Una empresa ofereix quasi 180.000 euros als qui cedisquen els seus drets d’imatge

 

Promobot ofereix 200.000 dòlars, uns 178.000 euros aproximadament, a persones que permeten que utilitze la seua cara i la seua veu per a implantar-ho en els robots que estan desenvolupant. Aquests robots amb aspecte humà es pretenen començar a vendre l’any 2023.

La companyia aclareix que la seua intenció és que els robots siguen el més «humans» possible, posant com a requisit tindre més de 25 anys, i que els sol·licitants «han de tindre una cara ‘amable i amigable». Però per a optar a aquesta bonificació de 200.000 dòlars han d’estar disposats a cedir els seus drets d’imatge «per a usar la seua cara per sempre».

La fi d’aquests assistents és treballar «en hotels, centres comercials i altres llocs concorreguts”, substituint el treball que podria realitzar qualsevol persona. Com el robot ‘Cecilia’ llançat per una companyia israeliana, creada perquè faça còctels i li’ls servisca als seus clients, evitant així recórrer a un bàrman expert.

 

No saben per què objectius s’utilitzaren els rostres

 

En principi, l’empresa compta amb possibles futurs clients que utilitzarien aquests amigables robots. Alguns d’aquests podrien ser Walmart, l’aeroport de Baltimore-Washington dels EUA i el Dubai Mall.

Atés que encara no hi ha cap contracte signat, no és del tot segur per a què fins poden haver d’utilitzar aquests humanoides, factor a tindre en compte abans de signar la cessió dels drets d’imatge.
Segons els terminis imposats per al llançament d’assistent humanoide, la companyia ha volgut començar a tramitar aquestes llicències la més ràpida possible per a evitar retards legals.

 

Demandat per usar el rostre d’Arnold Schwarzenegger

 

Promobot hi ha decidisc oferir aquesta gran quantitat de diners per a evitar demandes, tal com va ocórrer fa alguns anys per utilitzar el rostre de l’actor Arnold Schwarzenegger per a un dels seus androides.

Últimes notícies

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.

El turisme nàutic en la Comunitat Valenciana aconseguix una nota de 8,6 i una gran despesa diària

Els destinacions nàutics de la Comunitat Valenciana han aconseguit una valoració mitjana de 8,6 sobre 10 i un gasto diari de 129,9 euros per persona, amb un perfil de visitant majoritàriament internacional, de llargues estades i alt poder adquisitiu.

Castelló obri ajudes de més de 500.000 euros per a rehabilitar vivendes

L'Ajuntament de Castelló ha obert una convocatòria de 501.428 euros per a rehabilitar edificis residencials, amb sol·licituds fins al 31 d'agost de 2026.

Un camió de Bombers de València donarà suport als bombers voluntaris d’Atalaya, al cor de l’Amazònia

Bombers pel Món presentarà en València la primera fase d’un projecte solidari que inclou la formació de bombers voluntaris i l’enviament d’un camió nodrissa a Atalaya, en plena Amazònia peruana.

La Fe es converteix en centre de referència valencià en consell genètic per a càncer hematològic

L'Hospital Universitari i Politècnic La Fe ha sigut acreditat com a unitat de referència en consell genètic per a síndromes de predisposició al càncer hematològic per a tota la Comunitat Valenciana, després de superar un exigent procés d'avaluació de la Conselleria de Sanitat.