Mor als 30 anys després de jugar a contagiar-se expressament en una ‘Festa-Covid’

 

Encara hi ha molta gent que no creu que esta pandèmia que estem vivint a àmbit mundial siga real. Amb milers de persones contagiades i altres tantes mortes per tot el món, hi ha qui se la juga posant la seua vida i la dels altres en risc. Això mateix és el que li va passar a un xic de 30 anys quan va assistir a una ‘festa-Covid’ en els Estats Units d’Amèrica.

 

Des de què va començar la crisi sanitària, en el país liderat per Donald Trump, s’han anat fent numeroses reunions de persones amb l’única intenció de contraure el virus, les famoses ‘festes-Covid’. L’objectiu principal d’estes ‘festes’ és contagiar per a conseguir tindre anticossos. Però este jove de Texas no va creure que el Covid fora real i va acabar morint a conseqüència de la malaltia.

 

Festes amb un positiu amb ànim de contagiar als assistents

Segons han explicat des de l’Hospital Metodista en Sant Antoni a on el jove va morir, este es va reunir amb un infectat per a comprovar la veracitat de virus. La doctora Jane Appleby ho relatava a ‘The New York Times’: «Es tracta d’una festa organitzada per algú diagnosticat amb el Covid-19, i la seua intenció és comprovar si el virus és real i vore quants s’infecten».

 

Appleby explica que el xic, abans de morir, li va confessar a una infermera que havia assistit a una d’estes festes, una cosa de la que es va penedir quan ja era massa tard: «Crec que vaig cometre un error. Vaig pensar que això era un engany, però no ho és» van ser les seues últimes paraules.

 

«No vull ser alarmista, només intentem compartir alguns exemples per a ajudar a la nostra comunitat a què veja que el virus és seriós i es transmet fàcilment» afegix la doctora advertint sobre la moda d’assistir a esta classe de festes.

 

El país més afectat a escala mundial

Este fet posa de manifest l’arriscat que és assistir a una d’estes reunions amb l’única finalitat de contraure la malaltia. Un costum que s’està estenent pels Estats Units i que posen en escac al país que ja encapçala la llista amb el número més gran de persones mortes a conseqüència del virus.

 

«Assistir a una festa d’esta classe pot ser el camí cap a una mort prematura, o una per fatiga crònica i implacable, dolor al pit, dificultat per a respirar i febre diària. Això si se sobreviu» assegura el Dr. Glatter, metge d’emergències de l’Hospital Lenox Hill en Manhattan.

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.