Mor als 30 anys després de jugar a contagiar-se expressament en una ‘Festa-Covid’

 

Encara hi ha molta gent que no creu que esta pandèmia que estem vivint a àmbit mundial siga real. Amb milers de persones contagiades i altres tantes mortes per tot el món, hi ha qui se la juga posant la seua vida i la dels altres en risc. Això mateix és el que li va passar a un xic de 30 anys quan va assistir a una ‘festa-Covid’ en els Estats Units d’Amèrica.

 

Des de què va començar la crisi sanitària, en el país liderat per Donald Trump, s’han anat fent numeroses reunions de persones amb l’única intenció de contraure el virus, les famoses ‘festes-Covid’. L’objectiu principal d’estes ‘festes’ és contagiar per a conseguir tindre anticossos. Però este jove de Texas no va creure que el Covid fora real i va acabar morint a conseqüència de la malaltia.

 

Festes amb un positiu amb ànim de contagiar als assistents

Segons han explicat des de l’Hospital Metodista en Sant Antoni a on el jove va morir, este es va reunir amb un infectat per a comprovar la veracitat de virus. La doctora Jane Appleby ho relatava a ‘The New York Times’: «Es tracta d’una festa organitzada per algú diagnosticat amb el Covid-19, i la seua intenció és comprovar si el virus és real i vore quants s’infecten».

 

Appleby explica que el xic, abans de morir, li va confessar a una infermera que havia assistit a una d’estes festes, una cosa de la que es va penedir quan ja era massa tard: «Crec que vaig cometre un error. Vaig pensar que això era un engany, però no ho és» van ser les seues últimes paraules.

 

«No vull ser alarmista, només intentem compartir alguns exemples per a ajudar a la nostra comunitat a què veja que el virus és seriós i es transmet fàcilment» afegix la doctora advertint sobre la moda d’assistir a esta classe de festes.

 

El país més afectat a escala mundial

Este fet posa de manifest l’arriscat que és assistir a una d’estes reunions amb l’única finalitat de contraure la malaltia. Un costum que s’està estenent pels Estats Units i que posen en escac al país que ja encapçala la llista amb el número més gran de persones mortes a conseqüència del virus.

 

«Assistir a una festa d’esta classe pot ser el camí cap a una mort prematura, o una per fatiga crònica i implacable, dolor al pit, dificultat per a respirar i febre diària. Això si se sobreviu» assegura el Dr. Glatter, metge d’emergències de l’Hospital Lenox Hill en Manhattan.

Últimes notícies

L’Habitació Roja celebra 30 anys amb un concert indie simfònic al costat de l’Orquestra de València

L'Habitació Roja celebra el seu 30 aniversari amb un concert especial en el Palau de la Música, on reinterpretarà el seu repertori en format indie simfònic al costat de l'Orquestra de València sota la direcció de Daniel Abad.

El 78% del professorat rebutja la proposta d’Educació i la majoria vol seguir la vaga

Un 78% del professorat rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 60% vol mantindre la vaga indefinida i les mobilitzacions en l'ensenyança pública valenciana.

El Vila-real acomiada a Alfonso Pedraza després de 15 anys i més de 200 partits

Alfonso Pedraza tanca una etapa de 15 anys al Vila-real, on va arribar amb 15 anys, es va consolidar en el primer equip i va formar part de la generació que va conquistar la Lliga Europa.

La exconcejala d’Urbanisme admet que desconeix si els seus sogres estan empadronats en Els Naus

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant, Rocío Gómez, declara davant la jutge per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques dels Naus i afirma que no sap si els seus sogres complixen el requisit d'empadronament.

Igualtat confirma l’assassinat masclista d’una dona en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores

Igualtat confirma com a crim masclista l'assassinat d'una dona de 51 anys en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores, on també van ser trobats morts el seu marit i el seu fill de 24 anys.

Una funcionària revela que l’oferta guanyadora de les VPP d’Alacant va arribar només 24 hores després de publicar-se els plecs

La cap de Gestió Patrimonial de l'Ajuntament d'Alacant declara que la promotora adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan a penes un dia després de publicar-se els plecs, en un cas que manté oberta una causa judicial i una forta polèmica política.

El València es juga la Lliga Conferència davant el Barcelona amb nou jugadors al final de contracte

El València es juga a Mestalla la seua classificació per a la Lliga Conferència davant el Barcelona en un dol marcat pel possible adeu de fins a nou futbolistes entre cessions i contractes que expiren.

Ford Almussafes obri la negociació del marc laboral per a l’electrificació i el nou Bast

Ford Almussafes i els sindicats UGT i STM han constituït la comissió que negociarà les condicions laborals i salarials a partir de 2027, lligades a l'Acord per l'Electrificació 2030 i al llançament del nou model de la família Bast.