companyia ha volgut començar a tramitar aquestes llicències la més ràpida possible per a evitar retards legals.

 

Demandat per usar el rostre d’Arnold Schwarzenegger

 

Promobot hi ha decidisc oferir aquesta gran quantitat de diners per a evitar demandes, tal com va ocórrer fa alguns anys per utilitzar el rostre de l’actor Arnold Schwarzenegger per a un dels seus androides.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.