Mor als 30 anys després de jugar a contagiar-se expressament en una ‘Festa-Covid’

 

Encara hi ha molta gent que no creu que esta pandèmia que estem vivint a àmbit mundial siga real. Amb milers de persones contagiades i altres tantes mortes per tot el món, hi ha qui se la juga posant la seua vida i la dels altres en risc. Això mateix és el que li va passar a un xic de 30 anys quan va assistir a una ‘festa-Covid’ en els Estats Units d’Amèrica.

 

Des de què va començar la crisi sanitària, en el país liderat per Donald Trump, s’han anat fent numeroses reunions de persones amb l’única intenció de contraure el virus, les famoses ‘festes-Covid’. L’objectiu principal d’estes ‘festes’ és contagiar per a conseguir tindre anticossos. Però este jove de Texas no va creure que el Covid fora real i va acabar morint a conseqüència de la malaltia.

 

Festes amb un positiu amb ànim de contagiar als assistents

Segons han explicat des de l’Hospital Metodista en Sant Antoni a on el jove va morir, este es va reunir amb un infectat per a comprovar la veracitat de virus. La doctora Jane Appleby ho relatava a ‘The New York Times’: «Es tracta d’una festa organitzada per algú diagnosticat amb el Covid-19, i la seua intenció és comprovar si el virus és real i vore quants s’infecten».

 

Appleby explica que el xic, abans de morir, li va confessar a una infermera que havia assistit a una d’estes festes, una cosa de la que es va penedir quan ja era massa tard: «Crec que vaig cometre un error. Vaig pensar que això era un engany, però no ho és» van ser les seues últimes paraules.

 

«No vull ser alarmista, només intentem compartir alguns exemples per a ajudar a la nostra comunitat a què veja que el virus és seriós i es transmet fàcilment» afegix la doctora advertint sobre la moda d’assistir a esta classe de festes.

 

El país més afectat a escala mundial

Este fet posa de manifest l’arriscat que és assistir a una d’estes reunions amb l’única finalitat de contraure la malaltia. Un costum que s’està estenent pels Estats Units i que posen en escac al país que ja encapçala la llista amb el número més gran de persones mortes a conseqüència del virus.

 

«Assistir a una festa d’esta classe pot ser el camí cap a una mort prematura, o una per fatiga crònica i implacable, dolor al pit, dificultat per a respirar i febre diària. Això si se sobreviu» assegura el Dr. Glatter, metge d’emergències de l’Hospital Lenox Hill en Manhattan.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.