Anuncios

Celebren una festa il·legal en una nau d’Alacant amb més de 30 persones sense mascaretes i consumint alcohol

 

La Policia Nacional ha desmantellat una festa il·legal en una nau a on està situat un restaurant en el polígon Pla de l’Espartar en la ciutat d’Alacant, i en la que participaven més de 30 persones sense respectar les mesures sanitàries per a frenar l’expansió de la pandèmia de coronavirus.

 

La intervenció s’ha saldat amb 55 actes per infracció a la normativa ‘anticovid’ als assistents i als encarregats del local, altres quatre per incomplir la normativa de locals i una detenció per infracció a la Llei d’Estrangeria. Els agents han observat en un control perimetral en la carretera d’Ocaña que diferents ocupants de cotxes presentaven un mateix perfil de gent jove, no convivent i que procedien d’una altra localitat sense justificació per a accedir a la ciutat, segons un comunicat de la Policia.

Anuncios

 

Ha sigut en eixe moment, després de sancionar a alguns d’ells, quan una patrulla ha deixat passar a un cotxe per a poder seguir-lo, davant de les sospites dels efectius. Finalment, han arribat fins a una nau a on s’estava celebrant una festa clandestina amb jóvens en el seu interior.

 

S’ha demanat la clausura d’activitat del local

Immediatament, els agents han avisat a la resta d’unitats per a inspeccionar el restaurant, que estava tancat al públic, i una volta dins han trobat a més de 30 persones congregades que consumien begudes alcohòliques, escoltaven música alta i no portaven mascaretes.

 

A demés, durant la inspecció del local, els agents han intervingut altres vehicles que acudien a esta festa il·legal ajudats per un mapa amb les indicacions de la localització del lloc, que prèviament havien rebut de l’organitzador.

 

Finalment, els agents han detingut a un dels presents per infracció a la Llei d’Estrangeria i han posat 55 actes per no complir les mesures sanitàries, i altres quatre sancions administratives en matèria de locals públics i pel que s’ha sol·licitat la clausura d’activitat del local.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dimitrievski i Fran Pérez es retroben amb Mestalla en un dol especial

Stole Dimitrievski es mesura per primera vegada al Raig com a porter titular del València a Mestalla, mentres que Fran Pérez torna a l'estadi valencianista després de la seua eixida al club vallecano.

Nuria Oliver alerta dels riscos de la intel·ligència artificial i del fals mite de la gratuïtat

Nuria Oliver advertix que la intel·ligència artificial no és gratis i que paguem amb dades, temps i atenció, i insistix en la necessitat de regulació i educació digital crítica.

L’aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández supera els 1,9 milions de passatgers a l’abril i creix un 11%

L'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández frega els 1,9 milions de passatgers a l'abril, amb un creixement pròxim a l'11% impulsat pel trànsit internacional i el lideratge del mercat britànic.

València reduïx el trànsit a l’abril i dispara l’ús de la bici i el transport públic

Els accessos a València registren 6.000 vehicles menys al dia i el trànsit interior cau un 4% a l'abril, mentres puja un 10% l'ús dels carrils bici i augmenta la demanda de l'EMT.

Dos xiquets de 6 i 9 anys resulten ferits en xocar el seu patinet de joguet amb un cotxe a Alborache

Dos menors de 6 i 9 anys van patir un traumatisme cranioencefàlic en col·lidir el patinet de joguet en el qual circulaven amb un cotxe en un carrer d'Alborache. Els dos van ser atesos en el lloc i traslladats a l'Hospital La Fe de València.

Baldoví reivindica que el canvi polític en la Comunitat és possible i crida als decebuts del PSOE

Joan Baldoví sosté que el canvi polític en la Comunitat Valenciana és possible i anima als qui se senten decebuts amb el PSOE a optar per Compromís, que presenta com a alternativa útil per a governar.

La professora de la UPV Elena Pinilla, triada entre les 50 dones líders emergents del món

La investigadora de la UPV Elena Pinilla ha sigut seleccionada per al programa Santander SW50 Emerging Leaders 2026, que reconeix a 50 dones líders emergents de tot el món. La seua trajectòria combina excel·lència científica, docència i divulgació en nanofotònica i física.

Detingut un home per mesos d’assetjament homòfob a una companya en un centre comercial

La Policia Nacional deté a un home de 59 anys per un presumpte delicte d'odi després de mesos de comentaris homòfobs i conductes intimidatòries contra una companya de treball en un centre comercial de València.
Anuncios