29.8 C
València
Dimarts, 1 juliol, 2025

13 anys de presó per agredir i furtar a una prostituta i intentar matar-ne a una altra atropellant-la

Els fets es van produir en Catarroja i en Tavernes de la Valldigna | València Diari

 

La Fiscalia demana tretze anys de presó per a un home acusat d’agredir i robar la bossa de mà a una prostituta quan anava de camí a l’hospital a vore al seu fill acabat de nàixer i d’intentar assassinar a una altra quan tornava a sa casa després de visitar al bebé.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Segons la qualificació de la Fiscalia, els fets, que seran jutjats este divendres en l’Audiència Provincial de València, es produïren el 5 de gener de 2018, quan l’home va mantindre una forta discussió amb la seua parella per qüestions mèdiques i, a continuació, agarrà el cotxe per a anar a l’Hospital Clínic de València, a on estava ingressat el seu fill.

 

  

Agredí i robà a una i atropellà a una altra

Durant el trajecte entre la localitat valenciana de Gandia (la Safor), a on residia la parella, i València, l’home parà en Catarroja (l’Horta Sud) i, després de perseguir a una prostituta, li donà un fort colp en la cara i punyades i puntades. Després, l’agressor li robà la bossa de mà a on portava diners i efectes valorats en 377 euros.

 

A continuació, anà a l’hospital, visità al seu fill i inicià el camí de tornada a sa casa, si bé es parà en un camí de Tavernes de la Valldigna (la Safor) i, després de mantindre una conversació amb una prostituta, aprofità un moment en què esta estava d’esquena per a atropellar-la amb el cotxe.

 

  

La dona va caure a terra i l’home va fer marxa arrere i va passar per damunt d’ella. Després, tornà a arrancar cap avant i l’atropellà de nou, per a, a continuació, fugir del lloc, segons el relat de la Fiscalia. La prostituta va patir diferents fractures i lesions que li van fer estar ingressada en vigilància intensiva onze dies i tardà en curar-se 208 dies. A més, l’agressió li ha deixat seqüeles.

 

 

Delictes de robatori amb violència i intimidació i d’assassinat en grau de temptativa

La Fiscalia acusa al processat d’un delicte de robatori amb violència i intimidació, un delicte lleu de lesions i un delicte d’assassinat en grau de temptativa, pels que demana un total de tretze anys de presó i indemnitzacions que superen els 143.000 euros.

 

En concret, pel delicte de robatori amb violència i intimidació, la Fiscalia reclama tres anys de presó; pel delicte lleu de lesions la pena de tres mesos de multa amb una quota diària de dotze euros, i pel delicte d’assassinat en grau de temptativa deu anys de presó.

 

A més, per la via de responsabilitat civil demana que s’indemnitze a la prostituta a qui li pegà i li robà la bossa amb 150 euros per les lesions, 377 euros pels objectes robats i no recuperats i mil euros per danys morals i interessos legals, a més de la prohibició d’arrimar-se a menys de 500 metres o comunicar-se amb ella durant cinc anys.

 

En el cas de la dona a la que intentà assassinar, la Fiscalia reclama 19.710 euros per les lesions, 22.640 euros per les seqüeles i 100.000 euros pels danys morals i interessos legals, a més de la prohibició d’arrimar-se a menys de mil metres o comunicar-se amb ella durant vint anys.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Banc d’Aliments de València distribuïx 150.000 euros en vals per a famílies vulnerables

El Banc d'Aliments de València ha entregat 150.750 euros en vals i targetes de supermercat per a fer costat a famílies vulnerables i afectats per la DANA, promovent també l'economia local.

Agricultura destina 76,8 milions per a compensar danys causats per la dana en el camp

El Ministeri d'Agricultura ha atorgat 76,8 milions d'euros en ajudes directes a més de 9.000 agricultors i ramaders afectats per la dana, principalment a València.

Avís groc per fortes pluges, tempestes i altes temperatures a la Comunitat Valenciana

L'Agència Estatal de Meteorologia activa avís groc este dimarts per precipitacions de 20 l/m², tempestes amb graníssol i ratxes fortes, i temperatures màximes de fins a 38 graus en litoral i interior valencià.

La Gran Fira de València 2025 oferirà cinc espectacles pirotècnics únics

La Gran Fira de València 2025 presenta cinc espectacles pirotècnics entre el 5 i el 27 de juliol, incloent-hi castells, piromusicales i correfocs, que combinen tradició i innovació.

Mor un home de 86 anys després de ser rescatat inconscient en platja de Dénia

Un home de 86 anys va morir després de ser rescatat inconscient a la platja Setla Mira-rosa de Dénia. Els equips d'emergència no van aconseguir reanimar-ho.

La Costa Blanca lidera en ocupació de cámpines al maig amb un 71%

La Costa Blanca destaca amb un 71,1% d'ocupació en cámpines al maig. Benidorm és un dels destins amb més pernoctacions en allotjaments extrahoteleros a Espanya.

Torrent impulsa mesures urgents per a protegir El Pantà després de la dana del 29 d’octubre

L'Ajuntament de Torrent coordina amb la Confederació Hidrogràfica del Xúquer i veïns per a assegurar la zona afectada per la dana del 29 d'octubre i protegir el seu patrimoni hidràulic i històric.

Detenen a quatre persones per estafes milionàries en la compravenda de fruites i hortalisses a Nules, Castelló

La Guàrdia Civil arresta a quatre individus implicats en una estafa que supera els 700 000 euros desviant i venent fraudulentament fruites i hortalisses destinades a mercats internacionals.