Mor als 30 anys després de jugar a contagiar-se expressament en una ‘Festa-Covid’

 

Encara hi ha molta gent que no creu que esta pandèmia que estem vivint a àmbit mundial siga real. Amb milers de persones contagiades i altres tantes mortes per tot el món, hi ha qui se la juga posant la seua vida i la dels altres en risc. Això mateix és el que li va passar a un xic de 30 anys quan va assistir a una ‘festa-Covid’ en els Estats Units d’Amèrica.

 

Des de què va començar la crisi sanitària, en el país liderat per Donald Trump, s’han anat fent numeroses reunions de persones amb l’única intenció de contraure el virus, les famoses ‘festes-Covid’. L’objectiu principal d’estes ‘festes’ és contagiar per a conseguir tindre anticossos. Però este jove de Texas no va creure que el Covid fora real i va acabar morint a conseqüència de la malaltia.

 

Festes amb un positiu amb ànim de contagiar als assistents

Segons han explicat des de l’Hospital Metodista en Sant Antoni a on el jove va morir, este es va reunir amb un infectat per a comprovar la veracitat de virus. La doctora Jane Appleby ho relatava a ‘The New York Times’: «Es tracta d’una festa organitzada per algú diagnosticat amb el Covid-19, i la seua intenció és comprovar si el virus és real i vore quants s’infecten».

 

Appleby explica que el xic, abans de morir, li va confessar a una infermera que havia assistit a una d’estes festes, una cosa de la que es va penedir quan ja era massa tard: «Crec que vaig cometre un error. Vaig pensar que això era un engany, però no ho és» van ser les seues últimes paraules.

 

«No vull ser alarmista, només intentem compartir alguns exemples per a ajudar a la nostra comunitat a què veja que el virus és seriós i es transmet fàcilment» afegix la doctora advertint sobre la moda d’assistir a esta classe de festes.

 

El país més afectat a escala mundial

Este fet posa de manifest l’arriscat que és assistir a una d’estes reunions amb l’única finalitat de contraure la malaltia. Un costum que s’està estenent pels Estats Units i que posen en escac al país que ja encapçala la llista amb el número més gran de persones mortes a conseqüència del virus.

 

«Assistir a una festa d’esta classe pot ser el camí cap a una mort prematura, o una per fatiga crònica i implacable, dolor al pit, dificultat per a respirar i febre diària. Això si se sobreviu» assegura el Dr. Glatter, metge d’emergències de l’Hospital Lenox Hill en Manhattan.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana destruïx 8.900 ocupacions i suma 41.200 aturats en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana va perdre 8.900 ocupats i va elevar el nombre d'aturats en 41.200 persones en el primer trimestre de l'any, amb una taxa d'atur del 11,75%, per damunt de la mitjana nacional.

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta una jornada amb intervals nuvolosos, possibles ruixats dispersos en el sud i un descens de les màximes a l'interior, mentres el litoral manté els valors tèrmics.

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.