7.7 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Celebren una festa il·legal en una nau d’Alacant amb més de 30 persones sense mascaretes i consumint alcohol

 

La Policia Nacional ha desmantellat una festa il·legal en una nau a on està situat un restaurant en el polígon Pla de l’Espartar en la ciutat d’Alacant, i en la que participaven més de 30 persones sense respectar les mesures sanitàries per a frenar l’expansió de la pandèmia de coronavirus.

 

La intervenció s’ha saldat amb 55 actes per infracció a la normativa ‘anticovid’ als assistents i als encarregats del local, altres quatre per incomplir la normativa de locals i una detenció per infracció a la Llei d’Estrangeria. Els agents han observat en un control perimetral en la carretera d’Ocaña que diferents ocupants de cotxes presentaven un mateix perfil de gent jove, no convivent i que procedien d’una altra localitat sense justificació per a accedir a la ciutat, segons un comunicat de la Policia.

 

Ha sigut en eixe moment, després de sancionar a alguns d’ells, quan una patrulla ha deixat passar a un cotxe per a poder seguir-lo, davant de les sospites dels efectius. Finalment, han arribat fins a una nau a on s’estava celebrant una festa clandestina amb jóvens en el seu interior.

 

S’ha demanat la clausura d’activitat del local

Immediatament, els agents han avisat a la resta d’unitats per a inspeccionar el restaurant, que estava tancat al públic, i una volta dins han trobat a més de 30 persones congregades que consumien begudes alcohòliques, escoltaven música alta i no portaven mascaretes.

 

A demés, durant la inspecció del local, els agents han intervingut altres vehicles que acudien a esta festa il·legal ajudats per un mapa amb les indicacions de la localització del lloc, que prèviament havien rebut de l’organitzador.

 

Finalment, els agents han detingut a un dels presents per infracció a la Llei d’Estrangeria i han posat 55 actes per no complir les mesures sanitàries, i altres quatre sancions administratives en matèria de locals públics i pel que s’ha sol·licitat la clausura d’activitat del local.

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.