19.6 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Celebren una festa il·legal en una nau d’Alacant amb més de 30 persones sense mascaretes i consumint alcohol

 

La Policia Nacional ha desmantellat una festa il·legal en una nau a on està situat un restaurant en el polígon Pla de l’Espartar en la ciutat d’Alacant, i en la que participaven més de 30 persones sense respectar les mesures sanitàries per a frenar l’expansió de la pandèmia de coronavirus.

 

La intervenció s’ha saldat amb 55 actes per infracció a la normativa ‘anticovid’ als assistents i als encarregats del local, altres quatre per incomplir la normativa de locals i una detenció per infracció a la Llei d’Estrangeria. Els agents han observat en un control perimetral en la carretera d’Ocaña que diferents ocupants de cotxes presentaven un mateix perfil de gent jove, no convivent i que procedien d’una altra localitat sense justificació per a accedir a la ciutat, segons un comunicat de la Policia.

 

Ha sigut en eixe moment, després de sancionar a alguns d’ells, quan una patrulla ha deixat passar a un cotxe per a poder seguir-lo, davant de les sospites dels efectius. Finalment, han arribat fins a una nau a on s’estava celebrant una festa clandestina amb jóvens en el seu interior.

 

S’ha demanat la clausura d’activitat del local

Immediatament, els agents han avisat a la resta d’unitats per a inspeccionar el restaurant, que estava tancat al públic, i una volta dins han trobat a més de 30 persones congregades que consumien begudes alcohòliques, escoltaven música alta i no portaven mascaretes.

 

A demés, durant la inspecció del local, els agents han intervingut altres vehicles que acudien a esta festa il·legal ajudats per un mapa amb les indicacions de la localització del lloc, que prèviament havien rebut de l’organitzador.

 

Finalment, els agents han detingut a un dels presents per infracció a la Llei d’Estrangeria i han posat 55 actes per no complir les mesures sanitàries, i altres quatre sancions administratives en matèria de locals públics i pel que s’ha sol·licitat la clausura d’activitat del local.

Últimes notícies

La primera semifinal del Benidorm Fest 2026 crema amb Kenneth i deixa sis finalistes

Kenneth ha segellat el seu passe a la final del dissabte amb una actuació d'alt voltatge. Li acompanyen Tony Grox i LucyCalys, Izan Llunas, Kitai, Mikel Herzog Jr i el duo María León i Julia Medina.

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.