8.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Pillen a dos bars d’Alacant saltant-se l’horari de tancament amb gent dins sense mascareta i fumant

 

La Policia Local d’Alacant ha denunciat esta nit de dimecres a dos locals que mantenien els seus establiments oberts passada l’hora del tancament, decretat per la Generalitat Valenciana a les 17.00 hores, servint begudes alcohòliques, amb música i clients sense mascaretes i fumant dins.

 

Els agents organitzen diàriament un ampli dispositiu d’inspeccions per a garantir el compliment de les mesures de seguretat en tota la ciutat, i ahir a la platja de Sant Joan, cap a les 18.15 hores, es va localitzar un restaurant en l’avinguda de Condomina, incomplint l’horari de tancament i amb clients consumint begudes alcohòliques i música alta en el seu interior.

 

La Policia des de l’exterior escoltava la música, i perquè obriren la porta van haver de localitzar el telèfon, ja que per l’elevat volum de la música no sentien els requeriments dels agents des de la porta. Una volta van entrar a l’interior van comprovar els incompliments i van ser sancionats.

 

A demés, amb posterioritat, cap a les 21.00 hores, la Policia va localitzar en el carrer d’Aureliano Ibarra, un bar que estava obert amb clients a l’interior fumant i sense mascaretes. Els agents els van informar de les infraccions, i es va denunciar al responsable del local i als clients estenent-los acta per fumar i no portar les obligades mascaretes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos menors i deu dones assassinades en l’arrancada de 2026; sis casos tenien denúncies prèvies

L'inici de 2026 se salda amb 10 dones assassinades i dos crims vicaris contra menors. En sis casos hi havia denúncies prèvies, però la protecció va fallar.

Dos anys de l’incendi de Campanar: l’edifici avança en la seua reconstrucció integral

El residencial de Campanar complix dos anys de l'incendi amb les obres de rehabilitació ja encarrilades. Els veïns commemoren a les víctimes i miren al retorn a casa.

Relleva, la primera incubadora d’agricultors cooperativistes

Anecoop impulsa Relleva, un programa pioner que professionalitza a jóvens agricultors en cooperatives valencianes amb plans de negoci, mentoria i comunitat. Tres històries mostren que del camp es pot viure amb gestió i visió empresarial.

L’edat més comuna a Espanya és 49 anys i es repetix en la Comunitat Valenciana

L'INE situa en 49 anys l'edat més repetida a Espanya i en 12 comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana. En àrees despoblades la moda escala fins a 61 anys.

Dissabte solejat i poc vent en la Comunitat Valenciana

El cel estarà buidat este dissabte, amb algun interval de núvols baixos en el sud d'Alacant a primeres hores i vent fluix amb brises a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior nord de Castelló, baixaran lleugerament en el litoral i es mantindran en la resta.

Pascual va revelar que van decidir al matí que Punter jugara i va negar una estratègia

El tècnic del Barcelona va explicar que la participació de Kevin Punter es va tancar el mateix matí de l'encreuament de quarts davant UCAM Murcia i va rebutjar que fora una maniobra. Va defendre que van seguir el pla mèdic i va valorar un dol igualat resolt en l'últim quart.

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.