Mor als 30 anys després de jugar a contagiar-se expressament en una ‘Festa-Covid’

 

Encara hi ha molta gent que no creu que esta pandèmia que estem vivint a àmbit mundial siga real. Amb milers de persones contagiades i altres tantes mortes per tot el món, hi ha qui se la juga posant la seua vida i la dels altres en risc. Això mateix és el que li va passar a un xic de 30 anys quan va assistir a una ‘festa-Covid’ en els Estats Units d’Amèrica.

 

Des de què va començar la crisi sanitària, en el país liderat per Donald Trump, s’han anat fent numeroses reunions de persones amb l’única intenció de contraure el virus, les famoses ‘festes-Covid’. L’objectiu principal d’estes ‘festes’ és contagiar per a conseguir tindre anticossos. Però este jove de Texas no va creure que el Covid fora real i va acabar morint a conseqüència de la malaltia.

 

Festes amb un positiu amb ànim de contagiar als assistents

Segons han explicat des de l’Hospital Metodista en Sant Antoni a on el jove va morir, este es va reunir amb un infectat per a comprovar la veracitat de virus. La doctora Jane Appleby ho relatava a ‘The New York Times’: «Es tracta d’una festa organitzada per algú diagnosticat amb el Covid-19, i la seua intenció és comprovar si el virus és real i vore quants s’infecten».

 

Appleby explica que el xic, abans de morir, li va confessar a una infermera que havia assistit a una d’estes festes, una cosa de la que es va penedir quan ja era massa tard: «Crec que vaig cometre un error. Vaig pensar que això era un engany, però no ho és» van ser les seues últimes paraules.

 

«No vull ser alarmista, només intentem compartir alguns exemples per a ajudar a la nostra comunitat a què veja que el virus és seriós i es transmet fàcilment» afegix la doctora advertint sobre la moda d’assistir a esta classe de festes.

 

El país més afectat a escala mundial

Este fet posa de manifest l’arriscat que és assistir a una d’estes reunions amb l’única finalitat de contraure la malaltia. Un costum que s’està estenent pels Estats Units i que posen en escac al país que ja encapçala la llista amb el número més gran de persones mortes a conseqüència del virus.

 

«Assistir a una festa d’esta classe pot ser el camí cap a una mort prematura, o una per fatiga crònica i implacable, dolor al pit, dificultat per a respirar i febre diària. Això si se sobreviu» assegura el Dr. Glatter, metge d’emergències de l’Hospital Lenox Hill en Manhattan.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.