Una empresa ofereix quasi 180.000 euros als qui cedisquen els seus drets d’imatge

 

Promobot ofereix 200.000 dòlars, uns 178.000 euros aproximadament, a persones que permeten que utilitze la seua cara i la seua veu per a implantar-ho en els robots que estan desenvolupant. Aquests robots amb aspecte humà es pretenen començar a vendre l’any 2023.

La companyia aclareix que la seua intenció és que els robots siguen el més «humans» possible, posant com a requisit tindre més de 25 anys, i que els sol·licitants «han de tindre una cara ‘amable i amigable». Però per a optar a aquesta bonificació de 200.000 dòlars han d’estar disposats a cedir els seus drets d’imatge «per a usar la seua cara per sempre».

La fi d’aquests assistents és treballar «en hotels, centres comercials i altres llocs concorreguts”, substituint el treball que podria realitzar qualsevol persona. Com el robot ‘Cecilia’ llançat per una companyia israeliana, creada perquè faça còctels i li’ls servisca als seus clients, evitant així recórrer a un bàrman expert.

 

No saben per què objectius s’utilitzaren els rostres

 

En principi, l’empresa compta amb possibles futurs clients que utilitzarien aquests amigables robots. Alguns d’aquests podrien ser Walmart, l’aeroport de Baltimore-Washington dels EUA i el Dubai Mall.

Atés que encara no hi ha cap contracte signat, no és del tot segur per a què fins poden haver d’utilitzar aquests humanoides, factor a tindre en compte abans de signar la cessió dels drets d’imatge.
Segons els terminis imposats per al llançament d’assistent humanoide, la companyia ha volgut començar a tramitar aquestes llicències la més ràpida possible per a evitar retards legals.

 

Demandat per usar el rostre d’Arnold Schwarzenegger

 

Promobot hi ha decidisc oferir aquesta gran quantitat de diners per a evitar demandes, tal com va ocórrer fa alguns anys per utilitzar el rostre de l’actor Arnold Schwarzenegger per a un dels seus androides.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.